SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why is Hurricane Harvey so extreme?
Live webcam:
Video's
Foto's Houston toen en nu
http://edition.cnn.com/20(...)-now-trnd0626PMStory
Waarom werd Houston niet geėvacueerd? Reportage Erik Mouthaan
CENTRALE ORKAANTOPIC
WKN / Hurricane Season 2017 #1: The year after El Nino
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 30-08-2017 10:52:50 ]
HIj spreekt zelfs met spelfouten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
"I don't wanna congratulate you with your efford" - Trump
Jawel, een beeld bij hoe het er daar normaal uitziet.quote:
Mooi. Het wordt hoog tijd voor een goed deltawerken plan daar. Hij kan beter muren gaan bouwen tegen water dan tegen mexicanen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Daar is hij nu , as we speak, mee bezig. Live op CNN
Nou, sorry dat Engels niet mijn eerste taal is en ik niet weet hoe je efforts speltquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HIj spreekt zelfs met spelfouten?
Die muur komt er sowieso wel hoor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi. Het wordt hoog tijd voor een goed deltawerken plan daar. Hij kan beter muren gaan bouwen tegen water dan tegen mexicanen.
Mooi. Worden de Mexicanen tenminste beschermt als Texas weer dreigt onder te lopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:13 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Die muur komt er sowieso wel hoor!
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi. Worden de Mexicanen tenminste beschermt als Texas weer dreigt onder te lopen.
Wat is het standaardwaterpeil in die dam?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:19 schreef Eenskijken het volgende:
de dam zal het nu wel houden.. nu hij al langzaam overstroomt...
Ja dat heet doppler radar. Zie mijn post #11.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:25 schreef BlaZ het volgende:
Hoe staat het ondertussen met Harvey overigens, het centrum van de storm bevindt zich weer op zee, versterkt de storm zich wederom tot orkaankracht?
Heeft er iemand ook een link waar de storm zich heen beweegt?
Ben je weleens in Texas geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Galveston krijgt nu de volle laag zo te zien op twitter
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ben je weleens in Texas geweest?
Dit is dus reservoirwater en niet regenwater?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staat bijna tot de dakrand....
[ afbeelding ]
Flooding of Bear Creek Village on the western edge of Addicks Reservoir #houwx #hounews
Je bent schijnbaar nogal begaan met het lot van de Texanen, vandaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoezo?
nee ik ben uberhaupt nog nooit in Amerika geweest
Neuh. Vooral altijd al gefascineerd geweest met het weer en natuurrampen.Het zien van al die radarbeelden en grafieken wordt ik geil van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:34 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar nogal begaan met het lot van de Texanen, vandaar.
Alles is groter in Texas, ook stormen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:34 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar nogal begaan met het lot van de Texanen, vandaar.
It's HUUGGEEEEEquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:36 schreef Hdero het volgende:
[..]
Alles is groter in Texas, ook stormen.
Hernoemen als The Water State dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Hexagon het volgende:
Het zal je maar gebeuren. Je hele huis onder water. Komt ook nog Trump op bezoek.
twitter:BuzzFeedNews twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 19:28:51At his first briefing in Texas, Trump thanks FEMA Director William Brock Long and says he’s come “very famous on te… https://t.co/FspNxSzjaE reageer retweet
Ik zou niet weten welke ramp erger isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:37 schreef Hexagon het volgende:
Het zal je maar gebeuren. Je hele huis onder water. Komt ook nog Trump op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |