SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef CindieY het volgende:
Die timing klopte wel zo ongeveer![]()
MadMaster, bedankt voor de show![]()
Trusten iedereen
Doe mij er maar ook maar driequote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe mij er maar ook maar drie![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
Goedemorgen dames.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:18 schreef MaryMouse het volgende:
just me, geniet vanmiddag van je afscheidsfeestje en donderdagmiddag
Muisquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:18 schreef MaryMouse het volgende:
just me, geniet vanmiddag van je afscheidsfeestje en donderdagmiddag
Partyquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:55 schreef just me het volgende:
ik ben precies op mijn ontslagdatum 25 jaar in dienst van het onderwijs
![]()
eigenlijk 32, maar dat levert niets extra's op
in september uitbetaling
Ik moet eerst weten hoeveelquote:
Alles is welkomquote:
Succes en geniet ervan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:03 schreef just me het volgende:
[..]
Alles is welkom
Zo even naar huis, omkleden, en dan begint het om 16.00 uur, speech standje groot uitgedraaid, toch wel spannend nu
quote:
Snap ik..... heel veel succes en plezier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:03 schreef just me het volgende:
[..]
Alles is welkom
Zo even naar huis, omkleden, en dan begint het om 16.00 uur, speech standje groot uitgedraaid, toch wel spannend nu
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:55 schreef just me het volgende:
ik ben precies op mijn ontslagdatum 25 jaar in dienst van het onderwijs
![]()
eigenlijk 32, maar dat levert niets extra's op
in september uitbetaling
Bij ons is 25 jaar 70% van je bruto maandsalaris (incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) netto uitbetaald. Nog 6 jaar!!quote:
Ik heb vanaf vanmorgen al geweigerd om te gaan werken.quote:
Niet gaan snotteren, rustig adem blijven halen en aan het doppen van tuinbonen denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:03 schreef just me het volgende:
[..]
Alles is welkom
onderwijs heeft een iets minder gunstige cao. Bij mijn vader telde destijds zijn tijd als dienstplichtig militair ook nog mee, dat is later afgeschaft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons is 25 jaar 70% van je bruto maandsalaris (incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) netto uitbetaald. Nog 6 jaar!!
Wij krijgen een bruto maandsalaris netto uitgekeerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons is 25 jaar 70% van je bruto maandsalaris (incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) netto uitbetaald. Nog 6 jaar!!
Wat werken jullie allemaal al lang bij dezelfde werkgever!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij krijgen een bruto maandsalaris netto uitgekeerd.
Nog 5 jaar te gaan.
Ik werk er al wel in mijn 4e functie. Dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat werken jullie allemaal al lang bij dezelfde werkgever!
Ik denk dat ze nu net klaar is met de inleidingquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zou ze nog steeds aan het kletsen zijn?
Ga jij vanavond nog draaien?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu net klaar is met de inleiding
Ik dacht al zoiets. Bij ons is dat nog wel. Alle jaren in overheidsdienst tellen mee. Ook van organisaties die nu geen overheid meer zijn. Bijvoorbeeld PTT, maar ook gemeente en universiteit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onderwijs heeft een iets minder gunstige cao. Bij mijn vader telde destijds zijn tijd als dienstplichtig militair ook nog mee, dat is later afgeschaft.
Dit is mijn 3e functie en 2e organisatie. De organisaties vallen allebei onder ministerie van VenJ en telt gewoon door.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat werken jullie allemaal al lang bij dezelfde werkgever!
Ik werk 4,5 dag en vandaag was m'n halve dag. Nu al een hele dag vrij nemen na m'n vakantie is ook geen porem natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vanmorgen al geweigerd om te gaan werken.
Het strand van Egmond is prima te doen nu...
Geen idee. Ik vind imgur altijd het makkelijkst werken. Als die eruit ligt, gebruik ik tinypic als alternatief.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:08 schreef Rafeiro het volgende:
De imgur addon die ik gebruikte werkt niet meer, weet iemand een alternatief?
Makkelijk plaatjes uploaden en delen dus.
ik gebruik mijnalbum.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:08 schreef Rafeiro het volgende:
De imgur addon die ik gebruikte werkt niet meer, weet iemand een alternatief?
Makkelijk plaatjes uploaden en delen dus.
Herkenbaar, hoewel gelukkig wel minder dan 50. Maar ik ben nu al bijna 10 jaar aan het werk voor mijn huidige werkgever. En dat is wel een record.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft wel 50 werkgevers ofzo gehad.... allemaal versplinterde potjes die allemaal afgekocht worden
Wat een tijd om te beginnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Nog een paar minuutjes en dan begin ik
Of 20.11, zoals je laatste paar showsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het nadeel van beginnen om elf voor acht is dat mensen denken dat de show pas om 20:00 uur begint
Volgende keer gewoon weer om 20:00 uur....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of 20.11, zoals je laatste paar shows
Ach, Rome is ook niet in één dag gebouwd he!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het nadeel van beginnen om elf voor acht is dat mensen denken dat de show pas om 20:00 uur begint
Martin Garrix?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dit één van de beste platen van 2017 tot dusver...
Nee, die Italiaanse plaat van net. Hoewel dit ook wel lekker is. Sinds ik weet dat hij ook nog schuil gaat achter Area 21, heb ik meer waardering voor hem gekregen. Fijne productie, dit nummer.quote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die Italiaanse plaat van net. Hoewel dit ook wel lekker is. Sinds ik weet dat hij ook nog schuil gaat achter Area 21, heb ik meer waardering voor hem gekregen. Fijne productie, dit nummer.
Zoietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:05 schreef CindieY het volgende:
We gaan nog even op vakantie met Elfletterig dus
Hierna een liedje dat een hit was toen ik in Brazilië was, eind 2002, begin 2003. Ik kocht een cd van die band als aandenken; een half jaar later werd het ook een hitje in Nederlandquote:
Was je nu nog met werk bezig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
Eindelijk klaar met alles wat ik nog moest doen, pfff.
En dan nu ingetuned
Welkomquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
Eindelijk klaar met alles wat ik nog moest doen, pfff.
En dan nu ingetuned
Nee, weer veel te laat gegeten, geholpen met huiswerk, konijnenhok schoongemaakt (voordat het morgen gaat regenen en ik me dan voor mijn kop sla dat ik het niet eerder heb gedaan) en de keuken opgeruimd en de was opgehangen.quote:
Welk Italiaans nummer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WelkomWe zijn net even via Italië, Frankrijk, Afrika en Zuid-Amerika naar (Noord) Amerika gereisd...
Hierna nog een rustige pitstop in Australië
Francesco Gabbani maar weer eens...quote:
Ik vermoedde het al. Jammer dat ik die gemist heb. Inmiddels heb ik hem al best lang niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Francesco Gabbani maar weer eens...
(Er komt verderop in de show trouwens nog een sonfestival-act langs)
Ik ook niet, dus het werd weer eens tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al. Jammer dat ik die gemist heb. Inmiddels heb ik hem al best lang niet meer gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |