Ik weet niet wat ONS-materiaal isquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Estée is wel minimaal ONS materiaal hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef vencodark het volgende:
Hij lijkt op zo'n gozer uit Geordie Shore.
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Karina het volgende:
Kijk Ramon met zijn spieren en zijn v-halsje.
Mogelijk het "de volgende is vast leuker/grappiger/knapper" syndroomquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf vooral heel wat... Ik weet niet wat het is, maar ik zou er niet mee samen willen zijn. Terwijl ik toch geen hoge eisen heb
Niet eronder nee want dan word je gepletquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie zou het hier wel op kunnen hoor
Preciesquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Karina het volgende:
FLeur lijkt op zo een type meisje uit de UK versie.
Maar als je als jongen zelf een goed uiterlijk hebt dan hoef je niet op elke vrouw in te gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Estée is wel minimaal ONS materiaal hoor
Ik denk dat je sowieso schrikt 's morgensquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, kunnen jullie nou een reden bedenken waarom mannen haar gebruiken voor één nachtje?
Lijkt over 20 jaar op Rachel Hazes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Precies
Spray tan en plamuurlaag
Hele beddengoed onder haar make-upquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso schrikt 's morgens
De romantiek?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, kunnen jullie nou een reden bedenken waarom mannen haar gebruiken voor één nachtje?
Je hebt een drilboor nodig om door die laag plamuur te komenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Protoplanet het volgende:
Dit is geen goede match
Hij heeft een degelijker type nodig denk ik
Je piemel ook, denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hele beddengoed onder haar make-up
Is dat die met sjaal?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Frans heeft bijzonder veel medelijden met zichzelf
quote:
Nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Als hij nee had gezegd, had Frans zich denk ik ter plekke verhangen aan die sjaal
Ja, ziet er sfeerloos uitquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Dit blijft zo'n ongelofelijk ongezellig restaurant
Ze moeten het ook niet overdag doen. Dat is al punt éénquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Dit blijft zo'n ongelofelijk ongezellig restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |