UvA?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Kan mobiel niet quoten. Master ondernemingsrecht. In de vrije ruimte zoveel mogelijk intellectueel eigendom. Al een half jaar serieus aan het overwegen maar moet binnenkort ook echt knopen door gaan hakken, dus nu ook op een iets ander niveau overwegingen aan het maken.
Nee studie gewoon aan RU. Maar wil scriptie combineren met stage, en die stages zijn vooral in Amsterdam te vinden. Af en toe iets in Rotterdam of Utrecht.quote:
Niet in Maastricht bij al die corrupte Limbo's?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee studie gewoon aan RU. Maar wil scriptie combineren met stage, en die stages zijn vooral in Amsterdam te vinden. Af en toe iets in Rotterdam of Utrecht.
Ik heb doorgaans bijzonder weinig met Limburg en haar inwoners.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet in Maastricht bij al die corrupte Limbo's?
Het zijn geen Nedersaksen, maar dat zijn Hollanders ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans bijzonder weinig met Limburg en haar inwoners.
Hier is het droog, maar wel heel benauwd. Ik loop elke ochtend een half uur naar mijn werk, maar ik zweet me de tyfus. Normaliter houd ik wel van benauwd weer, maar niet als ik 's ochtends al naar zweet zit te stinken op kantoor.quote:
Dat is ook goor inderdaad. Dan heb ik nog liever een bak regen denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel heel benauwd. Ik loop elke ochtend een half uur naar mijn werk, maar ik zweet me de tyfus. Normaliter houd ik wel van benauwd weer, maar niet als ik 's ochtends al naar zweet zit te stinken op kantoor.
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat je het met je eens bent of teleurgesteld omdat je mij goor noemt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is ook goor inderdaad. Dan heb ik nog liever een bak regen denk ik.
Hmmm, doe maar dat eerste.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat je het met je eens bent of teleurgesteld omdat je mij goor noemt.
De leven is hard.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Reya het volgende:
Wederom een dag The White Man's Burden dragen. Mijn leven is zwaar.
Ben jij Egbert Agema?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Reya het volgende:
Wederom een dag The White Man's Burden dragen. Mijn leven is zwaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ben jij Egbert Agema?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een figuurquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ben jij Egbert Agema?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zo'n hekel aan zwarten dat hij zichzelf nog witter probeert te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
Egbert (wtf is dat voor naam?!) zijn hersentjes zijn aangetast door de pillies, of het is wellicht een genetisch probleem.
[ afbeelding ]
Als mijn achternaam Agema was, zou ik voor dat laatste vrezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Perrin het volgende:
Egbert (wtf is dat voor naam?!) zijn hersentjes zijn aangetast door de pillies, of het is wellicht een genetisch probleem.
[ afbeelding ]
Idd, man, man, man, wat bezielt je überhaupt mensen dat soort berichten te sturen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
Egbert Agema. Eerst een neger de slavernij in wensen, en vervolgens met hangende pootjes bij dezelfde neger komen smeken om een bericht te verwijderen.
Dat is vooruitgang en emancipatie.
Als hij familie van Fleur is dan is het gewoon genetisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als mijn achternaam Agema was, zou ik voor dat laatste vrezen.
Zo heel veel Agema's zijn er niet in NL, zou nog kunnen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij familie van Fleur is dan is het gewoon genetisch.
Wat een genotquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ben jij Egbert Agema?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
606, dat zijn er meer dan ik verwacht had.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo heel veel Agema's zijn er niet in NL, zou nog kunnen ook.
Ik denk dat het een interessantere vraag is waarom Sylvana zo'n bericht als profielfoto instelt. Het punt dat er racistische idioten bestaan is namelijk allang gemaakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, man, man, man, wat bezielt je überhaupt mensen dat soort berichten te sturen?
Of denken ze dat ze er mee wegkomen als ze het niet openbaar maar in een privébericht sturen?
Om eens lekker de schijnwerpers op zo'n rat te zetten. Kijk 'm kronkelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat het een interessantere vraag is waarom Sylvana zo'n bericht als profielfoto instelt. Het punt dat er racistische idioten bestaan is namelijk allang gemaakt.
O ja wacht, je moet genuanceerd omgaan met extremistische rechtsen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat het een interessantere vraag is waarom Sylvana zo'n bericht als profielfoto instelt. Het punt dat er racistische idioten bestaan is namelijk allang gemaakt.
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om eens lekker de schijnwerpers op zo'n rat te zetten. Kijk 'm kronkelen.
Lekker in de aanval dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om eens lekker de schijnwerpers op zo'n rat te zetten. Kijk 'm kronkelen.
quote:Het punt dat er vervelende moslims bestaan is namelijk allang gemaakt.
Ik krijg vrijwel nooit van die leuke.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is wat dat betreft jammer dat je hier geen DM's openbaar mag maken.
Ik ook niet. Maargoed, nou ja, als ik ze krijg, zoals die gare bart, dan block ik die gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik krijg vrijwel nooit van die leuke.
Nee, je mag het ook duiden, maar een individu er op deze wijze uit te lichten is zelfs te laag voor Wilders.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
O ja wacht, je moet genuanceerd omgaan met extremistische rechtsen.
Wat voor een berichten ontvang jij dan weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is wat dat betreft jammer dat je hier geen DM's openbaar mag maken.
twitter:TaraAngel94 twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 15:44:47@emjbourne You'd be surprised
the number of ignorant trumpers who believe that Obama is somehow the cause of EVE… https://t.co/CHKD8ISHJv reageer retweet
Ja, nu wel, maar het zijn juist zulke types die gelijk een janktopic openen met "mod heeft mij geblokkeerd! Schande!"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maargoed, nou ja, als ik ze krijg, zoals die gare bart, dan block ik die gewoon
Zonde. Had laatst nog een paar mooie van die refragmental.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik krijg vrijwel nooit van die leuke.
Laat me raden, lekker agressief zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zonde. Had laatst nog een paar mooie van die refragmental.
Jij gaat door voor de magnetron.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat me raden, lekker agressief zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |