quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En naar Thailand.
Jacco naar Dutch Vally.
Ze zijn godbetert op ballonvaart geweest.
Dan vind ik dit een veel meer valide reden om 3 uur weg te gaan.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik gun het Floor.
Nodig Jeroen ook even uit voor een bakkie.
Ze mogen voor iedere scheet naar buiten en ze had er alle moeite voor gedaan hem daar te krijgen dus contact leggen mag ook Sl.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind.. te achterlijk voor woorden
.. knul van Row..die llende met de kat
dr vader dr vriend ..
ze mocht de laan niet uit o iets te regelen
en nu weer dit... heel appart
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en Floor, ik wil je wel voor je poes zorgen.
Ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en Floor, ik wil je wel voor je poes zorgen.
vroegah kwam Dr VolIndeBroekquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen voor iedere scheet naar buiten en ze had er alle moeite voor gedaan hem daar te krijgen dus contact leggen mag ook Sl.
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik gun het Floor.
Nodig Jeroen ook even uit voor een bakkie.
Uiteraardquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.
Omdat ze daar heenging? Die Jan Lul van haar zou een half jaar de wereld rondtrekken, moet zij dan maar braaf thuisblijven?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet. Ze heeft dit over haar zelf afgeroepen eigen schuld dikke bult.
Daar kan die arme kat niks aan doen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Die zie je ook niet meer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vroegah kwam Dr VolIndeBroek
voor alle toestanden
tjonge, die poes had daar toch niets mee te maken ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde als Bo, wist dat ze aan die teen na tig jaar geopereerd werd maar moest in Utopia, ook de controlle niet dichterbij maar helemaal daar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ze daar heenging? Die Jan Lul van haar zou een half jaar de wereld rondtrekken, moet zij dan maar braaf thuisblijven?
Ik denk dat ze allen niet echt de consequenties overzien, maar helemaal op egotrip gaan, als ze in Utopia mogenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfde als Bo, wist dat ze aan die teen na tig jaar geopereerd werd maar moest in Utopia, ook de controlle niet dichterbij maar helemaal daar.
Wtf, er was niet eens sprake van dat ze met hem mee zou gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.
Volgens mij was het niet de bedoeling dat zij met hem mee ging op reis. Maar kan me vergissen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij aan had gegeven een vrije relatie niet aan te kunnen en zij doodleuk allermooiste blijft doen bij Jeroen in. De te komen. En inderdaad zij Utopia verkoos ipv met hem op reis te gaan.
en daarom moet ze nu maar dit toestaan met haar poes ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |