Beter dan die schuursponsjes dark ambient meuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef Faxie het volgende:
Jeej onderweg
Inb4 huuuuh oppervlakkig mainstream hipster boehoe't Is Arovane, en Arovane is tof bleeeeh
Is het tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan klinkt het gelijk weer zo suf
Ik vind de nummers op dat album wel wat kort, maar oke...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dan die schuursponsjes dark ambient meuk.
Dat iedereen baggage heeft klinkt voor mij minder suf dat iedereen een rugzakje heeftquote:
Bovendien is sommige bagage zo zwaar dat je gewoon een trolley nodig hebt omdat het niet in dat rugzakje past ja tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat iedereen baggage heeft klinkt voor mij minder suf dat iedereen een rugzakje heeft
Dat laatste hoor ik een Fleur zeggen die psychologie heeft gestudeerd
Of gewoon lekker een flash mob op dat veld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Nou, de eerste helft zit erop. Wat een drama
Beter dat ze gewoon in die kleedkamer blijven en de rest van de kwalificatie laten zitten
So true.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon leuker dan mensen, deal with it.
ik vond kijken bij voorbaat al slecht voor m'n gemoedstoestandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Nou, de eerste helft zit erop. Wat een drama
Beter dat ze gewoon in die kleedkamer blijven en de rest van de kwalificatie laten zitten
Kittiesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/1281395508661788/
Grijsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
M'n baardje wordt een beetje grijs maar voor de rest gaat het nog wel.![]()
age is just a numberquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
M'n baardje wordt een beetje grijs maar voor de rest gaat het nog wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |