Mijn heldinquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze zangeresen haar stem
![]()
Ik had graag gewild dat ik zo kon zingen als Chaka Khan
En ze drumt godverdomme ook nog eens fakking lekker !![]()
Toen
Maar ze kan het nog steeds![]()
Heldin!!![]()
Grace had ook een mooie stemquote:
quote:
quote:
Meestal luister ik niet echt naar wat anderen posten,(ja slecht van me) Maar mooi nummer! Hier 1tje die je misschien wel kent en in ieder geval er op aansluit.quote:
Big fan, lang geleden zelfs de username Joy_Division op t forum totdat ik wachtwoord kwijt raakte.quote:
quote:
Nope, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 september 2017 05:09 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
die weleens geluisterd/? Ken Joy Division eerlijk gezegd via dit nummer wat mn pa een jaartje of 15 geleden opzette met de 16 horsepower cd. Later daarna zelf echt fan geworden.
Zo lang het goed klinkt...quote:Op vrijdag 1 september 2017 05:18 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Nice Vind 16 HP erg goed, ondanks dat het zo een Christelijk geoorienteerde band is.
ah je gaat slapen gok ik? Sweet dreams dan, misschien tot morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zo lang het goed klinkt...![]()
Enfin, het was een genoegen, hoogste tijd nu
![]()
JD is meer dan zomaar een band, dat waren pioneers.quote:Op vrijdag 1 september 2017 05:09 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
die weleens geluisterd/? Ken Joy Division eerlijk gezegd via dit nummer wat mn pa een jaartje of 15 geleden opzette met de 16 horsepower cd. Later daarna zelf echt fan geworden.
dacht ik ook zo, zelf ook al inmiddels een vader. Mn dochter houdt van de Katy Perry muziek die mn vriendin haar voorschoteld maar geniet ook van oudere ..hits zoals 500 miles van the proclaimers etcquote:Op vrijdag 1 september 2017 05:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
JD is meer dan zomaar een band, dat waren pioneers.
En 26 HP is ook een hele fijne band overigens.
Toch wel leuk dat die vaders van tegenwoordig, en 15 jaar geleden, hun zonen nog wat muzieksmaak meegeven.![]()
Dan kun je deze vast ook wel waarderen.quote:
RLYL zag ik in april 2013 nog een keer live.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:07 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Dan kun je deze vast ook wel waarderen.
Nice ik ze nog nooit live gezienquote:Op vrijdag 1 september 2017 06:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
RLYL zag ik in april 2013 nog een keer live.
Was in feite toeval, ze traden in mijn woonplaats op in het kader van een soort New Wave renie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:12 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Nice ik ze nog nooit live gezien
Lucky joe!quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was in feite toeval, ze traden in mijn woonplaats op in het kader van een soort New Wave renie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Mo_Muffin op 01-09-2017 06:22:40 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren in feite het voorprogramma van deze band.Zeker ook een zeer goede bandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind t nummer technisch gezien wel goed maar roept niet veel gevoel voor me op.quote:
Typisch 1980, het jaar waarin Ian Curtis van JD zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:36 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Vind t nummer technisch gezien wel goed maar roept niet veel gevoel voor me op.
Respecteer ik, ben zelf ver van na Joy Division toen ze actueel waren. Technisch gezien waren ze niet erg goed maar dat rauwe... Echt een fan van.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Typisch 1980, het jaar waarin Ian Curtis van JD zelfmoord pleegde.
Net als dit, ook 1980, toen was ik nog jong, voor mij blijft het sentimenteel.![]()
Het waren beroerde muzikanten, maar goede componisten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:48 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Respecteer ik, ben zelf ver van na Joy Division toen ze actueel waren. Technisch gezien waren ze niet erg goed maar dat rauwe... Echt een fan van.
Zeker!quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het waren beroerde muzikanten, maar goede componisten.
Editors vind ik ook leuk ja. (zeer goed)quote:
Sommige muziek is tijdloos....sommige mensen ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 06:57 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
Editors vind ik ook leuk ja. (zeer goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Postmodern Jukebox is echt geweldig.quote:
Ja heerlijke muziekquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Postmodern Jukebox is echt geweldig.2 x in Paradiso gezien.
![]()
Mooiquote:
Hey Voxs!quote:
quote:
mijn heldin isquote:
Hehe en toch lopen er genoeg hamster face meisjes rond, vandaag nog een stagiaire die als twee druppels water op haar lijkt toevallig, stukje knapper en een stukje springeriger maar dat lijkt me geen probleemquote:
heeft ze een vriend?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe en toch lopen er genoeg hamster face meisjes rond, vandaag nog een stagiaire die als twee druppels water op haar lijkt toevallig, stukje knapper en een stukje springeriger maar dat lijkt me geen probleem
lekker nummertje hquote:
Zo'n lekker nummer , jammer dat hij maar 3 minuten duurtquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lekker nummertje h
vorige week ook al gepost![]()
![]()
![]()
kan je dit misschien ook nog wel waarderen
4minuut11quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n lekker nummer , jammer dat hij maar 3 minuten duurt
ik heb de tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar het meisje is 19![]()
dan heb je niet de goeden versiequote:Op zaterdag 2 september 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
2.59![]()
Maar het is een vet lekker nummer
Straw heeft een van de mooiste hamsterfaces evah trouwensquote:
Ik heb idd die anderequote:Op zaterdag 2 september 2017 00:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dan heb je niet de goeden versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |