Check klb eens man.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
EN NU MOETEN WIJ VRAGEN VAN ... HUH?????? BEN EN RUUUUUD? WIE ZIJN DAT???!!![]()
![]()
![]()
NOU MOOI NIET TS. DIT GAAT NIET GEBEUREN, MET JE AANDACHTSPROSTITUTIE!![]()
Beter wacht je inderdaad tot de echte gangsters opkomen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:13 schreef Fatoeman het volgende:
Muziek van half zachte types luisteren
Niet geklikt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:15 schreef Argo het volgende:
[..]
KLB / Nieuwe kneiter van Ben en Ruurd valt tegen
Dat doet ie nu toch.quote:
Verdomme ze zijn even opgekomen maar ik moet dadelijk terug kon geen slaap plek vinden. Heb wel stukje video waar je ben ziet hakken en ruurd ook ziet morgen volgt hetquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:26 schreef tja77 het volgende:
Waar blijven de foto's????
Ik kan er niet bij zijn helaas
Sta midden in een concert man dat jij niet weet dat er zo'n kwaliteitsconcert is dat is jouw probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Tip: maak een fatsoenlijke OP die voor iedereen begrijpelijk is.
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:01 schreef Fatoeman het volgende:
Fok!en tijdens een concert, net als je denkt dat het niet triester kan
Bailar bailar meegemaakt. Ik heb beelden. Ze opende met bailar bailar waa echt een spektakel man. Godver heb Ruurd en Ben beide de hand kunnen schudden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.
Er zitten hier ook grote fans en dankzij hun heb ik kunnen gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:01 schreef Fatoeman het volgende:
Fok!en tijdens een concert, net als je denkt dat het niet triester kan
Tikkeltje jaloers ben ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Bailar bailar meegemaakt. Ik heb beelden. Ze opende met bailar bailar waa echt een spektakel man. Godver heb Ruurd en Ben beide de hand kunnen schudden.
Ja moet nu ergens gaan slapen bij een makker. Morgen pas thuis beeldmatriaal zou volgen. Maar er zijn camerabeelden geschoten en er komt een clip van. Dat zal een mooi beeld schetsen dikke kans dat ik er ook in voor kom want ik stond voor aan met mijn handen te zwaaien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tikkeltje jaloers ben ik wel.
Post het beeldmateriaal z.s.m. ik ben ontzettend benieuwd.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.
Ja het was echt prachtig man...quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:28 schreef tja77 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een feest!!!
kut dat ik het gemist heb.....
Nooit meer Ben en Ruurdquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het was echt prachtig man...
Nu zit ik thuis en mis ik het...
Hoop dat we dan wel samen zij aan zij kunnen meezingen en hossen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nooit meer Ben en Ruurd![]()
![]()
![]()
Hoewel ik wel een reünie verwacht.
Een FOK!meet zou wel mooi zijn ja, er moeten hier nog meer fans zijn, dat kan niet anders.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoop dat we dan wel samen zij aan zij kunnen meezingen en hossen.
Zonder jouw mooie topic had ik ze nooit ontdekt en was het al te laat voor mij geweest om ze op te zoeken. Gelukkig heb ik mogen genieten van kwaliteitsmuziek. Ze zouden ook een videoclip opnemen daar, en ben benieuwd of ik erop kom te staan we zullen zien.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een FOK!meet zou wel mooi zijn ja, er moeten hier nog meer fans zijn, dat kan niet anders.
Dat laatste zou wel episch zijn ja.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Zonder jouw mooie topic had ik ze nooit ontdekt en was het al te laat voor mij geweest om ze op te zoeken. Gelukkig heb ik mogen genieten van kwaliteitsmuziek. Ze zouden ook een videoclip opnemen daar, en ben benieuwd of ik erop kom te staan we zullen zien.
Ja ik kende ze nog niet wat een gemis want Bailar bailar is echt een heerlijk nummer dat meen ik oprecht. Sommige lachen erom etc, maar ik denk dat bailar bailar echt een origineel mooi nummer is dat eigenlijk nog niet bestond in de Nederlandse muziek. Dat Spaans met dat Nederlands is gewoon prachtig. Zeker als je bedenkt dat het zuiden van Nederland lang door Spanje bezet is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel episch zijn ja.
Ik wist niet dat je Ben en Ruurd nog niet kende....
Ik volg ze eigenlijk ook nog maar een jaar of 1,5 denk ik.
Hier staat hij op de foto (midden) met 2 van zijn fans.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Ben ken ik wel maar wie is in godshemelnaam ruurd? Is dat een politicus?
Nette jongeman zo te zien. Zou zeker op hem stemmen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier staat hij op de foto (midden) met 2 van zijn fans.
Ruurd is daar nooit te beroerd voor.
[ afbeelding ]
Wauw volgens mij heb ik mezelf gezien, of nouja een strap van mijn rugzak..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:46 schreef tja77 het volgende:
Check dit dan...
https://www.skoften.net/i(...)hun_afscheidsconcert
Ja man het was ook echt baas om er te zijn hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |