Hier een graad of 14 en het is nu even droog na een flinke regenbui, en dat was zeker niet de laatste van vandaag.quote:
Ik postte live vanuit de trein manquote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je nog op tijd voor de trein?
7 uur was het toch.
Dat het maar eens klaar is met de zomerquote:
Kampeervoer voor plebsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet mijn eigen....![]()
Maar die bami uit die blikken, da's raar spul joh.
Elke dag op je vakantie hequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Elke dag op je vakantie he
Nou ik moest gisteren voor het eerst weer sporten maar was verdomme afzien in de sporthal, wat een benauwd hok was datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat het maar eens klaar is met de zomer
Spring op je fiets en gebruik die energie!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben hyper![]()
Weet alleen niet echt waarom![]()
Maar goed, blij blij blij![]()
![]()
![]()
Perfect moment om je reisverslag te typenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben hyper![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Perfect moment om je reisverslag te typen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben hyper![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Perfect moment om je reisverslag te typen
Ik had het over Uitstralings uitbundigheidquote:
best prima, en int hoge noorden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, Giannie, Jannie.
Hoest met u?
Daar ga ik volgende week zondag heenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best prima, en int hoge noorden?
Ah, dan had ik het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Uitstralings uitbundigheid![]()
Hoi!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week zondag heen
In het midwesten gaat het wel lekker
Ben je al getrouwd?
getrouwd?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week zondag heen
In het midwesten gaat het wel lekker
Ben je al getrouwd?
sense, none you make..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja. Was gewoon een vraag.
Stavaza check.
Ik lach nooitquote:
Ik ben nog steeds blij en springerig hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Uitstralings uitbundigheid![]()
Hoi!
ik las conserverenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat is zo.
Ja sjezus, ik probeer te converseren.
[..]
Ben je verliefd?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij en springerig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
zalmquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk meteen aan vissticks en spinazie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Haring voerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef Molo het volgende:
Net drie kwartier door de stortregen gelopen, top
En nu een kind wat een luie dikke kat nadoet op de bank
aangezien ik game of thrones niet kijk, sla ik even overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:57 schreef Molo het volgende:
Oe, testjes
Mooi om te doen tijdens ontbijt maken
Ooooooh dat is weer een tijdje geleden, is wellicht maar goed ook, scheelt weer schimmels huren, harnasje afstoffen, liters olie, meters voorhuid, halve wereldvoorraad aan rode rozen, hele vaten aan wijn, dagenlang in bed elkaars onbedekte plekjes verwennen en zwermen buikvlindersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |