Ah zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Z
[..]
Zij wilde gewoon koste wat kost een relatie. Ze was met iedereen meegegaan die ja zei.
Dit. Trap er niet in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Z
[..]
Zij wilde gewoon koste wat kost een relatie. Ze was met iedereen meegegaan die ja zei.
Ja dat vond ik ook altijd wel gek inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sowieso, je doet mee met zo'n programma en dan moet je nog betalen voor je eten
In een rolstoel lolquote:
Keep 'em rolling.quote:
In zijn geval: vreemdrollerquote:
Dan kan je moeilijk een scheve schaats rijden.quote:
En toch zijn er zeker zat mannen die zo denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Apenlul die voetballer. Volgens mij dringt het niet helemaal door dat mensen in een rolstoel ook gewoon mensen zijn
Voor de duiding.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:33 schreef Max23 het volgende:
Wel leuk dat Gregory Sedoc de mensen ontvangt en wegstuurt
Vrouwen ook denkelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch zijn er zeker zat mannen die zo denken.
Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:33 schreef Max23 het volgende:
Wel leuk dat Gregory Sedoc de mensen ontvangt en wegstuurt
quote:
Ja dat zei ik alquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef over_hedge het volgende:
Hij lijkt op die opa van die animatie film met die ballonnen
Nope. Niet eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop