quote:Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Is er ook nog ergens een nieuwe teamlijst die in de OP moet? Dan gooi ik die er ook even in
Je zou deze transfers door kunnen voeren in de teamlijsten in de OP denk ik?quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De volgende transfers zijn doorgevoerd:
Opperkleurder: Pele -> Alisson (Roma)
Tagliano: Lallana -> Carlos Soler (valencia)
DaveDave09: Strootman -> Paulinho (Barcelona)
voetbalmanager2: Enrich -> Willian Jose (Sociedad)
hhh38: Pereira -> Serge Aurier (Tottenham)
Correctie:quote:Op woensdag 6 september 2017 00:57 schreef hhh38 het volgende:
Voor komend weekend overigens deze opstelling:
Oblak
Semedo - Bailly - Aurier ()
Sarabia - Tolisso - Pjanic - Zielinski
Sterling - G. Jesus - Insigne
quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik ben hier verschrikkelijk laat mee, maar als het nog kan wil ik best meedoen
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Leuk initiatief.Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2017 01:55 schreef hafcfan het volgende:
Als psvcl mee doet kan ik niet achter blijven
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik fok altijd vanuit de subfora.
OT : Leuk idee Mexicanobakker! Ik doe mee
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
1. Ajacied422
2. PSVCL
3. Dakterras
4. Tagliano
5. voetbalmanager2
6. onlogisch
7. opperkleurder
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het wel handig als ik mee doe? Ik win dit soort spelletjes meestal met gemak waardoor het voor de anderen misschien wel niet meer leuk is.
quote:
quote:
quote:
Deadline speelronde 10: Vrijdag 8 september 19.00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:#IKWILSTIJNTERUGALSMOD
Jones
Azpilicueta, Juanfran, Botteghin
Koke, Vilhena, Motta, Gabi, Matuidi
Willian, Mbappé
Troost je, ik heb ook kleinleed.quote:
Deze kunnen we elke week wel recyclenquote:
Heeft Die Mannschaft eindelijk DE spits gevonden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
Werner scoort weer, Sanchez maakt zijn eerste minuten bij een winnend Arsenal dat de 0 weet te houden. Roma is uitgesteld. Jammer dat Sibide als 2 goals tegen heeft en geel.
Rouleren is een feestje. Pareja zat niet eens bij de selectie, wat ik gelukkig nog op tijd zag vrijdag.quote:Op zaterdag 9 september 2017 23:25 schreef hhh38 het volgende:
1065 met Zielinski, Insigne en Thauvin nog te gaan.
Had 220 meer kunnen zijn als ik Sarabia wel had opgesteld, maar zelfs de Sevilla watchers op twitter hebben geen idee welke 11 namen Berizzo de wei in stuurt blijkbaar...
Jij zou nog best eens kunnen winnen deze week, wordt spannend met Lennyquote:Op zondag 10 september 2017 18:31 schreef Max23 het volgende:
Immobile maakt er vandaag 3 tegen AC Milan
Mijn team bakt er helemaal niks van tot nu toe, dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 september 2017 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou nog best eens kunnen winnen deze week, wordt spannend met Lenny
Zoals gewoonlijk kom ik anders uit (ditmaal op 1345)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 11 september 2017 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, alles wat ik heb is dit. Ik heb nog even gecontroleerd en kom op dit uit.:Ik had nog een assist van Meunier bij deze laatste goal van PSG: https://streamable.com/xpn3rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zie al dat niet elke site die telt. Transfermarkt wel, maar ik weet niet welke je gebruikt.
Soccerway.quote:Op maandag 11 september 2017 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had nog een assist van Meunier bij deze laatste goal van PSG: https://streamable.com/xpn3r
Maar ik zie al dat niet elke site die telt. Transfermarkt wel, maar ik weet niet welke je gebruikt.
Geen probleemquote:Op maandag 11 september 2017 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soccerway.
En ik vind het zelf eerlijk gezegd ook geen assist, want de bal komt terug van de paal.
Niet ingevoerd inderdaad. Zal ik vanavond of morgen doenquote:Op dinsdag 12 september 2017 08:06 schreef opperkleurder het volgende:
Joao Mario speelde in de basis bij een winnend inter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |