abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173481329
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173481348
Ik trap em af:

Ethereum gaat lekker :)
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:43:47 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173481471
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is Ripple, waarvan je niks kunt kopen.

XRP is juist de munt.
Dat bedoel ik.
Het advies is om platformen/technieken te kopen en niet zo zeer munten. XRP is de munt van een platform/techniek. Net als Ether de munt is van Ethereum. Maar de hele discussie van onze 2 vrienden gaat om Ethereum en niet zo zeer om Ether. Terwijl wat er gebeurd met Ethereum wel direct van invloed is op de waarde van Ether.
Net als dat een chinese bank over Ripple komt praten en dat invloed heeft op XRP.

Misschien leg ik het krom uit...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173481604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Het advies is om platformen/technieken te kopen en niet zo zeer munten. XRP is de munt van een platform/techniek. Net als Ether de munt is van Ethereum. Maar de hele discussie van onze 2 vrienden gaat om Ethereum en niet zo zeer om Ether. Terwijl wat er gebeurd met Ethereum wel direct van invloed is op de waarde van Ether.
Net als dat een chinese bank over Ripple komt praten en dat invloed heeft op XRP.

Misschien leg ik het krom uit...
Klopt, maar het blijft wel de token die je koopt. Je hebt daarmee iets tastbaars. Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Lambo of Rekt
pi_173481755
He schatten! Even een vraagje over Etherscan/MEW.

Ik heb net een paar BQX tokens van MEW verstuurd naar Coinexchange, zijn prima aangekomen, hebben 50 confirms nodig.

Dit is de tx hash: 0xc7dc50f2493190a9560213bb7bd8908f57a2d5244cf466278e9701f913fcd206. De tokens gaan vanaf mijn adres (0xa4E9efEFAe3Ba8B1335e592000710C9c5293A517) naar dit adres: 0x5Af2Be193a6ABCa9c8817001F45744777Db30756.

Mijn BQX adres van Coinexchange is deze: 0xad556b24425d87f256fe51ef9af12ee3da096930.

Als ik het goed begrijp worden de tokens eerst naar een 'contract' verstuurd en vervolgens wordt mijn portie BQX vanuit dat contract naar mijn Coinexchange adres gestuurd.

Ik wil altijd graag de transactie in de gaten houden. Dus ik was op zoek naar de werkelijke transactie naar mijn wallet toe. Heb ik gevonden, maar weet al niet meer hoe. Kan iemand me een beetje wegwijs maken hoe ik mijn transactie en het aantal confirms kan bijhouden?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:58:49 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173481759
Ineens Lisk weer in de plus.
En Ethereum blijft maar gaan...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:59:28 #7
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173481773
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:37 schreef kthxbye het volgende:
Ik trap em af:

Ethereum gaat lekker :)
Ik heb de mazzel dat ik nét (afgelopen dagen) 15 eth vrijgemaakt heb voor de Kyber ICO.

Nu twijfel ik om er toch 10 te houden en er maar 5 te investeren. De dingen die je vertelde in een eerdere post over de ontwikkelingen bij ETH waren mij nog niet bekend, waarvoor dank. :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:01:12 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173481810
quote:
3s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar het blijft wel de token die je koopt. Je hebt daarmee iets tastbaars. Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Daar is de speculatie ook voor een groot gedeelte vaak op gebaseerd.
Ik vind op het zich wel grappig, want ik hoor regelmatig dat het leuk is als je XRP hebt en denkt dat het potentie heeft om in waarde te stijgen, maar dat banken de techniek Ripple gebruiken en niet de munt dus dat de munt er niets mee te maken heeft.
Wat natuurlijk onzin is.

Ik ben er van overtuigd dat XRP volgend jaar best wel eens een sprong kan gaan maken als alles nog concreter wordt.
pi_173482007
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar is de speculatie ook voor een groot gedeelte vaak op gebaseerd.
Ik vind op het zich wel grappig, want ik hoor regelmatig dat het leuk is als je XRP hebt en denkt dat het potentie heeft om in waarde te stijgen, maar dat banken de techniek Ripple gebruiken en niet de munt dus dat de munt er niets mee te maken heeft.
Wat natuurlijk onzin is.

Ik ben er van overtuigd dat XRP volgend jaar best wel eens een sprong kan gaan maken als alles nog concreter wordt.
Je zit dik in ripple?
Lambo of Rekt
pi_173482056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik heb de mazzel dat ik nét (afgelopen dagen) 15 eth vrijgemaakt heb voor de Kyber ICO.

Nu twijfel ik om er toch 10 te houden en er maar 5 te investeren. De dingen die je vertelde in een eerdere post over de ontwikkelingen bij ETH waren mij nog niet bekend, waarvoor dank. :)
Poeh 15 stuks voor Kyber, das niet gek. Ik ga met 3 ETH meedoen. En dan hopen dat ie net als Bitquence vlot voor x20 gaat, dromen mag O-)

Lisk knalt op het moment omhoog. Orderboek ziet er ook positief uit. Gisteren was er een meeting in Berlijn waar Lisk bij aanwezig was, vandaag (?) is AMA en dan staan er nog een aantal zaken op de rol voor de komende maanden, waaronder de rebrand en SDK implementatie. Het was wel even peentjes zweten de afgelopen 3 dagen maar het ziet er gelukkig een stuk positiever uit dan gisteren :)
pi_173482063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Sosa het volgende:

[..]

Geen dank. Uiteraard is het lange termijn, maar ik zie cold storage ETH als absoluut geen slechte gok.
pi_173482087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Poeh 15 stuks voor Kyber, das niet gek. Ik ga met 3 ETH meedoen. En dan hopen dat ie net als Bitquence vlot voor x20 gaat, dromen mag O-)

Lisk knalt op het moment omhoog. Orderboek ziet er ook positief uit. Gisteren was er een meeting in Berlijn waar Lisk bij aanwezig was, vandaag (?) is AMA en dan staan er nog een aantal zaken op de rol voor de komende maanden, waaronder de rebrand en SDK implementatie. Het was wel even peentjes zweten de afgelopen 3 dagen maar het ziet er gelukkig een stuk positiever uit dan gisteren :)
Lisk krijgt zijn rebrand toch vrijdag?
Lambo of Rekt
pi_173482226
Ffs waarom is alles zo hoog?! :( Ik hoop op een mega crash.
pi_173482297
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lisk krijgt zijn rebrand toch vrijdag?
Oeh heb je linkje naar de bron?
pi_173482416
Omfg Lisk is zo hoog, ik had ze verkocht op 1,3! :'( :'(
pi_173482434

Wtf is hier gebeurd dan? _O- Van 5 naar 60 dollar?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 15:31:28 ]
pi_173482483
Ik krijg op Myetherwallet de melding: "Could not connect to node".

Uur geleden nog een tx gedaan. Anderen die hetzelfde probleem ondervinden?
pi_173482881
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:23 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Oeh heb je linkje naar de bron?
Oh nevermind, september, ik dacht één september :+
Lambo of Rekt
pi_173483096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

waar? bron?
pi_173483360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

waar? bron?
coincap.io
pi_173483366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: Ik zie het, lijkt me een bug.
pi_173483387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Zit niet zo te trollen ;)
Hey kijk maar zelf, coincap.io

maar tis wss een bug
pi_173483398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hey kijk maar zelf, coincap.io

maar tis wss een bug
Ik zie het idd ;)

Notering bovenaan is ook gewoon 5.1 USD
pi_173483454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik zie het idd ;)

Notering bovenaan is ook gewoon 5.1 USD
Buiten dat het een bug is zou het wel een leuke prijs zijn....dan is MaGNeT multimilionair.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 16:16:09 #25
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173483491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Buiten dat het een bug is zou het wel een leuke prijs zijn....dan is MaGNeT multimilionair.
en ik mijn huis vrij
  woensdag 30 augustus 2017 @ 16:17:02 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173483513
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je zit dik in ripple?
Nee, ik heb er maar een paar. Net als dat ik van een aantal anderen ook maar een paar heb.
pi_173483592
Geen bug, maar het slaat helemaal nergens op:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 16:22:54 ]
pi_173483657
Oh er was al een nieuw topic :')
Ik zat nog steeds in de oude te refreshen maar kwamen geen nieuwe
pi_173483667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef chantalxx het volgende:
Ik zat nog steeds in de oude te refreshen maar kwam geen nieuwe berichten bij
:D priceless
Lambo of Rekt
pi_173483740
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef chantalxx het volgende:
Ik zat nog steeds in de oude te refreshen maar kwamen geen nieuwe
Ghehe dat heb ik ook al 2x gehad. Dacht al wat weinig nieuws in crypto land :')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 16:44:51 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173484044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm

hoe kan jij ze nu wel in blockfolio hebben en ik niet? Gezocht op zowel agrello als delta, maar vindt ze niet. Mss android/ios verschil?
pi_173484058
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:44 schreef Sosa het volgende:

[..]

hmmm

hoe kan jij ze nu wel in blockfolio hebben en ik niet? Gezocht op zowel agrello als delta, maar vindt ze niet. Mss android/ios verschil?
Coinlist syncen?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 16:46:06 #33
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173484066
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Coinlist syncen?
verdomme

:@
pi_173484298
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Is dat geen IOU token op het moment?

Wat betekenen die dunnere balkjes/streepjes eigenlijk op een candlestick? Zie dat nu pas.
pi_173484399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wat betekenen die dunnere balkjes/streepjes eigenlijk op een candlestick? Zie dat nu pas.
Dat zijn shadows. Dan is er een spike geweest onder of boven de start-/eindkoers van een candlestick.

En ja dat zijn IOU's. Die koers is 100% manipulatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 17:03:43 ]
pi_173484438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dat is tot hoe hoog of hoe laag het geweest is in die tijdspanne.
Lambo of Rekt
pi_173484620
Ah ik begrijp 'm.

NEO *;

[ Bericht 78% gewijzigd door fckdedeurkruk op 30-08-2017 18:03:38 ]
pi_173485724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:13 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ah ik begrijp 'm.

NEO *;
Lekker aan het GAS met NEO :9
Lambo of Rekt
pi_173485744
kan iemand mij vertellen waarom je waves zou leasen? en wat levert zoiets op?
alvast bedankt
pi_173485767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef Robert727272 het volgende:
alvast bedankt
Waves -> best coin ooit. In before xminator of whatever zijn naam is.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is tot hoe hoog of hoe laag het geweest is in die tijdspanne.
Begrijp 'm gedeeltelijk bedenk ik me nu. Bij een groene candle geldt als koers de top van die candle, bij een rode candle geldt als koers de onderkant van die candle, toch?

Wat nu als je een groene kaart hebt met een 'shadow' aan de onderzijde van de kaars? Dan is de koers bijvoorbeeld gestegen tot 0,10000000 terwijl de max bid bijvoorbeeld maar 0,09000000 was?
pi_173485901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

[..]

Begrijp 'm gedeeltelijk bedenk ik me nu. Bij een groene candle geldt als koers de top van die candle, bij een rode candle geldt als koers de onderkant van die candle, toch?

Wat nu als je een groene kaart hebt met een 'shadow' aan de onderzijde van de kaars? Dan is de koers bijvoorbeeld gestegen tot 0,10000000 terwijl de max bid bijvoorbeeld maar 0,09000000 was?
Dan istie ook eronder geweest. Het is puur waar de coin geweest is in de tijdspanne waar je naar kijkt. Op welke hoogte of diepte.
Lambo of Rekt
pi_173485938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

[..]

Geen fan van technische analyses maar hierbij de japanese candles:

http://stockcharts.com/sc(...)tion_to_candlesticks
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:18:01 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173485971
quote:
alvast bedankt
Het levert iets op. Maar het is verdomde weinig :D
pi_173486005
quote:
alvast bedankt
Niet veel maar meer dan een spaarrekening
pi_173486015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Niet veel maar meer dan een spaarrekening
moet ik dan gewoon de waves die ik op bittrex heb staan naar de wavesliteapp sturen?
pi_173486071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:20 schreef Robert727272 het volgende:

[..]

moet ik dan gewoon de waves die ik op bittrex heb staan naar de wavesliteapp sturen?
Klopt, en dan leasen naar een adres, kan ook in de client, ik zit zelf bij https://fountainperpetua.com/. Ik heb het niet uitgerekend maar zit ongeveer op 1% per maand denk ik, voornamelijk door de andere tokens die je ook krijgt.
pi_173486152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:23 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Klopt, en dan leasen naar een adres, kan ook in de client, ik zit zelf bij https://fountainperpetua.com/. Ik heb het niet uitgerekend maar zit ongeveer op 1% per maand denk ik, voornamelijk door de andere tokens die je ook krijgt.
Dankjewel!
nog 1 vraag dan:

wat wordt er met die lease coins gedaan? en als ik mijn coins terug wil heb je die dan ook weer direct in bezit?
pi_173486211
quote:
WAVES Mainnet and Testnet v0.7.7 released

https://twitter.com/coremedia_info/status/902911062361694209
Update je node!
pi_173486218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Robert727272 het volgende:

[..]

Dankjewel!
nog 1 vraag dan:

wat wordt er met die lease coins gedaan? en als ik mijn coins terug wil heb je die dan ook weer direct in bezit?
Voor jou niks en je hebt ze binnen max. enkele minuten weer terug als je de lease opheft. Je kan je waves niet verliezen. Reken er wel op dat je niet elke dag in en uit kan stappen als je de rewards wilt ontvangen, veel betalen 1x per week uit mits je op het moment van uitbetaling nog aan het leasen bent, fountainperpetua betaalt 2x per week uit.
pi_173486264
bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')