quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
WILHELMUS VAN NASSAUSAUWUAWUUWEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die nummer 11? Nooit gezien.
Naisee en dan zou ik net een keer kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan, een boeing die zo de tribune in vloog.
True story
TRquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welk Afrikaans elftal is dit?
Dat betekent: geen Veltmanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen enkele eredivisie speler in de basis, wauw.
na italie het mooiste volksliedquote:
TRquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welk Afrikaans elftal is dit?
Zeker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
na italie het mooiste volkslied
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Duitse volkslied is superieur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mezelf quoten, ipv wijzigen. Tja.quote:
Hoera!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben erRoland en ik zitten klaar voor de Robben, Gini en Strootgod show
Ik zag dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mezelf quoten, ipv wijzigen. Tja.
Na Rusland bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schotland Ook mooi. En Ierland ook, die 2 die ze hebben. Vooral bij rugby mooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wij moeten van nu af aan iedere wedstrijd winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Maastoren het volgende:
Het zal goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Nederland wint.
TS.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Coco. het volgende:
Waar zijn KingRoland, Karina en Tagliano om dit topic in goede banen te leiden? (en voor de nodige ordinairiteit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Maastoren het volgende:
Het zal goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Nederland wint.
Ik wilde een plaatje van John Veldman plaatsen... met je ninja-editquote:
Voor sommige mensen blijft niks verborgen.quote:
quote:
fuck de communistenquote:
Insgelijks kameraadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoera!
Ik ben érg blij dat je er bent.
Pfieuw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van John Veldman plaatsen... met je ninja-edit
zou ook, zou ook wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
B-keus van Frankrijk zou ook winnen van Nederland
Zo heet die nou eenmaal.quote:
Hallo vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Klummie het volgende:
[..]
Welkom makker, waar is uw oranje wortel?
Je moet toch wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Die commentator moed in praten. Noemt alle topnamen die toevallig wat minder speelden. Alsof daar hoop uit te putten is
Hey Keksterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Marmal het volgende:
Aub geen oranje straten volgend jaar
Echt he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
bij blind hadden we frenkie de jong en nog 3 ajaxcieden gezien
ben blij met dickkie
Wat vind jij van Kishna?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog geen reet aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend
Ik heb vandaag de oranje klomp op. Je moet een beetje afwisseling houden.
Nou dat is een naam die ik in lange tijd niet meer gehoord heb.quote:
In de jaren 60 werd dit in Joegoslavië inderdaad gedraaid toen het koningshuis op bezoek kwam, ze dachten inderdaad dat dit het volkslied wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef AQUILA. het volgende:
Kunnen we dit niet als volkslied gaan gebruiken?
Italiaanse natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Zorro het volgende:
En nog even omdat ik het toch nog moet zeggen: Het beste volkslied is natuurlijk van de USA
In de Jimi Hendrix uitvoering dan, dat wel.
In de normale uitvoering met afstand.quote:
Goede speler, oprecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan leuk zijn voor Ado.
Hij maakt altijd van die lucky goals tegen Nederland/Nederlandse clubsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Pogba staat vol spanning
Geluk dwing je af.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij maakt altijd van die lucky goals tegen Nederland/Nederlandse clubs
We gaan het meemaken. Falkenburg ben ik minder positief over.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede speler, oprecht.
Zolang hij niet in zijn eerste wedstrijd geblesseerd raak tenminste.
Stekelenburg helpt wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij maakt altijd van die lucky goals tegen Nederland/Nederlandse clubs
Want Nederland moet het van het combinatiespel hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan tegen Frankrijk
Nee heb hem ook al een tijd niet meer gezien hier, maar moet altijd aan zijn Portugal-obsessie denken op de 1 of andere manierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou dat is een naam die ik in lange tijd niet meer gehoord heb.
Nee, maar wat wil je met Dost als hij waarschijnlijk toch niet verder gaat komen dan een meter of 30-40 van de goalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Nederland moet het van het combinatiespel hebben?
quote:
Tegen Noord-Korea.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:49 schreef Typisch het volgende:
Wat is de laatste pot in Oranje waarin Strootgod goed heeft gespeeld?
Jullie hebben één ding gemeen: beide nooit bondscoach geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen spits, alleen Sneijder als 10, extra middenvelder. Zo hadden Cruijff en ik het gedaan.
Is niet geselecteerd omdat ie niet heeft getraind vanwege zn (toen) aanstaande transfer.quote:
Opportunistisch de bal naar voren pompen op het moment dat Frankrijk het wel mooi geweest vind en zowaar gaat voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, maar wat wil je met Dost als hij waarschijnlijk toch niet verder gaat komen dan een meter of 30-40 van de goal
Weet je mijn identiteit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie hebben één ding gemeen: beide nooit bondscoach geweest.
Thanks!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is niet geselecteerd omdat ie niet heeft getraind vanwege zn (toen) aanstaande transfer.
Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet je mijn identiteit?
Uitgoals tellen voor 2 gelukkigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Cillessen staan we al 1-0 achter.
Dat is ook niet heel moeilijk Mark.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet je mijn identiteit?
Wat moet je met iemand die nooit speelt en überhaupt niet kan voetballen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, maar wat wil je met Dost als hij waarschijnlijk toch niet verder gaat komen dan een meter of 30-40 van de goal
Dat moeten we nog maar afwachten.quote:
Ja, nog wel ja, nog wel...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten.
Heb je wel bier in huis?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Typisch het volgende:
Een huisgenoot heeft een paar Fransen uitgenodigd. Daar ben ik dus even mooi niet tussen gaan zitten.
Dat zal ze leren!
Bizar dat topper Zoet niet mag spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Cillessen staan we al 1-0 achter.
okquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Typisch het volgende:
Een huisgenoot heeft een paar Fransen uitgenodigd. Daar ben ik dus even mooi niet tussen gaan zitten.
Dat zal ze leren!
Ik zeg ook nergens dat Janssen een heilige is ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand die nooit speelt en überhaupt niet kan voetballen?
Geef hem 3 wedstrijden op dat kunstgras in Den Haag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Was Kishnagod maar geselecteerd
Fun fact: Fun facts zijn niet leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fun fact: Advocaat wisselde ooit Robben voor Paul Bosvelt in een cruciale fase in de wedstrijd.
Die laat je toch niet binnen, kom op zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Typisch het volgende:
Dat zal ze leren!
Kan je hier misschien wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fun fact: Advocaat wisselde ooit Robben voor Paul Bosvelt in een cruciale fase in de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |