was het zo slecht? ik ben gezapt, teveel gelul bij Spijkers.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:09 schreef Nizno het volgende:
1 nummer gezongen (beter gezegd, verkracht) door Trijntje is wel genoeg eigenlijk......
nouja slecht, kweenie, ik vind dr stem bij sommige nummers totaal niet passen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het zo slecht? ik ben gezapt, teveel gelul bij Spijkers.
Trijntje was in de 90's altijd geweldig met Total Touch, lekkere muziek, en ook wel een lekker uiterlijk
Muzikaal best prima, maar hij kan wel iets minder goed zingen dan die gozert van Queen.quote:Op maandag 4 september 2017 08:32 schreef ShevaJB het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam, roel van velzen die Queen nummers verpest.
Ik kon het niet aanhoren. Is het al afgelopen?quote:Op maandag 4 september 2017 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal best prima, maar hij kan wel iets minder goed zingen dan die gozert van Queen.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2017 08:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik kon het niet aanhoren. Is het al afgelopen?
Dat laatste klopt wel.quote:Op maandag 4 september 2017 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met RoelToffe gast. En U2 qua uitvoering verneuken is lastig.
quote:
Please turn me over.quote:
niks tegen de persoon, alleen die stem is toch wel z'n zwakke punt. in combinatie met de hoofdpijn van vanochtend geen goede combi.quote:Op maandag 4 september 2017 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met RoelToffe gast. En U2 qua uitvoering verneuken is lastig.
Nou die hoofdpijn wordt er nu niet beter op, met z'n irritante kopstem.quote:Op maandag 4 september 2017 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
niks tegen de persoon, alleen die stem is toch wel z'n zwakke punt. in combinatie met de hoofdpijn van vanochtend geen goede combi.
eensch. meer ELO!quote:
quote:Op maandag 4 september 2017 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Last ChanceDaarna was er niks meer aan bij dit bandje, maar deze is wel genot.
Heeft Annemieke nog steeds wat met een van de bandleden?quote:Op maandag 4 september 2017 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Last ChanceDaarna was er niks meer aan bij dit bandje, maar deze is wel genot.
Getrouwd, kind, alles. Alleen zit ie niet meer in Moke geloof ik.quote:Op maandag 4 september 2017 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft Annemieke nog steeds wat met een van de bandleden?
bestaat Moke nog eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2017 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Getrouwd, kind, alles. Alleen zit ie niet meer in Moke geloof ik.
Dit was in augustus:quote:
wow, al mee dan 20 jaar geleden denk ik. Was me wel een feestquote:
Dit wordt m'n 6e keerquote:Op maandag 4 september 2017 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wow, al mee dan 20 jaar geleden denk ik. Was me wel een feest
mijn zusje heeft daar eens mee afgerekend in De Kuip bij guns n roses. Trapte twee stoeltjes doormiddenquote:Op maandag 4 september 2017 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit wordt m'n 6e keer
Wel de eerste keer met zitplaatsen
Van wie is t?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:49 schreef Cee het volgende:
Ben nu boybandgifjes aan het over en weer tweeten met die Telegraafjournalist.
Ik las er over in de ochtendkrant. Lekker 1997 oldskool.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:10 schreef Ferdo het volgende:
Michael Hutchence...ook alweer twintig jaar niet meer onder ons.
Mis Mondriool genotquote:
jemig, de tijd gaat hard...quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:10 schreef Ferdo het volgende:
Michael Hutchence...ook alweer twintig jaar niet meer onder ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |