Zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:54 schreef Scuidward het volgende:
In dat geval zou ik je willen adviseren het verschuldigde bedrag direct over te maken naar het gironummer behorende bij het goede doel.
Gewoon zwaaienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:04 schreef Geerd het volgende:
Mijn bel doet het niet dus dan zit ik op de bank kijkt er soms iemand boos naar binnen
Klinkt als de belastingdienst. Die sturen ook een bericht dat je binnenkort een bericht krijgt dat je geld moet betalen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zeker.
Vraag me af of ze tijd teveel hebben.
Eerst een briefje in de bus gooien dat ze binnenkort komen collecteren, en daarna pas daadwerkelijk collecteren
Zoiets jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Klinkt als de belastingdienst. Die sturen ook een bericht dat je binnenkort een bericht krijgt dat je geld moet betalen.
Hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:04 schreef Geerd het volgende:
Mijn bel doet het niet dus dan zit ik op de bank kijkt er soms iemand boos naar binnen
Gewoon zwaaien of bier halen.....vaak ook studenten met van alle soorten kutzooi.quote:
Agressieve marketeers zijn nog irritanter dan collecteurs.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:31 schreef HeaN82 het volgende:
Dan maar van het geld een abonnement aanschaffen https://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Ik heb het net ook gedaan heur!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Agressieve marketeers zijn nog irritanter dan collecteurs..
Heb je nog geluk dat de poort vooraan open was, anders had je er niet meer uit gekundquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef Pharkus het volgende:
Godver een uur in de regen voor je deur gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |