Misschien kun je me die leren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o misschien moet je oefenen op je pijpbewegingen
Zullen we een keer met zijn drieën oefenen op komkommers?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je ouders in de buurt wonen is dat wel chill. Op en neer naar het buitenland maakt het niet echt de moeite waard voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Bij mijn ouders hebben ze drie auto's dus in principe zou ik altijd wel aan een leen auto moeten kunnen komen.
Gieten we je toch eerst vol.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]denken dat ik dat kan zonder drank op
jij hebt denk ik de meeste pijpkwaliteiten van ons 3en want Rival is nog steeds bij je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zullen we een keer met zijn drieën oefenen op komkommers?Kun jij ons les geven.
We komen tot de kern van het probleem zie ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]denken dat ik dat kan zonder drank op
Niet om te pijpen maar wel om met een serieus gezicht pijp bewegingen te makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gieten we je toch eerst vol.![]()
Maar heb je drank nodig om te pijpen ja?![]()
Heeft ie jullie alle drie even mogen proberen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij hebt denk ik de meeste pijpkwaliteiten van ons 3en want Rival is nog steeds bij je.
Misschien wil Rival jury zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij hebt denk ik de meeste pijpkwaliteiten van ons 3en want Rival is nog steeds bij je.
uh nee maar ik droog moet voordoen heb ik wel drank nodigquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gieten we je toch eerst vol.![]()
Maar heb je drank nodig om te pijpen ja?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:
Drie nieuwe kandidaten gespot voor Goedele van Sex Academy?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zullen we een keer met zijn drieën oefenen op komkommers?Kun jij ons les geven.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet om te pijpen maar wel om met een serieus gezicht pijp bewegingen te maken
Uiteraard de meest gewilde vrijgezel van de sc, daar stonden we voor in de rij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft ie jullie alle drie even mogen proberen dan?
Daar hadden we het laatst toch over, wie daar aan mee zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drie nieuwe kandidaten gespot voor Goedele van Sex Academy?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft ie jullie alle drie even mogen proberen dan?
quote:
Sorry mevrouw, wie noem je nu vrijgezel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uiteraard de meest gewilde vrijgezel van de sc, daar stonden we voor in de rij.
voordat de keus gemaakt was natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, wie noem je nu vrijgezel?
De timing klopt hier niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar Rival is toch ook vrijgezel(lig)?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, wie noem je nu vrijgezel?
ja tot we hoorden dat hij frips al had, toen hebben we eerst in een hoekje gehuildquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dop is nog steeds beschikbaar hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |