abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:37:53 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173477656
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat interview heb ik ook gelezen, gaf enige hoop, maar dat is één persoon die je dan in dienst hebt. Die moet dan samen met Tjerk Smeets 55 man begeleiden. Lijkt me een uitdaging. Hij gaf wat leuke voorbeelden, maar weinig indicatie over in welke mate dingen georganiseerd werden. Daarnaast leek hij vooral reactief: werd om de haverklap gebeld. Over Neres zei hij dat er gelukkig al een vrij grote braziliaanse gemeenschap was in Nederland.

En leuk dat je eigen verantwoordelijkheid verwacht, maar dit zijn niet per se de meest intelligente, zelfstandige, rijpe, ontwikkelde mensen. Dit zijn alleen goede voetballers. Ook is er niet zo veel tijd om even jezelf te ontdekken en te ontwikkelen zoals jij in die tijd wellicht in je studententijd deed, we hebben het hier over miljoenenprojecten.
Sorry, maar je moet van jongens van 18 jaar en ouder kunnen verwachten dat ze in ieder geval enigzins zelf hun weg kunnen vinden en dat als het niet lukt ze hun mond open trekken. Zeker als er ook nog het nodige voor hun geregeld wordt.
Ik heb het zelf ook in een andere bedrijfstak meegemaakt met hele jonge mensen en die hebben er ook moeite mee, maar op een gegeven moment moet je wel.

Jonge spelers zullen ongetwijfeld meer begeleiding krijgen dan oudere, maar ze hebben in ieder geval iemand die altijd voor ze klaar staat.

We hebben het natuurlijk over voornamelijk buitenlandse aankopen die hij moet begeleiden en de jonge nog het meeste. Dan valt een groot gedeelte van de selectie al weg. Je kunt ook niet verwachten dat iedere speler zijn eigen begeleider krijgt die zo veel regelt.
1 of 2 man op 20 spelers (denk ik zoiets?) en de rest die veel minder begeleiding nodig hebben is op zich niet zo heel vreemd, maar wel een pittige baan.
Ik gok dat PSV en Feyenoord er ook 1 of 2 hebben rondlopen en niet 10.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:38:55 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173477681
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Geweldig verhaal en wat een baan! :D
Ja lijkt mij ook wel mooi. Hoewel hij wel zijn hele leven in het teken van Ajax heeft staan als ik me het zo voor stel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_173477835
quote:
15s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is dus zover: we moeten jaloers zijn op Feyenoord omdat zij tenminste Haps (of all places) hebben gekocht. Erg pijnlijk.
Je hoeft niet jaloers te zijn op Haps maar ik ben wel blij dat Feyenoord geleid wordt door realisten en niet aan hoogmoed ten onder gaat zoals de nationale knuffelclub
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:48:13 #54
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173477856
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je hoeft niet jaloers te zijn op Haps maar ik ben wel blij dat Feyenoord geleid wordt door realisten en niet aan hoogmoed ten onder gaat zoals de nationale knuffelclub
SOW! KOEKOEK!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:54:34 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173477941
quote:

[..]

je moet ook wel realistisch blijven als je 1 titel in 18 jaar pakt
pi_173478026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

je moet ook wel realistisch blijven als je 1 titel in 18 jaar pakt
pi_173478047
Of als je al 3 jaar niks wint met 100 miljoen op de bank
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173478140
Siem vindt dat hij niet voor de kleedkamer is gehaald en gaat ervan uit dat hij basisspeler wordt. Tenminste, zolang hij niet geblesseerd is...
BFF met GGMM
pi_173478144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sorry, maar je moet van jongens van 18 jaar en ouder kunnen verwachten dat ze in ieder geval enigzins zelf hun weg kunnen vinden en dat als het niet lukt ze hun mond open trekken. Zeker als er ook nog het nodige voor hun geregeld wordt.
Ik heb het zelf ook in een andere bedrijfstak meegemaakt met hele jonge mensen en die hebben er ook moeite mee, maar op een gegeven moment moet je wel.

Jonge spelers zullen ongetwijfeld meer begeleiding krijgen dan oudere, maar ze hebben in ieder geval iemand die altijd voor ze klaar staat.

We hebben het natuurlijk over voornamelijk buitenlandse aankopen die hij moet begeleiden en de jonge nog het meeste. Dan valt een groot gedeelte van de selectie al weg. Je kunt ook niet verwachten dat iedere speler zijn eigen begeleider krijgt die zo veel regelt.
1 of 2 man op 20 spelers (denk ik zoiets?) en de rest die veel minder begeleiding nodig hebben is op zich niet zo heel vreemd, maar wel een pittige baan.
Ik gok dat PSV en Feyenoord er ook 1 of 2 hebben rondlopen en niet 10.
Ik vind ook dat je dat mag verwachten, zoals ik ook verwacht dat je als 20-jarige topsporter kan koken en niet elke dag uit eten gaat. Alleen in de praktijk gebeurt dat niet. En dan? Gewoon accepteren?

De vergelijking met jouw werk is wmb minder relevant dan de vergelijking met overige topsport, waarbij de begeleiding met minder middelen toch beter is.
pi_173478164
quote:

[..]

Ik hou meer van romantici dan realisten.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:09:21 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173478193
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je dat mag verwachten, zoals ik ook verwacht dat je als 20-jarige topsporter kan koken en niet elke dag uit eten gaat. Alleen in de praktijk gebeurt dat niet. En dan? Gewoon accepteren?

De vergelijking met jouw werk is wmb minder relevant dan de vergelijking met overige topsport, waarbij de begeleiding met minder middelen toch beter is.
Wat is er mis met elke dag uit eten gaan als topsporter?
pi_173478260
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het eten in restaurants is vaak erg zout.

Natuurlijk ook afhankelijk waar je gaat eten. Bij uiteten zal er misschien ook wel sneller alcohol naar binnen gaan.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173478275
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk hangt het er vanaf wat je precies bestelt. Denk je dat voetballers dat altijd doen? Meeste restaurants focussen op vlees en niet per se op een uitgebalanceerde sportmaaltijd.
pi_173478306
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Siem vindt dat hij niet voor de kleedkamer is gehaald en gaat ervan uit dat hij basisspeler wordt. Tenminste, zolang hij niet geblesseerd is...
:'( Siem die dieper staat dan de spits genot
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173478461
quote:
8s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik zag dat Nigel De Jong ook open stond voor een terugkeer, zouden ze gewoon per ongeluk de verkeerde De Jong hebben gevraagd om terug te keren.... :')
BFF met GGMM
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:40:05 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173478800
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zag dat Nigel De Jong ook open stond voor een terugkeer, zouden ze gewoon per ongeluk de verkeerde De Jong hebben gevraagd om terug te keren.... :')
_O- :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:13:01 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173479421
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan de situatie. Als dat braziliaanse restaurant ook een uitgebalanseerde maaltijd kan voorschotelen is daar niets mis mee.
Van spelers wordt elke dag hun fysiek getest. Denk je dat ze het niet razendsnel doorhebben als er iets verkeerd is in de voeding? Als blijkt dat een speler gewoon niet goed eet gaan ze daar echt wel op letten of bij helpen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:13:37 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173479437
quote:
8s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ach die 10 wedstrijden dat hij niet geblesseerd is, mag hij wel in de basis :P
VVV thuis enzo...
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:15:05 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173479467
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach die 10 wedstrijden dat hij niet geblesseerd is, mag hij wel in de basis :P
VVV thuis enzo...
ik hoop toch dat hij de basis niet te veel haalt, niks tegen hem maar dat gaat dan toch ten koste van spelers die ik liever zie voetballen
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:21:43 #70
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_173479644
quote:

[..]

Ligt helemaal aan de situatie. Als dat braziliaanse restaurant ook een uitgebalanseerde maaltijd kan voorschotelen is daar niets mis mee.
Van spelers wordt elke dag hun fysiek getest. Denk je dat ze het niet razendsnel doorhebben als er iets verkeerd is in de voeding? Als blijkt dat een speler gewoon niet goed eet gaan ze daar echt wel op letten of bij helpen.
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat de spelers van de dozen met eten toegestuurd krijgen. Dan is het makkelijk om zelf te koken. En overdag lunchen ze op de toekomst waar ook aan voedingsstoffen gedacht wordt.
pi_173479895
quote:

[..]

Dat vind ik onprofessioneel; je gaat pas handelen als iemand het slechter doet dan een bepaalde grenswaarde, ipv dat je het uiterste uit elke speler haalt.
pi_173480238
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sterker nog, dat je als infantiel beleid hanteert een speler die tot twee keer toe te licht bevonden is nu opeens bombardeert tot basisspeler. Dat is om te janken zo amateuristisch.
Die is niet gebombardeerd tot basisspeler.
pi_173480247
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nou nee.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:55:42 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173480447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik hoop toch dat hij de basis niet te veel haalt, niks tegen hem maar dat gaat dan toch ten koste van spelers die ik liever zie voetballen
Bekerwedstrijden waarin ze toch alleen maar B garnituur opstellen :P

Maar serieus, ik denk echt dat ze nog wel profijt van hem gaan krijgen. Misschien niet wekelijks als basisspeler, maar aanvallend de rol van Klaassen overnemen kan hij wel.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:02:39 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173480623
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat vind ik onprofessioneel; je gaat pas handelen als iemand het slechter doet dan een bepaalde grenswaarde, ipv dat je het uiterste uit elke speler haalt.
Gast serieus. Ben je nou alleen maar dwars aan het doen ofzo?

Ze worden continu monitored. Elke achteruit- of vooruitgang wordt gezien. Dus je kunt het prima in de gaten houden en ze maken heus wel een plan van te voren hoe optimaal te presteren. Kortom, je hebt een basis. Als je speler achteruit gaat, ga je kijken of wel aan de voorwaarden van die basis wordt voldaan (wat hij eet, hoeveel hij traint, etc). Voldoet hij aan die voorwaarden, pas je de voorwaarden aan om tot die basis te komen. Voldoet hij niet aan de voorwaarden (eet verkeerd bijvoorbeeld) ga je proberen te zorgen dat die speler daar wel aan gaat voldoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')