SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou moet ik zeggen dat ik hem de laatste jaren totaal niet gevolgd heb maar ik kan me niet voorstellen dat dit een echte versterking kan zijn buiten zijn ervaring![]()
Dus, waar het erop leek dat de middenvelders van Jong de kans zouden krijgen wordt het nu maar volgekochtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En er kan er maar één van voetballen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
Middenveld met Nigel, Siem en Frenkie de JongOh.![]()
zal schone leuk vindenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Maar goed ik had wel liever Nigel dan Siem. Al vind ik allebei teveelFrenkie en Donny moeten wel genoeg speeltijd krijgen
Oh.![]()
naja 1 ervaren middenvelder kon je wel gebruiken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Dus, waar het erop leek dat de middenvelders van Jong de kans zouden krijgen wordt het nu maar volgekochtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu nog Mike van der Hoorn terughalen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nou ja, je kan er wel eens op terugvallen bij een blessure/schorsing in plaats van op een jeugdspeler die het net niet isquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed ik had wel liever Nigel dan Siem. Al vind ik allebei teveelFrenkie en Donny moeten wel genoeg speeltijd krijgen
![]()
Ervaren in het bezorgen van gebroken benen ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
naja 1 ervaren middenvelder kon je wel gebruiken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dan had ik alleen Nigel erbij gehaaldquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er wel eens op terugvallen bij een blessure/schorsing in plaats van op een jeugdspeler die het net niet is
En we hebben nu toch geen dubbel programma meer, dus het zal wel meevallen hoeveel we gaan rouleren.Oh.![]()
Kunnen ze ook Luuk de Jong nog halen?
#verwarringzaaienophetveldCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dus er worden er 2 gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
naja 1 ervaren middenvelder kon je wel gebruiken.
Eentje had ik ook nog wel in kunnen komen jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
televaag/mikequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ligt er een beetje aan. Als hij iedere wedstrijd in de basis op 6 gaat heb ik wel mijn twijfels. Is het de Huntelaarrol kan ik er op zich nog wel mee levenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is toch wel een droomelftal van de laatste jaren. Vol strijd, fysiek en felheid.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Nu nog Mike van der Hoorn terughalen
Cillessen
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Dijks
Siem de Jong - Poulsen - Gudelj
Fischer - Sightorsson - Boerrigter![]()
Daar zal jij wel blij mee zijn, hoe slechter hoe beter toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dan is Siem dus tweede spits, Dolberg weg en Nigel erbij op middenveld.![]()
aldus Heinz.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar zal jij wel blij mee zijn, hoe slechter hoe beter toch?![]()
Zegt degene die het niet erg vindt als Dolberg weggaat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar zal jij wel blij mee zijn, hoe slechter hoe beter toch?![]()
Laat niks zien en als je er zo'n bedrag voor kan krijgen, tja. Sowieso zie ik op dit moment liever Huntelaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zegt degene die het niet erg vindt als Dolberg weggaat.![]()
Nigel heeft lb gespeeld bij Ajax, netto heeft er kijk op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik had liever dat ze een linksback hadden gehaald.![]()
Afbraakvoetbalgenot met Dijks en 2 keer de Jong
Kan je er wel bij hebben al die ervaring voor NEC en ExcelsiorRED ONS HENNIEGOD![]()
de selectie is kwalitatief goed genoegquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is toch wel een droomelftal van de laatste jaren. Vol strijd, fysiek en felheid.
Cillessen
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Dijks
Siem de Jong - Poulsen - Gudelj
Fischer - Sightorsson - Boerrigter'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En nu kijken naar kwaliteit ipv kwantiteitquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Veltman, Orejuela, Zeefuik, Sinkgraven, Dijks (en Viergever)Oh.![]()
Dus we krijgen een middenveld met de Jong, de Jong en de JongKEIZER TACTIEK
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nigel zie ik nog wel zitten al vraag ik me af of hij niet Frenkie of VDB in weg gaat zitten. En Schone gaat geen reserverol accepteren. Siem moet je niet gaan halen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: