Dom ingestapt idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoedt is een zeer beperkte verdediger voorzover ik kan zien
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Ik zet alvast de Pauw Tweet klaar.
Centrale duo wordt gedold maar er staat geen (oud)Ajacied dus is het Cil z'n schuld. Treurigheid ten top.quote:
quote:
ik had vooraf direct getekend voor winst van Frankrijk en Bulgarije.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nou goed nieuws hoor uit Sofia
Is het uit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik zei daarstraks al tegen me vriendin van. Dit gaat niet goed komen.
Ziggoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt Manolev - Zweden ergens uitgezonden?
ziggo sport kanaal 14quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt Manolev - Zweden ergens uitgezonden?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
MANOLEV
GIJPIE ARE YOU WATCHING?!
Heb je daar last van dan op je zolderkamer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef Marmal het volgende:
Hahaha, heerlijk, 1-0 Frankrijk. Geen oranje idioten overal in het land volgend jaar.
de kans is groter dat je blind bent of wordtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie het nog wel 1-1 worden.
Jij dacht ook dat Veltman een basisplaats verdiendequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:02 schreef VeX- het volgende:
Kan iemand me herinneren waarom ik dacht dat we ook maar enigszins een kans maakten?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Robben het niet leuk vindt als je met zijn lengte spot.quote:
boeiendquote:
Terecht wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Terecht? Of weer een cadeautje, want die heeft Zweden al meerdere gehad in deze groep.
En wat als dat jouw kind was?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Als we hem dan toch verliezen, kun je altijd Griezmann nog onder de graszoden trappen.
Stoer zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Als we hem dan toch verliezen, kun je altijd Griezmann nog onder de graszoden trappen.
Leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij klaag je daar nooit over.
Vreemd idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen linksback.. geen andere aankopen.
Leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Robben het niet leuk vindt als je met zijn lengte spot.
Dan speelde die bij Nederland en niet bij Frankrijkquote:
Beste Pedroso. Hopelijk ga je nooit meer posten dat Veltman RB moet zijn van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef Pedroso het volgende:
De verdediging zou betrouwbaar moeten zijn bij Oranje maar voorlopig zien ze eruit als een paar houten klazen (vooral centraal dan).
Maar de Jupiler League nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Hier is de Eredivisie voor stil gelegd.
Raak je haar zo snel kwijt? Misschien kun je ook zo'n tuigje overwegen, al is het wel controversieel volgens Facebook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan hadden we die eerst moeten zoeken.
Omdat Robben die naar binnen komt en schiet met zijn linker been een verrassing is voor de Fransenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:02 schreef VeX- het volgende:
Kan iemand me herinneren waarom ik dacht dat we ook maar enigszins een kans maakten?
Ja bij je moeder misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Onnoman het volgende:
ik voel het SERIEUSSS
er wordt zo ergens gescoord in europa
ik weet het 99,999% zeker
ze zijn allemaal blindquote:
Lang niet haxball gedaan. Laten we dat spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jongens, hebben jullie al plannen voor in de rust????
Degene met het vuur zijn te oud.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef VeX- het volgende:
Er zit ook helemaal geen vuur in bij Oranje. Laffe borrelaars.
Bij deze beloofd. Heb ik overigens ook nooit voor gepleit, is geen Oranje materiaal. Groetjes, Pedroso.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste Pedroso. Hopelijk ga je nooit meer posten dat Veltman RB moet zijn van het Nederlands elftal.
kom naar buiten dan lafaardquote:
Nog nooit in Parijs geweest?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Kijk ik naar frankrijk of een negeroide land
Over het algemeen zie je dit soort argumenten altijd daar waar het meestal gewoon een verschil in kwaliteit isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef VeX- het volgende:
Er zit ook helemaal geen vuur in bij Oranje. Laffe borrelaars.
Werken!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
Docu van Gomes verder kijken. Jij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
FC Africa, cannot change history.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Kijk ik naar frankrijk of een negeroide land
le cut inside man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat Robben die naar binnen komt en schiet met zijn linker been een verrassing is voor de Fransen![]()
![]()
![]()
Wat onsportief Roland. Bahquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Naai Griezmann maar een 2e gele kaart aan
Of je speelt met 12quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Nieuw biertje pakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
leugnaarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar ben je dan, zie je nergens
Hij kan er niks aan doen dat iedereen hem vrij laat lopen, moet je eens oplettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Dit gebeurt te weinig in het Nederlandse voetbal.. Gewoon zo als een van Bommel of Toivonen lekker gaan treiteren, op enkeltjes trappen.. opstootje uitlokken, zelf een kaart incasseren en hij met 2e geel erafquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Die mening boeit toch niemand wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zouden al die le pen stemmer van dit elftal vinden
Er speelt ook een blonde Ariër mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zouden al die le pen stemmer van dit elftal vinden
40/45quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel miljoen zou wijnaldum waard zijn
nou nou nouquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Heeft IS de overwinning a geclaimd?
laffe wegkijkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die mening boeit toch niemand wat?
Ohja Van Bommelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit gebeurt te weinig in het Nederlandse voetbal.. Gewoon zo als een van Bommel of Toivonen lekker gaan treiteren, op enkeltjes trappen.. opstootje uitlokken, zelf een kaart incasseren en hij met 2e geel eraf
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Heeft IS de overwinning al geclaimd?
28 miljoen volgens Transfermarkt.dequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef JanCees het volgende:
Klopt, we moeten nu alles op alles zetten.quote:
pas als ze het stadion uitlopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Heeft IS de overwinning al geclaimd?
I see what you did therequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat Typisch laf is
Afrikaanse genen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Haringkop het volgende:
Toch vraag je je af wat die Fransen eten. Daar staan gewoon elf atleten, vergelij dat een smet het NLs-elftal
Genot.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben er ook!
Op naar het Oranje topic!
Klopt. Het overkomt oranje alleen maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit gebeurt te weinig in het Nederlandse voetbal.. Gewoon zo als een van Bommel of Toivonen lekker gaan treiteren, op enkeltjes trappen.. opstootje uitlokken, zelf een kaart incasseren en hij met 2e geel eraf
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, we moeten nu alles op alles zetten.
VOC mentaliteit.
Welkom!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben er ook!
Op naar het Oranje topic!
Omdat de rest in Rusland zo slecht is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Promes, hoe kan die het zo goed doen in Rusland ? Die heb ik nog nooit goede dingen zien doen in het veld.
denk meer hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
28 miljoen volgens Transfermarkt.de
Waarschijnlijk bakt ie er daar ook niks van. Maar wie kan het controleren?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Promes, hoe kan die het zo goed doen in Rusland ? Die heb ik nog nooit goede dingen zien doen in het veld.
Dan is het maar goed dat ze niet meer in Eindhoven spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar Feyenoord in het Been-tijdperk zit te kijken... Absoluut geen lijn in het Nederlandse spel, alle duels worden verloren en een corner mee kan direct een tegengoal opleveren.
Griezmann een atleet noemen. Een dwerg met een ontploft kapsel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Haringkop het volgende:
Toch vraag je je af wat die Fransen eten. Daar staan gewoon elf atleten, vergelijk dat eens met het NLs-elftal
Misschien speelt hij daar in een elftal waar enige visie in zit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Pedroso het volgende:
quote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een bakje magere kwark (zonder iets) natuurlijk, anders durf ik hier niet te verschijnen.
Geen bonk van een vent maar loopt wel veel km's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Griezmann een atleet noemen. Een dwerg met een ontploft kapsel.
Goede goal, dat dan weer wel.
Wijnaldum heb je alleen wat aan in thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef JanCees het volgende:
Dat mag alleen de keeper.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gooi die bal naar voren man
Tikkie terug, tikkie breed...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef VeX- het volgende:
Dat tempo ook van Oranje. Totaal geen dreiging.
GGMM is fan van GoT? Dit verbaast mij, leek mij nou typisch weer iets voor hem om zich tegen af te zetten en dan dwars te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bespreek dit maar per DM met fanboy GGMM
Is gewoon een moderne speler met een karrevracht aan loopvermogen , hoezo geen atleet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Griezmann een atleet noemen. Een dwerg met een ontploft kapsel.
Goede goal, dat dan weer wel.
Nederland is echt volkomen kansloos.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Belgosome het volgende:
Wordt wel nog spannend voor plek 2 als Bulgarije wint
Hij heeft zelfs een hele mooie mok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM is fan van GoT? Dit verbaast mij, leek mij nou typisch weer iets voor hem om zich tegen af te zetten en dan dwars te doen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Belgosome het volgende:
Wordt wel nog spannend voor plek 2 als Bulgarije wint
Ga weg man, GGMM is een kenner van kwaliteitsseries en films.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM is fan van GoT? Dit verbaast mij, leek mij nou typisch weer iets voor hem om zich tegen af te zetten en dan dwars te doen.
Mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik deze 90 minuten vol ga houden.
Wat staat er op? "GoT coffee?"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een hele mooie mok.
Heb jij je oceanlabs shizzle al?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Neen. 1 sep pas toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij je oceanlabs shizzle al?
Met zijn zielige jankbakkesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb echt een hekel aan cillessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |