Dat was maar vijf secondenquote:
Sommige mensen hebben ook altijd pechquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Waarom wordt ik hier besjanst door een vrouwelijke collega met blote benen en vraagt ze of ik haar benen wil strelen en heeft ze haar benen al drie keer op mijn schoot gelegd? Echt, kssssttt paard
Wel mooie poten heeft ze, dat dan weer wel
Zou je verleiden met fluwelen wijn hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was maar vijf seconden![]()
Gelukkig heb ik altijd een noodfles bij me in het geval van pakjeswijn
Of geluk ,quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd pech
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel simpel.
Ik gebruik Edge.....
Uitstraling heeft schimmels, vandaarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of geluk ,
Of je moet van paarden houden
Microsofts beste browser ooit.quote:
*kirt*quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je verleiden met fluwelen wijn hoor![]()
En veel kittens
Ah dat maakt veel duidelijk jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uitstraling heeft schimmels, vandaar
paardenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of geluk ,
Of je moet van paarden houden
Ik vind 'm nogal opdringerigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Microsofts beste browser ooit.
Maar ok, niemand gaat mij ook ooit horen zingen.
Gewoon de hele dag vingeren alvorens los te gaan op het feest, kom je wat relaxter overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:39 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen, vandaag start het volksfeest de jacht op een onwijsleuke dorpsgenoot
bedankt oor de tipquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag vingeren alvorens los te gaan op het feest, kom je wat relaxter over
Ah!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Microsofts beste browser ooit.
Maar ok, niemand gaat mij ook ooit horen zingen.
Waar zijn de tijden gebleven dat vrouwen nog erudiete jonkvrouwen waren en een mooie man op een wit paard nog konden waarderenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah dat maakt veel duidelijk ja
Je hebt een IT'er in huis, die zal wel chrome of firefox of zo erop gezet hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik heb eigenlijk op laptop geen idee wat ik gebruik
Het werkt iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |