Ja we weten wel wat we willen etc. Maar moeten nog wel een mannetje\aannemer zoeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al iets besloten? Behalve dat die er komt
wij oordelen iig wel over elkaarsmatches dus wie weetquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij een voorspellingsgave?
Bereid je voor op een hoop drama.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja we weten wel wat we willen etc. Maar moeten nog wel een mannetje\aannemer zoeken.
Cryo heeft foto's gemaakt vd badkamer en we wachten nog even op antwoord van vorige eigenaar of die nog een bouwtekening heeft liggen vd badkamer ivm de leidingen. Want er kloppen een aantal dingen niet helemaal. Zo komt er 1 leiding uit de grond is halverwege afgeknipt en dichtgeknepen maar wat het is? En een andere leiding loopt heel moeilijk deels langs de muur en plafon over de deur heen naar de wastafel... Dat maakt het allemaal wat lastiger
En beide zijn racecoureur? Of wacht dat was een andere combi geloof ik van All Securquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tinder update: mijn nieuwe tindermatches heten tim en tom
Wel handig om die tekening af te wachten. Wat raar van die leidingenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja we weten wel wat we willen etc. Maar moeten nog wel een mannetje\aannemer zoeken.
Cryo heeft foto's gemaakt vd badkamer en we wachten nog even op antwoord van vorige eigenaar of die nog een bouwtekening heeft liggen vd badkamer ivm de leidingen. Want er kloppen een aantal dingen niet helemaal. Zo komt er 1 leiding uit de grond is halverwege afgeknipt en dichtgeknepen maar wat het is? En een andere leiding loopt heel moeilijk deels langs de muur en plafon over de deur heen naar de wastafel... Dat maakt het allemaal wat lastiger
Zoietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij een voorspellingsgave?
Is dat die blijhoofd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de naam, hij is een plannerhij is netjes georganiseerd etc. Alles wat ik niet (meer) ben
Als het aan mij ligt wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel handig om die tekening af te wachten. Wat raar van die leidingenMaar als dat bekent is, gaan jullie er vaart achter zetten?
ja, tim is die van school, tom is uit Enschede is 35 en bas komt uit de gemeente waar ik afstudeer is die kale maar dies 37 en heeft 2 kinderenquote:
Kaal en kinderen, twee minpunten zeker? Streept weer makkelijker weg zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja, tim is die van school, tom is uit Enschede is 35 en bas komt uit de gemeente waar ik afstudeer is die kale maar dies 37 en heeft 2 kinderen
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.Maarja cryo is nie zo snel en ik heb geen zin om alles in mijn eentje te gaan regelen
Maar eerst andere prio's zoals die nieuwe auto..
kaal is niet zozeer een minpunt maar die kinderen is wel een dingetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kaal en kinderen, twee minpunten zeker? Streept weer makkelijker weg zo
dat laatste is minstens 59 minpuntenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat laatste is minstens 59 minpunten
Kan het ook als voordeel zien, hoeft ze zelf niet meer te werpen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ik werp sowieso nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan het ook als voordeel zien, hoeft ze zelf niet meer te werpen.
O ja. Nee die Tim vind ik niks voor jequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja, tim is die van school, tom is uit Enschede is 35 en bas komt uit de gemeente waar ik afstudeer is die kale maar dies 37 en heeft 2 kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |