Als dat geen neuken wordt...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Tem het volgende:
Remlof en Straatcommando gaan elkaar niet vinden ben ik bang.
Daarom waakzaak blijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, en banaliteit van het kwaad en zo. Duivel in de bureaucratie, etc. Hoe dan ook, de gemiddelde Duitser was toen niet toevallig even van een andere orde. Alsof de poorten van de hel een dag had opengestaan. Het waren gewoon mensen, zoals Whiskers en ik.
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spreek hem aan op zijn posts/meningen. Niet op zijn usernaam.
Zo zijn er vast meer users met een rare naar. Beoordeel mij op mijn mod acties en als je me als user niet kan uitstaan reageer je gewoon niet op me. Klaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik hem wel aan op z'n nickname als die geeïnspireerd is op een extreem politiek idee.
Misschien was ie destijds jong en heel erg dom, maar dan had ie met het voleassen worden toch wel zo slim kunnen zijn om een normalere nickname te nemen.
En dat iemand met zo'n nickname mod is op een nieuwsforum dat zich niet als extreemrechts wil profileren vind ik echt van de zotte.![]()
Hoeveel euro zit er in zo pakje euro?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, en mensen aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid. Dat ga ik zo ook even doen bij de Texaco wanneer meneer 8 euro voor een pakje euro durft te vragen.
Show of force om de rebellen in toom te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Midlive crises?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zag ik Yvonne nou net voorbijflitsen? Damn...is het zo erg nu?
Je leest even een review op een andere site en all hell breaks loose
Ik had ze meer moeten slaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Het zijn jouw kinderen Yvonne. Stuk voor stuk.
Wait, whut?quote:
Extra zwaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
WaakzaaM.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Waarom word ik erbij betrokken LK?!?!
Hoi!quote:
Alles wat in beslag wordt genomen op een plaats bij elkaar flikkeren en zeggen bedien U maar?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden gratis moeten mogen roken, een pakje of 2 per dag graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |