Ontvrienden en z'n huis in de fik steken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Q. het volgende:
Serieus, dit stond op de FB pagina van één van mijn beste basisschool-vriendjes:
[ afbeelding ]
PLEASE KILL ME!
Toen kwam ik tot de ontdekking, ja. Groep 8 wist ik het zeker. Maar niet durven zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hele stomme vraag misschien, maar had je toen al je coming out dan / wist je het toen al?
Het mag niet echt een naam hebben hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de basisschool al een vriendinnetje hebben wtf. Daar kon ik alleen van dromen.
Nee. KILL HIMquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Q. het volgende:
Serieus, dit stond op de FB pagina van één van mijn beste basisschool-vriendjes:
[ afbeelding ]
PLEASE KILL ME!
Maar dan ben je zelf ook verleptquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog een jonge godin.Wacht maar tot je mijn leeftijd bent, over 20 jaar.
Ik nooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf ook verlept.
Soms lijken mensen best normaal, maar dan zie je inderdaad zoiets voorbij komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
PLEASE KILL ME!
Nee, snap ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen kwam ik tot de ontdekking, ja. Groep 8 wist ik het zeker. Maar niet durven zeggen natuurlijk.
Dan weet je dat er iets niet in de haak is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms lijken mensen best normaal, maar dan zie je inderdaad zoiets voorbij komen.
Mja sommige dingen wil je liever niet weten van mensenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms lijken mensen best normaal, maar dan zie je inderdaad zoiets voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |