quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Floor drukte op de toetert
ze wil morgen 3 uurtjes naar Nijmegen
kijken of ze met dr Ex .. iets
en waar zijn dr spullen iets
waar is de Kat iets
.. Groep stemd in ga maar ..
3uurtjes heeft ze ervoor
heen en weer advies
we gunnen het je , het is dapper
ga maar .. enz enz
Floor blij morgen naar Nijmegen
ind.. te achterlijk voor woordenquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Belachelijk dat ze daar ook al voor naar huis mag.
Maar die mocht naar haar vader in Oostenrijk?quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind.. te achterlijk voor woorden
.. knul van Row..die llende met de kat
dr vader dr vriend ..
ze mocht de laan niet uit o iets te regelen
en nu weer dit... heel appart
oh kan best ..meen me iets te herinnerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die mocht naar haar vader in Oostenrijk?
Ik denk eerder het gezeik daar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef Gooddeal het volgende:
Linda heeft het moeilijk, ze weet niet waarom, waarschijnlijk haar verjaardag morgen.
Ja precies, dan dachten we nog wel dat Linda en Floor niet helemaal samen gingen. Dat tegendeel is nu wel bewezen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef mootie het volgende:
Madi en Linda schrokken zich kapot. Dachten dat Floor ging vertrekken.
D'r zus, was ze daar ook niet geweest?quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh kan best ..meen me iets te herinneren
o dat was dr moeder..
toen ze niet weg kon
ach het zal wel .. we worden lachend genaaid
En naar Thailand.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of een teen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat Floor een paar uurtjes naar huis mag.
Er zijn er voor minder een dagje weg geweest.
Voor een neus b.v.
Oh ja, operatie zus ook.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
D'r zus, was ze daar ook niet geweest?
En nog een trip om 'meiden te bevrijden'.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En naar Thailand.
Jacco naar Dutch Vally.
Ze zijn godbetert op ballonvaart geweest.
Dan vind ik dit een veel meer valide reden om 3 uur weg te gaan.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik gun het Floor.
Nodig Jeroen ook even uit voor een bakkie.
Ze mogen voor iedere scheet naar buiten en ze had er alle moeite voor gedaan hem daar te krijgen dus contact leggen mag ook Sl.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind.. te achterlijk voor woorden
.. knul van Row..die llende met de kat
dr vader dr vriend ..
ze mocht de laan niet uit o iets te regelen
en nu weer dit... heel appart
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en Floor, ik wil je wel voor je poes zorgen.
Ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en Floor, ik wil je wel voor je poes zorgen.
vroegah kwam Dr VolIndeBroekquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen voor iedere scheet naar buiten en ze had er alle moeite voor gedaan hem daar te krijgen dus contact leggen mag ook Sl.
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik gun het Floor.
Nodig Jeroen ook even uit voor een bakkie.
Uiteraardquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.
Omdat ze daar heenging? Die Jan Lul van haar zou een half jaar de wereld rondtrekken, moet zij dan maar braaf thuisblijven?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.
Daar kan die arme kat niks aan doen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Die zie je ook niet meer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vroegah kwam Dr VolIndeBroek
voor alle toestanden
tjonge, die poes had daar toch niets mee te maken ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde als Bo, wist dat ze aan die teen na tig jaar geopereerd werd maar moest in Utopia, ook de controlle niet dichterbij maar helemaal daar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ze daar heenging? Die Jan Lul van haar zou een half jaar de wereld rondtrekken, moet zij dan maar braaf thuisblijven?
Ik denk dat ze allen niet echt de consequenties overzien, maar helemaal op egotrip gaan, als ze in Utopia mogenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfde als Bo, wist dat ze aan die teen na tig jaar geopereerd werd maar moest in Utopia, ook de controlle niet dichterbij maar helemaal daar.
Wtf, er was niet eens sprake van dat ze met hem mee zou gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.
Volgens mij was het niet de bedoeling dat zij met hem mee ging op reis. Maar kan me vergissen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.
en daarom moet ze nu maar dit toestaan met haar poes ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is meestal, de uitvoerend arts doet ook de controle.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfde als Bo, wist dat ze aan die teen na tig jaar geopereerd werd maar moest in Utopia, ook de controlle niet dichterbij maar helemaal daar.
Staat er in mijn. bericht iets over een poes?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, die poes had daar toch niets mee te maken ?
ik verdenk dat zooitje ervan dat ze wel eens vaker tussendoor ff van het terrein afmogen - sommige bewoners zie (soms gelukkig) urenlang niet op de streamsquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
like i say soquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of een teen.![]()
En wie zijn er weg geweest zonder dat we het wisten en waar we later van hoorden dat ze weg waren?
Die gozer zit toch al in Duitsland?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Floor ; hij weet van niks en dat moet zo blijven
Bo ; soort interventie ofzo
.. DO..... joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
je hebt tot morgen 11uur de tijd
En Do zou het niet weten? Lekker slim, er is altijd wel iemand die hem wijs maaktquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
uit het gesprek blijktquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gozer zit toch al in Duitsland?
Johan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke heren zag ik in de thumbnails op het nest liggen?
Is hij misschien al terug? Hij zou ook zijn spullen ophalen uit het huis...quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gozer zit toch al in Duitsland?
Dank je schatje, ik heb niet geluisterd en niet teruggelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit het gesprek blijkt
dat hij dus nu in Nijmegen zit ...
wat ik net tikte zijn haar woorden
je verwachthet niet
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
En Do zou het niet weten? Lekker slim, er is altijd wel iemand die hem wijs maakt
quote:
Billy weet al 35 jaar dat ze spuuglelijk isquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag Johan op 3.quote:
zou niet best zijn voor dr zelfbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Billy weet al 35 jaar dat ze spuuglelijk is
Wat nou weer?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:15 schreef Joke43 het volgende:
OMG Romy ook huilen. Wat n gezelligheid. Je zal jarig zijn vandaag.
De fabrikant moet Cemal bellen, die zou het supercool vinden, om langs te mogen komen. Ik voorzie al een auto, met flinke reclames en graties apparaten...quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Djumal belt .. met..
maneer is een Jakkie fan.. ondanks hij hetro is
ooit kocht jakkie een airco..verteld Maneer
.. Cemal ; ik ben Cemal
Maneer oh allemaal lekker kerels
ik geef je Vincent die vnd jouw leuk
Vincent ; gdag Utopiaan zijn we live?
Cemal ; we zijn 24uur live
Vincent ; wie zit er nog??
ik heb het 1 keer bekeken
Femo draaid de stream weg
Er staat vast weer een vertrek op de planning, die is al twee weken aan het janken....quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:15 schreef Joke43 het volgende:
vermoeidheid na een dag knetterhard werken op de markt - moeten ze weer minimaal een week van bijkomenquote:
voer voor Jakkiequote:Op maandag 28 augustus 2017 14:15 schreef Joke43 het volgende:
en een sjemalleke stalkerquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
De fabrikant moet Cemal bellen, die zou het supercool vinden, om langs te mogen komen. Ik voorzie al een auto, met flinke reclames en graties apparaten...
als het dr eigen vertrek is: heeeeeeeeeeeeeeerluk!!quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er staat vast weer een vertrek op de planning, die is al twee weken aan het janken....
Altijd hoog in haar emoties...quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:15 schreef Joke43 het volgende:
Toen hij daar was heeft hij haar gevraagd mee te komen en samen te gaan reizenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf, er was niet eens sprake van dat ze met hem mee zou gaan.
Denk eerder Cemal. weet niet waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
als het dr eigen vertrek is: heeeeeeeeeeeeeeerluk!!
Wie weet wat van niks?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omdat zijn tijd er op zit en er geen nieuw script voor hem is?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder Cemal. weet niet waarom.
Jaha, maar dat was niet de planning, meneer zou alleen gaan en op avontuur, zichzelf leren kennen...Daarom was ook de open relatie afgesproken..Tijdens het bezoek zei hij ineens dat hij twee tickets zou boeken naar Indonesiëquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij daar was heeft hij haar gevraagd mee te komen en samen te gaan reizen
doen ze vast nog wel eind september - alles winterklaar makenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo jammer dat zwembad ...
gebeurd niks meer mee
zelfs schoonmaken is te veel werk
Tuurlijk had ze dat kunnen doen.......nu hij ziet dat het helemaal niet gaat zoals hij wil en ziet dat ze niet netjes bij de kachel wacht totdat hij terug is dat het vrij laten van twee kanten moet komen zou hij van mij ook een nee krijgen.....quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij daar was heeft hij haar gevraagd mee te komen en samen te gaan reizen
platjes?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:20 schreef Joke43 het volgende:
Chemal loopt ook echt de hele dag aan z'n leuter te friemelen zeg.
Hij gaf aan het toch niet aan te kunnen een openrelatie en haar meer te missen dan hij gedacht had.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jaha, maar dat was niet de planning, meneer zou alleen gaan en op avontuur, zichzelf leren kennen...Daarom was ook de open relatie afgesproken..Tijdens het bezoek zei hij ineens dat hij twee tickets zou boeken naar Indonesië
Lijkt me ook stug dat hij de kat gewoon op straat heeft gezet.....Alleen wat heeft hij nog meer weg gehaald en heeft hij de huur stop gezet en meer van die vragen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:22 schreef magnaal het volgende:
Het is nog niet zeker of Do het huis van Floor geheel leeg getrokken heeft...
Ja echt he, als ze maar op tv komen joh. Wat ze er voor moeten doen maakt niet uitquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:23 schreef Giggio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weken niet naar Floor omkijken en nu er ellende is ineens opperhoer en sloof de beste vriendinnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee integendeel, ik walg van Floor, ik vind het een kreng eerste klasquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaf aan het toch niet aan te kunnen een openrelatie en haar meer te missen dan hij gedacht had.
Je weet pas wat het met je doet zo vrije relatie als je je partner met een ander ziet. En heeft toen ook gezegd dat hij dit niet wilde en samen met haar wilde gaan reizen. Dat hij het verschrikkelijk vindt van haar en Jeroen, en wat doet zij. Ze smeekt als het ware Jeroen om bij hem in bed t emogen, achterlijk wijf.
Maar goed ik merk hier al dat de meeste op de hand van Floor zijn. Ik denk er anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |