Check klb eens man.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
EN NU MOETEN WIJ VRAGEN VAN ... HUH?????? BEN EN RUUUUUD? WIE ZIJN DAT???!!![]()
![]()
![]()
NOU MOOI NIET TS. DIT GAAT NIET GEBEUREN, MET JE AANDACHTSPROSTITUTIE!![]()
Beter wacht je inderdaad tot de echte gangsters opkomen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:13 schreef Fatoeman het volgende:
Muziek van half zachte types luisteren
Niet geklikt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:15 schreef Argo het volgende:
[..]
KLB / Nieuwe kneiter van Ben en Ruurd valt tegen
Dat doet ie nu toch.quote:
Verdomme ze zijn even opgekomen maar ik moet dadelijk terug kon geen slaap plek vinden. Heb wel stukje video waar je ben ziet hakken en ruurd ook ziet morgen volgt hetquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:26 schreef tja77 het volgende:
Waar blijven de foto's????
Ik kan er niet bij zijn helaas
Sta midden in een concert man dat jij niet weet dat er zo'n kwaliteitsconcert is dat is jouw probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Tip: maak een fatsoenlijke OP die voor iedereen begrijpelijk is.
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:01 schreef Fatoeman het volgende:
Fok!en tijdens een concert, net als je denkt dat het niet triester kan
Bailar bailar meegemaakt. Ik heb beelden. Ze opende met bailar bailar waa echt een spektakel man. Godver heb Ruurd en Ben beide de hand kunnen schudden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.
Er zitten hier ook grote fans en dankzij hun heb ik kunnen gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:01 schreef Fatoeman het volgende:
Fok!en tijdens een concert, net als je denkt dat het niet triester kan
Tikkeltje jaloers ben ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Bailar bailar meegemaakt. Ik heb beelden. Ze opende met bailar bailar waa echt een spektakel man. Godver heb Ruurd en Ben beide de hand kunnen schudden.
Ja moet nu ergens gaan slapen bij een makker. Morgen pas thuis beeldmatriaal zou volgen. Maar er zijn camerabeelden geschoten en er komt een clip van. Dat zal een mooi beeld schetsen dikke kans dat ik er ook in voor kom want ik stond voor aan met mijn handen te zwaaien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tikkeltje jaloers ben ik wel.
Post het beeldmateriaal z.s.m. ik ben ontzettend benieuwd.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelijkgestemden updaten is juist sociaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |