Heerlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee
Wij hebben een gebouw dat is ontworpen als zelfkoelend gebouw waar lui uit de hele wereld naar toe kwamen om van te leren. Alleen werkt het niet. Om het te laten werken moeten er luiken open op jet dak zodat de hitte eruit kan. Alleen mag dat niet van de brandweer vanwege het schoorsteeneffect
Er is dus iets schitterends ontworpen wat in de praktijk niet gebuikt mag worden waardoor we met zijn allen weg zitten te zweten op zulke dagen.
Op het zuiden, zonder airco, onder de lampen met warmte van computers/monitoren en verplicht in lange broek. 1 dag is te doen, maar als het een aantal dagen 30 graden is, is het niet meer verantwoordquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op kantoor zitten en dan klagen over de warmte
Of ICT ofzo. Ik had ook wel 2 hele meisjes in mijn klas zitten. Of wat er voor door moest gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef DrMarten het volgende:
De introductie van de UT is ook begonnen zie ik. Hele groepen eerstejaars in dezelfde kleur shirts op het station. Zo te zien Natuurkunde ofzo aanezien er welgeteld 2 meisjes tussen lopen
Daar is dat ene gifje van meisje met worst in dr gezicht wel toepasselijk bij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef DrMarten het volgende:
De introductie van de UT is ook begonnen zie ik. Hele groepen eerstejaars in dezelfde kleur shirts op het station. Zo te zien Natuurkunde ofzo aanezien er welgeteld 2 meisjes tussen lopen
Kan ook scheikunde of informatica ofzo zijn idd. Geen psychologie iigquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ICT ofzo. Ik had ook wel 2 hele meisjes in mijn klas zitten. Of wat er voor door moest gaan.
Toch blij dat ik tegenwoordig in een studentenstad woon met wat meer zachte studies.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook scheikunde of informatica ofzo zijn idd. Geen psychologie iig
Ik las autistenquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
Hele dag weer gezeik van een stel auditisten aanhoren
Het is hier een stuk beter geworden met psychologie erbij. En we hebben een HBO met verpleegkunde en fysiotherapie enzoquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch blij dat ik tegenwoordig in een studentenstad woon met wat meer zachte studies.
Feestje, de hele dag met een stel dopjes in 1 kamer doorbrengen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
Hele dag weer gezeik van een stel auditisten aanhoren
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega nakijken, deurklink missen en bijna met je bakkes tegen de deur aanlopen.Niemand zag het volgens mij.
Die hebt niks te willenquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens Q wel
Bovendien wil CL geen kinderen
Ik moet dan altijd denken aan collega bij de post die met een blauw oog terug kwam.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega nakijken, deurklink missen en bijna met je bakkes tegen de deur aanlopen.Niemand zag het volgens mij.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan collega bij de post die met een blauw oog terug kwam.
"Wat heb ie dan doan Gait?"
"Weej dat wicht van nr 23? Ik keek umme en toen ik weer veur mie keek klapp'n ik met mien bek op een lanteernpoal."
Damnquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee
Wij hebben een gebouw dat is ontworpen als zelfkoelend gebouw waar lui uit de hele wereld naar toe kwamen om van te leren. Alleen werkt het niet. Om het te laten werken moeten er luiken open op jet dak zodat de hitte eruit kan. Alleen mag dat niet van de brandweer vanwege het schoorsteeneffect
Er is dus iets schitterends ontworpen wat in de praktijk niet gebuikt mag worden waardoor we met zijn allen weg zitten te zweten op zulke dagen.
Bij mijn vorige werk sloeg de bliksem in de installatie van de klimaatbeheersing. Toen werd het ook zo warm binnen dat de BHV het niet meer verantwoord vond. Tijd later was het buiten 25 graden, stond dat ding op standje ijstijd. Als je een vest of iets mee had dan had je mazzel anders zat je te klappertandenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn
Bij een maat van me viel op een dag de airco uit op drie verdiepingen. Tijdens de Lucifer hittegolf in een nieuw gebouw, helemaal van glas en geen raam wat op kan. Dat duurde een uurtje en de office manager stuurde iedereen naar huis
Jezusquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk sloeg de bliksem in de installatie van de klimaatbeheersing. Toen werd het ook zo warm binnen dat de BHV het niet meer verantwoord vond. Tijd later was het buiten 25 graden, stond dat ding op standje ijstijd. Als je een vest of iets mee had dan had je mazzel anders zat je te klappertanden
Klinkt als de airco in het kantoor in HK. Geen aparte regeling, dat ding staat gewoon voor het hele gebouw te koelen ongeacht de buitentemperatuur. Vrieskou daar binnen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk sloeg de bliksem in de installatie van de klimaatbeheersing. Toen werd het ook zo warm binnen dat de BHV het niet meer verantwoord vond. Tijd later was het buiten 25 graden, stond dat ding op standje ijstijd. Als je een vest of iets mee had dan had je mazzel anders zat je te klappertanden
quote:
Bonjour mademoisellequote:
Ça va bien?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bonjour monsieur
(meer Frans zit er niet in hoor)
Pouvez-vous parler plus lentement s'il vous plaît ?quote:
Tres bien aussiquote:
Pourquoi devrais-je faire ça?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pouvez-vous parler plus lentement s'il vous plaît ?
quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pourquoi devrais-je faire ça?
nobodyaskedyoupatrice.gif
Pourquoi ne vous fermez-vous pas la bouche, monsieur?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pourquoi devrais-je faire ça?
nobodyaskedyoupatrice.gif
Ja, zit mobiel dus kan niet zo makkelijk gifjes postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |