Moah, jij hebt jezelf met twee reacties al buiten de discussie gesteld. Leer eerst maar eens je standpunt te verdedigen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan
Ik vind het wel een slimme afkorting. In jouw geval is hij zeker waar.quote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie je punt wel hoor. Echter zijn bijnamen als deze van een erg kinderlijk niveau. Ergens ook wel weer begrijpelijk want mensen in het corps zijn ook nog kinderen (al denken ze zelf dat ze al de baas van de wereld zijn).
Het blijft echter zorgwekkend wanneer deze mensen (ook al zijn ze jong) zo genieten van het vernederen van anderen, of zich op een dergelijke manier laten verdedigen.
Wat valt er te verdedigen? Jij loopt te sippen omdat een groep mensen een bijnaam heeft voor de groep waar jij bij hoort. Who cares, je hebt niets met die mensen te maken en zij geven niets om wat jij vindt. Moet ik die stelling nou echt verdedigen?quote:Op zondag 3 september 2017 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, jij hebt jezelf met twee reacties al buiten de discussie gesteld. Leer eerst maar eens je standpunt te verdedigen.
Sterker nog hij heeft zijn eigen bijnaam voor deze mensen: ballen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat valt er te verdedigen? Jij loopt te sippen omdat een groep mensen een bijnaam heeft voor de groep waar jij bij hoort. Who cares, je hebt niets met die mensen te maken en zij geven niets om wat jij vindt. Moet ik die stelling nou echt verdedigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |