abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2017 @ 16:11:46 #126
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_173564432
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2017 16:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Stel je toch niet zo aan :D
Moah, jij hebt jezelf met twee reacties al buiten de discussie gesteld. Leer eerst maar eens je standpunt te verdedigen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_173564448
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zie je punt wel hoor. Echter zijn bijnamen als deze van een erg kinderlijk niveau. Ergens ook wel weer begrijpelijk want mensen in het corps zijn ook nog kinderen (al denken ze zelf dat ze al de baas van de wereld zijn).

Het blijft echter zorgwekkend wanneer deze mensen (ook al zijn ze jong) zo genieten van het vernederen van anderen, of zich op een dergelijke manier laten verdedigen.
Ik vind het wel een slimme afkorting. In jouw geval is hij zeker waar.
  zondag 3 september 2017 @ 16:30:17 #128
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173564898
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Moah, jij hebt jezelf met twee reacties al buiten de discussie gesteld. Leer eerst maar eens je standpunt te verdedigen.
Wat valt er te verdedigen? Jij loopt te sippen omdat een groep mensen een bijnaam heeft voor de groep waar jij bij hoort. Who cares, je hebt niets met die mensen te maken en zij geven niets om wat jij vindt. Moet ik die stelling nou echt verdedigen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173565130
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2017 16:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat valt er te verdedigen? Jij loopt te sippen omdat een groep mensen een bijnaam heeft voor de groep waar jij bij hoort. Who cares, je hebt niets met die mensen te maken en zij geven niets om wat jij vindt. Moet ik die stelling nou echt verdedigen?
Sterker nog hij heeft zijn eigen bijnaam voor deze mensen: ballen.
pi_173566694
Achja een van de belangrijkste dingen die je leert tijdens een Novitiaat of KMT en bij een vereniging lijkt mij toch echt: "je bent pas gepaald als je je gepaald voelt"

Oftewel jij bepaald zelf welke invloed je de woorden van anderen op je leven laat zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door ender_xenocide op 03-09-2017 17:45:46 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')