quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je zou ook eens drie seconden niet de muzieksnob uithangen
Belle and Sebastian?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef Q. het volgende:
Zo fijn om naar je favoriete band te luisteren in de wetenschap dat je ze morgen live gaat zien in je eigen dorp.
Dat is een zin die je niet vaak hoortquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu op vakantie in Noord-Limburg, tot en met zondag
Ik hou m'n mond wijselijk dichtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Roggel. En dat is precies zo dynamisch als het klinktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is een zin die je niet vaak hoort![]()
Arcen?
Als je op een openbaar forum post kun je reacties verwachten, duh?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken het. I've been. Woonde in de buurt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Roggel. En dat is precies zo dynamisch als het klinkt
Het immer bruisende Heythuysen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het. I've been. Woonde in de buurt.
Nee Venlo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het immer bruisende Heythuysen?
Mijn schoonouders hebben een huis gehuurd voor de hele familie, het klonk in eerste instantie nogal lame maar eigenlijk is het heel tof. Zwembad en speelstrand en barbecuen en wijn, ik klaag niet
Meh, chloor krijg ik uitslag van...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:49 schreef L-E het volgende:
Zwembad niet? Weet je hoe TOF de glijbaan is jongeee
Duikpak aan. Staat ook stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Meh, chloor krijg ik uitslag van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |