quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:36 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. noodgang / 5273
2. devzero / 5257
3. Handleiding / 5092
4. aloa / 4538
5. haags_kwartiertje / 4536
6. FlippingCoin / 4236
7. Stien_Struis / 4235
8. Martin_marvellous / 3919
9. Homijn / 3180
10. Pharkus / 3059
11. CarltonBanks / 2839
12. MichaelScott / 2661
13. magnetronkoffie / 2628
14. Pg_up / 2075
15. _--_ / 1905
16. KoningPils / 1649
17. mtchel112 / 1536
18. Hdero / 1399
19. hemarookworst / 1229
20. Zolderkamer / 1053
21. HerrFritz / 1029
22. Tassendief / 1007
23. appartementencomplex / 990
24. Borrelnootje00 / 961
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 764
27. Geerd / 738
28. PartyHard / 359
29. Rodgrod / 323
30. PierreTT / 280
31. Cousin_Eddy / 272
32. DKUp / 248
33. Spriet4 / 221
34. Halcon / 196
35. de_boswachter / 158
36. bondage / 130
37. BoneThugss / 118
38. trein2000 / 77
39. ijs_beer / 77
40. racerdkb / 65
41. I. / 64
42. Sjemmert / 59
43. Maureentje / 56
44. Durmada / 54
45. richolio / 48
46. remlof / 45
47. 1marcelfilms / 43
48. vogeltjesdans / 39
49. Symphonic / 35
50. bamibij / 35
quote:Erelijst:
FlippingCoin
magnetronkoffie
CarltonBanks
Stien_Struis
Handleiding
noodgang
devzero
goodtripbob
Lol.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:13 schreef F0xy het volgende:
Sorry, weet niet hoe je een topic uit een reeks moet openen/beginnen
en alles wordt dan automatisch ingevuld met wat er in de OP moet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol.
Gewoon open nieuw deel klikken en een leuke titel verzinnen.
Lukt dat ook goed op mobiel? Heb het nooit gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol.
Gewoon open nieuw deel klikken en een leuke titel verzinnen.
Ja, is een kopie van de OP van het vorige deelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:14 schreef F0xy het volgende:
[..]
en alles wordt dan automatisch ingevuld met wat er in de OP moet?
Yup, super makkelijk allemaal hier.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:14 schreef F0xy het volgende:
[..]
en alles wordt dan automatisch ingevuld met wat er in de OP moet?
Zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lukt dat ook goed op mobiel? Heb het nooit gedaan
handigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is een kopie van de OP van het vorige deel
Daarom, en Danny smijt met geld tegen dit technologische mirakel om het ons zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
Hahhaa ja, maar het werkt meestal best chill eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:16 schreef F0xy het volgende:
Ja, maar dit forum ziet eruit alsof het uit 1995 komt xD
Valt mee toch.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:16 schreef F0xy het volgende:
Ja, maar dit forum ziet eruit alsof het uit 1995 komt xD
Ja dat zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:18 schreef F0xy het volgende:
Gelukkig haha. Functionaliteit > esthetisch
Dit forum (standaard theme) is zo donker en grijs. Kijk naar al die apps en andere websites: licht, strak, material design.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Noem eens een forum die er uit ziet als 2017?
Mobiel of niet? Ik heb grijs laminaat als achtergrond.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:21 schreef F0xy het volgende:
Ik heb alleen een zwarte achtergrond. Niets aangepast
Nee maar twee plaatjes aan de zijkant met een scrollend midden, met de gekozen afbeelding oogt wat ouderwets.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind mobiele lay-out best strak. En dat zwart en grijs is typisch fok vind ik. Van die frisse kleurtjes vind ik niet zo passen.
Dat heb ik niet op mobiel met Chromequote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar twee plaatjes aan de zijkant met een scrollend midden, met de gekozen afbeelding oogt wat ouderwets.
Oh wtf.quote:
Nee mobiel heb ik dat ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb ik niet op mobiel met Chrome
Volgens mij moet je dan een abonnement hebben voordat je custom CSS kan gebruiken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:28 schreef F0xy het volgende:
Misschien hebben nieuwere gebruikers anders CSS voor het forum gekregen? Volgens mij kan je het uiterlijk van het forum namelijk helemaal aanpassen
Zijn er ook andere afbeeldingen, of hoe komt het dat ik een afbeelding heb en F0xy niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:30 schreef devzero het volgende:
Ga naar settings en verander de achtergrond kleur
Ja dingen doen, lijkt wel werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:33 schreef F0xy het volgende:
Ach ja, ik vind het wel prima zo. Ben te lui om dingen te veranderen
Nee echt zoals in mijn afbeelding in post 29, dat ik een afbeelding heb naast het witte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:34 schreef devzero het volgende:
Je bedoelt je user icon? http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Er zijn topics om een nieuwe UI aan te vragenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dingen doen, lijkt wel werken.
Eerbetoon aan pg upquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee echt zoals in mijn afbeelding in post 29, dat ik een afbeelding heb naast het witte.
Coole nieuwe UI trouwens.
Heb nu een van Kanye West, beter lukt dat ze niet denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn topics om een nieuwe UI aan te vragen
Haha ja van die kat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat bij settings "Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden". Dus je mag maar 10x je ava veranderen? Of kan je 10 ava's opslaan en ook weer verwijderen?VERWIJDER DIT ACCOUNT
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Kut nu is er wel iets anders geworden bij mij, de quotes zijn nu wit.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:36 schreef F0xy het volgende:
Precies, en ik heb nog vakantie. Vakantie en werken gaat niet samen.Ai dat is best veel, heb je geen behoefte aan even rust?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat bij settings "Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden". Dus je mag maar 10x je ava veranderen? Of kan je 10 ava's opslaan en ook weer verwijderen?
Acht weken is wel weer erg veel van het goede moet ik toegeven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jawel, maar er was onderbezetting, dus moest eigenlijk welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ai dat is best veel, heb je geen behoefte aan even rust?
Acht weken is wel weer erg veel van het goede moet ik toegeven.
Ah, en ook lange dagen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:43 schreef F0xy het volgende:
[..]
Jawel, maar er was onderbezetting, dus moest eigenlijk wel. Op het moment zit ik in een '3 dagen achterelkaar rust' periode. Morgen/vandaag (30-8) is dag 3. Straks 4 dagen achterelkaar werken - 2 dagen vrij - 3 dagen werken en 1 dag college....
![]()
Ik neem wss een weekje in de kerstvakantie vrij
De ene keer een hele dag van 9:15-17:30 en andere dagen 5 uurtjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, en ook lange dagen?
Nu/morgen dan nog maar lekker genieten iig.
Nee ben gestopt met werken voor mijn studie (wel grootste gedeelte gewerkt ernaast), voor nu wat geld op zij gezet tot het afstuderen van volgend jaar dan verdien ik weer wat, daarna wil ik mij volledig focussen op de master en eerst aanvoelen of een baan hiernaast kan, haal liever dan mijn master cum laude dan dat ik er wat geld bij verdien; erg lang verhaal voor nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:46 schreef F0xy het volgende:
[..]
De ene keer een hele dag van 9:15-17:30 en andere dagen 5 uurtjes.
Ik ga zeker lekker genieten!
Werk jij ook?
Ach, geld verdienen kan je je hele leven nogquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ben gestopt met werken voor mijn studie, voor nu wat geld op zij gezet tot het afstuderen van volgend jaar dan verdien ik weer wat, daarna wil ik mij volledig focussen op de master en eerst aanvoelen of een baan hiernaast kan, haal liever dan mijn master cum laude dan dat ik er wat geld bij verdien; erg lang verhaal voor nee.
Daarom.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:50 schreef F0xy het volgende:
[..]
[..]
Ach, geld verdienen kan je je hele leven nog, zeker als je cum laude slaagt.
Ik ga slapen, ben moe. Welterusten ;-)
Kom ik zo over?quote:
Haha maar informatica bachelor en als alles goed gaat en ik toegelaten wordt(nu onder voorbehoud dus cijfers moeten hoog blijven) een master artificial intelligence.quote:
Dat verwacht en hoop ik wel ja, de trend is momenteel erg positief voor het baanperspectief. Verder is het ook erg cool.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is een studie met een behoorlijk toekomstperspectief toch?
Heb 3ec statistiek gehad en komend jaar nog 6ec.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:13 schreef devzero het volgende:
Tegenwoordig is het inderdaad deep learning/machine learning wat de klok slaatZorg ook dat je wat statistiek vakken neemt als je dat nog niet gedaan hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:30 schreef devzero het volgende:
oops, even opzoeken wat begegnet ook al weer betekend
Ben van plan hard te studeren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:28 schreef devzero het volgende:
Je zult verbaasd staan waar je dingen als MCMC en Chi-squared tests tegenkomt
Neen, duurt nog even denk ik.quote:
Ik heb er even over moeten nadenken, maar het antwoord is toch een duidelijk ja. Duits spreken op een Neerlansch forum is de grootste chickmagnet die je maar kunt bedenken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft de studie Duitse taal en letterkunde een goed toekomstperspectief?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er even over moeten nadenken, maar het antwoord is toch een duidelijk ja. Duits spreken op een Neerlansch forum is de grootste chickmagnet die je maar kunt bedenken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 03:14 schreef devzero het volgende:
Misschien kun je prive les via dm krijgen van de experts
Das stimmt, mein Bester.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt nog rijk worden hier op Fok!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:15 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent dat wel: De jeugd (alias studenten = Z Millennials) van nu die als maar klaagt dat ze te weinig geld hebben maar wel doodleuk elke dag naar AH gaan om daar hun inkopen te doen en als ze een baan hebben op NS stations doodleuk daar hun voorverpakte bammetjes van de AH to go met bijbehorende verpakte smoothie, kopen.![]()
![]()
En als je aangeeft dat je ook thuis gewoon je boterhammen kunt smeren,je koffie in een warme thermoskan kan doen, kortom alles waar je nu elke dag dat weinige geld wat je hebt aan spendeert ook goedkoper kan ( zoals inkopen bij de Aldi of zo) dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen.
In mijn tijd hadden we ook geen geld en waren we praktisch en uiteindelijk zijn we niet slecht terecht gekomen. Maar ja, hipsters wanna stay hip en dat kan je niet zijn als je bij de Aldi shopt of tegen vijfen/zessen naar de uitverkoopbak van de lokale AH snelt om te zien wat nu weer wordt weggegooid tegen bodemprijs.( ja, we zien alles)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei. Ben van alle markten thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:57 schreef Handleiding het volgende:
[..]
heb jij punten? of rondingen?
Dorade in de oven ga ik vandaag doen. Ik watertand alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg smart thinking.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:42 schreef _--_ het volgende:
Fok forum and I have a look at the end of the Unites States Donald trump card in de frontpage and I have a look at it tomorrow night if I have a look at the end of the Unites States Donald trump card in the sleep procedure and a half hours of the morning
Meestal best prima, maar dan wel even de Engelse erbij pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
wikipedia is sowieso om van te huilen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Meestal best prima, maar dan wel even de Engelse erbij pakken
quote:" In grote golven kwamen ex-slaven vanuit de Verenigde Staten en de Cariben, al dan niet vrijwillig, naar Freetown. "
Mogguh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |