Hmmmmquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb mn allereerste kookboek die ik als kind had net tweedehands besteld bij Bol![]()
We konden m niet meer vinden op zolder en ik wil m zo graag hebbenheb uit dat boek koekjes gemaakt, soesjes, saucijzenbroodjes... Nostalgie
Op m'n hoofd is veel wegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:49 schreef L-E het volgende:
Grijs is bij de juiste man enorm sexy. Maar de juiste man komt met veel weg
Mijn hoofdhaar is al heel lang aardig grijs. Baard gaat nu hard mee. Maar ondertussen kom ik haast overal wel grijze haren tegenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb jij niet dat je hoofdhaar sneller grijzer word dan je baardhaar/snor. Mijn vader was op gegeven moment echt grijs en zijn snor nog blond, zag er echt gek uit.
Dit is misschien een hele gekke vraag. Maar word schaamhaar ook grijs?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn hoofdhaar is al heel lang aardig grijs. Baard gaat nu hard mee. Maar ondertussen kom ik haast overal wel grijze haren tegen
Allures pluk steeds vaker grijze en witte haren uit mijn snorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin ook wel een grijze snor te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:49 schreef L-E het volgende:
Grijs is bij de juiste man enorm sexy. Maar de juiste man komt met veel weg
quote:
Mijn haar is nog niet echt grijs, alleen mijn sikje.quote:
NICEquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn haar is nog niet echt grijs, alleen mijn sikje.
Heb jij zulk lang haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Das verkeerd om.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt een beetje op een jonge Hugo Borst zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uiteindelijk vast wel, maar daar heb ik er nog geen last vanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele gekke vraag. Maar word schaamhaar ook grijs?
Nee, maar ik had een idee dat je zeker 35+ was, dan had ik niet van die weelderige lokken verwachtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dacht je dat ik een kale gabber was ofzo?
Nah, nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:58 schreef STING het volgende:
Lijkt een beetje op een jonge Hugo Borst zo
Ik heb anders ook weelderige lokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een idee dat je zeker 35+ was, dan had ik niet van die weelderige lokken verwacht
Dat eerste klopt wel ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, maar ik had een idee dat je zeker 35+ was, dan had ik niet van die weelderige lokken verwacht
Maar jij hebt gebaard, dat is gebruikelijkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb anders ook weelderige lokken
quote:
ik dacht net nog heel ff de tv aan te gaan zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Rode kaart, kan er ook nog wel bij![]()
Na het baren krijg je pittige harenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij hebt gebaard, dat is gebruikelijker
of allebei, dood of de gladiolenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef DrMarten het volgende:
En dan Van Persie erin. Zet dan Dost erin
Ik hou mezelf nu nog voor dat ik nooit korter ga dan net boven de schouders. Dat laatste wil ik wel een keer proberen, maar later.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na het baren krijg je pittige haren
Dost scoort aan de lopende band de laatste tijd. Jansen totaal niet, en Van Persie speelt uberhaupt nauwelijks. Logisch om die dan wel te laten spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of allebei, dood of de gladiolen
Hoe lang is het nu bij jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hou mezelf nu nog voor dat ik nooit korter ga dan net boven de schouders. Dat laatste wil ik wel een keer proberen, maar later.
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar valt prima mee te leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Fripsel het volgende:
Ik hou mezelf nu nog voor dat ik nooit korter ga dan net boven de schouders. Dat laatste wil ik wel een keer proberen, maar later.
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het WK al uit m'n hoofd gezet op het moment dat ik de naam Advocaat hoordequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dost scoort aan de lopende band de laatste tijd. Jansen totaal niet, en Van Persie speelt uberhaupt nauwelijks. Logisch om die dan wel te laten spelen
Nou staat Advocaat ook niet bekend om zijn briljante wissels.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef L-E het volgende:
Veel vrouwen willen het kort(er) na een zwangerschap vanwege alle hormonale shizzle en de invloed daarvan op het haar.
Ja of ukkies die er in gaan hangen alsof het lianen zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu bij jou?
Veel vrouwen willen het kort(er) na een zwangerschap vanwege alle hormonale shizzle en de invloed daarvan op het haar. Zelf geen last van gehad trouwens.
Tot mn BH op mn rug ongeveer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu bij jou?
Veel vrouwen willen het kort(er) na een zwangerschap vanwege alle hormonale shizzle en de invloed daarvan op het haar. Zelf geen last van gehad trouwens.
Nou, ik klim in bomen en bouw hutten en voetbal met ze en doe leuk mee met alles, maar 1 basisregel is wel dat we mijn haar met rust latenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of ukkies die er in gaan hangen alsof het lianen zijn
Dat is wel het minimalequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het altijd structureel 1x per 3 maanden liet knippen. Maar is nu sinds december niet meer gebeurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah hier ook. Veel langer kan ook niet, dan wordt het lelijk (bij mij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |