Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is Ripple, waarvan je niks kunt kopen.
XRP is juist de munt.
Klopt, maar het blijft wel de token die je koopt. Je hebt daarmee iets tastbaars. Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Het advies is om platformen/technieken te kopen en niet zo zeer munten. XRP is de munt van een platform/techniek. Net als Ether de munt is van Ethereum. Maar de hele discussie van onze 2 vrienden gaat om Ethereum en niet zo zeer om Ether. Terwijl wat er gebeurd met Ethereum wel direct van invloed is op de waarde van Ether.
Net als dat een chinese bank over Ripple komt praten en dat invloed heeft op XRP.
Misschien leg ik het krom uit...
Ik heb de mazzel dat ik nét (afgelopen dagen) 15 eth vrijgemaakt heb voor de Kyber ICO.quote:
Daar is de speculatie ook voor een groot gedeelte vaak op gebaseerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft wel de token die je koopt. Je hebt daarmee iets tastbaars. Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Je zit dik in ripple?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar is de speculatie ook voor een groot gedeelte vaak op gebaseerd.
Ik vind op het zich wel grappig, want ik hoor regelmatig dat het leuk is als je XRP hebt en denkt dat het potentie heeft om in waarde te stijgen, maar dat banken de techniek Ripple gebruiken en niet de munt dus dat de munt er niets mee te maken heeft.
Wat natuurlijk onzin is.
Ik ben er van overtuigd dat XRP volgend jaar best wel eens een sprong kan gaan maken als alles nog concreter wordt.
Poeh 15 stuks voor Kyber, das niet gek. Ik ga met 3 ETH meedoen. En dan hopen dat ie net als Bitquence vlot voor x20 gaat, dromen magquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik nét (afgelopen dagen) 15 eth vrijgemaakt heb voor de Kyber ICO.
Nu twijfel ik om er toch 10 te houden en er maar 5 te investeren. De dingen die je vertelde in een eerdere post over de ontwikkelingen bij ETH waren mij nog niet bekend, waarvoor dank.
Geen dank. Uiteraard is het lange termijn, maar ik zie cold storage ETH als absoluut geen slechte gok.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik nét (afgelopen dagen) 15 eth vrijgemaakt heb voor de Kyber ICO.
Nu twijfel ik om er toch 10 te houden en er maar 5 te investeren. De dingen die je vertelde in een eerdere post over de ontwikkelingen bij ETH waren mij nog niet bekend, waarvoor dank.
Lisk krijgt zijn rebrand toch vrijdag?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Poeh 15 stuks voor Kyber, das niet gek. Ik ga met 3 ETH meedoen. En dan hopen dat ie net als Bitquence vlot voor x20 gaat, dromen mag![]()
Lisk knalt op het moment omhoog. Orderboek ziet er ook positief uit. Gisteren was er een meeting in Berlijn waar Lisk bij aanwezig was, vandaag (?) is AMA en dan staan er nog een aantal zaken op de rol voor de komende maanden, waaronder de rebrand en SDK implementatie. Het was wel even peentjes zweten de afgelopen 3 dagen maar het ziet er gelukkig een stuk positiever uit dan gisteren
Oeh heb je linkje naar de bron?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk krijgt zijn rebrand toch vrijdag?
Oh nevermind, september, ik dacht één septemberquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:23 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Oeh heb je linkje naar de bron?
waar? bron?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is hier gebeurd dan?Van 5 naar 60 dollar?
Edit: Ik zie het, lijkt me een bug.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is hier gebeurd dan?Van 5 naar 60 dollar?
Ik zie het iddquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey kijk maar zelf, coincap.io
maar tis wss een bug
Buiten dat het een bug is zou het wel een leuke prijs zijn....dan is MaGNeT multimilionair.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik zie het idd
Notering bovenaan is ook gewoon 5.1 USD
en ik mijn huis vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Buiten dat het een bug is zou het wel een leuke prijs zijn....dan is MaGNeT multimilionair.
Nee, ik heb er maar een paar. Net als dat ik van een aantal anderen ook maar een paar heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 16:22:54 ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef chantalxx het volgende:
Oh er was al een nieuw topic
Ik zat nog steeds in de oude te refreshen maar kwam geen nieuwe berichten bij
Ghehe dat heb ik ook al 2x gehad. Dacht al wat weinig nieuws in crypto landquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef chantalxx het volgende:
Oh er was al een nieuw topic
Ik zat nog steeds in de oude te refreshen maar kwamen geen nieuwe
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen bug, maar het slaat helemaal nergens op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan jij ze nu wel in blockfolio hebben en ik niet? Gezocht op zowel agrello als delta, maar vindt ze niet. Mss android/ios verschil?I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
Coinlist syncen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:44 schreef Sosa het volgende:
[..]
hmmm
hoe kan jij ze nu wel in blockfolio hebben en ik niet? Gezocht op zowel agrello als delta, maar vindt ze niet. Mss android/ios verschil?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen bug, maar het slaat helemaal nergens op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Is dat geen IOU token op het moment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekenen die dunnere balkjes/streepjes eigenlijk op een candlestick? Zie dat nu pas.
Dat zijn shadows. Dan is er een spike geweest onder of boven de start-/eindkoers van een candlestick.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Is dat geen IOU token op het moment?
Wat betekenen die dunnere balkjes/streepjes eigenlijk op een candlestick? Zie dat nu pas.
Dat is tot hoe hoog of hoe laag het geweest is in die tijdspanne.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Is dat geen IOU token op het moment?
Waves -> best coin ooit. In before xminator of whatever zijn naam is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef Robert727272 het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom je waves zou leasen? en wat levert zoiets op?
alvast bedankt
Begrijp 'm gedeeltelijk bedenk ik me nu. Bij een groene candle geldt als koers de top van die candle, bij een rode candle geldt als koers de onderkant van die candle, toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is tot hoe hoog of hoe laag het geweest is in die tijdspanne.
Dan istie ook eronder geweest. Het is puur waar de coin geweest is in de tijdspanne waar je naar kijkt. Op welke hoogte of diepte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Waves -> best coin ooit. In before xminator of whatever zijn naam is.
[..]
Begrijp 'm gedeeltelijk bedenk ik me nu. Bij een groene candle geldt als koers de top van die candle, bij een rode candle geldt als koers de onderkant van die candle, toch?
Wat nu als je een groene kaart hebt met een 'shadow' aan de onderzijde van de kaars? Dan is de koers bijvoorbeeld gestegen tot 0,10000000 terwijl de max bid bijvoorbeeld maar 0,09000000 was?
Geen fan van technische analyses maar hierbij de japanese candles:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Waves -> best coin ooit. In before xminator of whatever zijn naam is.
[..]
Begrijp 'm gedeeltelijk bedenk ik me nu. Bij een groene candle geldt als koers de top van die candle, bij een rode candle geldt als koers de onderkant van die candle, toch?
Wat nu als je een groene kaart hebt met een 'shadow' aan de onderzijde van de kaars? Dan is de koers bijvoorbeeld gestegen tot 0,10000000 terwijl de max bid bijvoorbeeld maar 0,09000000 was?
Het levert iets op. Maar het is verdomde weinigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef Robert727272 het volgende:
alvast bedankt
Niet veel maar meer dan een spaarrekeningquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef Robert727272 het volgende:
alvast bedankt
moet ik dan gewoon de waves die ik op bittrex heb staan naar de wavesliteapp sturen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Niet veel maar meer dan een spaarrekening
Klopt, en dan leasen naar een adres, kan ook in de client, ik zit zelf bij https://fountainperpetua.com/. Ik heb het niet uitgerekend maar zit ongeveer op 1% per maand denk ik, voornamelijk door de andere tokens die je ook krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:20 schreef Robert727272 het volgende:
[..]
moet ik dan gewoon de waves die ik op bittrex heb staan naar de wavesliteapp sturen?
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:23 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Klopt, en dan leasen naar een adres, kan ook in de client, ik zit zelf bij https://fountainperpetua.com/. Ik heb het niet uitgerekend maar zit ongeveer op 1% per maand denk ik, voornamelijk door de andere tokens die je ook krijgt.
Update je node!quote:WAVES Mainnet and Testnet v0.7.7 released
https://twitter.com/coremedia_info/status/902911062361694209
Voor jou niks en je hebt ze binnen max. enkele minuten weer terug als je de lease opheft. Je kan je waves niet verliezen. Reken er wel op dat je niet elke dag in en uit kan stappen als je de rewards wilt ontvangen, veel betalen 1x per week uit mits je op het moment van uitbetaling nog aan het leasen bent, fountainperpetua betaalt 2x per week uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Robert727272 het volgende:
[..]
Dankjewel!
nog 1 vraag dan:
wat wordt er met die lease coins gedaan? en als ik mijn coins terug wil heb je die dan ook weer direct in bezit?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-12713061-a1571350quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Vandaag in de trein:
[ afbeelding ]
Bleek een artikel van 29 augustus in het NRC. Mocht iemand het willen lezen stuur maar een pb
Ohja natuurlijk. Hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-12713061-a1571350
Beide.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:55 schreef EggsTC het volgende:
Wat heeft in september betere kansen volgens jullie, Waves of Lisk? Het is een nek aan nek race nuWel een leuke.
LISK is nog aan het stuntelen hoor. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]zei toch dattie nog door ging knallen
Waves zien we na september niet meer terug.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
LISK is nog aan het stuntelen hoor. Ben benieuwd.
Omdat het dan al een mooi stukje voorbij de maan isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waves zien we na september niet meer terug.
Damn moet ik wachten tot september. Dat komt te laat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef EggsTC het volgende:
Wavesverduistering. Geeft een mooie coronaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat het dan al een mooi stukje voorbij de maan is.
Leuk artikel en goede adviezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-12713061-a1571350
Veruit het beste advies.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Koop de coins waar je in gelooft en kijk er een paar jaar niet naar om.
Ga toch voor waves. Ze hebben weer een nieuwe teaser voor de nieuwe client dus die zal er wel snel komenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wavesverduistering. Geeft een mooie corona
Niet zo bijzonder toch? Er zijn ICO's waar miljoenen in gaan in luttele minuten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo. Net binnen 20 minuten is er 200k in de oceanlab ico gestopt
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder toch? Er zijn ICO's waar miljoenen in gaan in luttele minuten.
Sommigen pakken 200 miljoen in een uurquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo. Net binnen 20 minuten is er 200k in de oceanlab ico gestopt
Ja klopt, ik vond het alleen leuk om te zien omdat die ico al een maand open staat en het een +25% increase is op het laatste moment. Maar in crypto termen stelt het inderdaad niet veel voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sommigen pakken 200 miljoen in een uur
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Is er op mobiel ook een mute knop?
Dit ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik merk dat ik een beetje ICO-moe begin te worden. Er komt een keer een bloedbad onder al die ICO's die op miljoenen zitten maar nog geen produkt hebben. Ik neig er steeds meer naar om het zwaartepunt van mijn portfolio op de 'established' projecten te leggen. Eigenlijk is dat nu al zo: het grootste deel bestaat uit ETH, BTC, Waves, Lisk en LTC. Ik zit nog in vier ICO's (Æ, Agrello, Wagerr en DCorp) maar daar hou ik het voorlopig bij. Of er moet er eentje aankomen die echt spectaculair innovatief is, dan koop ik wel weer wat.
ik zie waves niet knallenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef EggsTC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |