Ik vond Pereiro tergend slecht, zo traag in zijn aannames en laks.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Overschatting. Gebrek aan kwaliteit, wennen aan elkaar, Locadia prut.
Prima pot, 3-0 had wel gemogen.
Leuk potje voetbal gezien bij mooi weer. 14.gif
Nou jorrit slaapt vanavond niet hoor na die scheldpartij van Zoetquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:56 schreef Buitendam het volgende:
Wel bizar dat de mogelijkheid er is om zo tergend kut te spelen. Niemand die een ander helemaal de tyfus scheldt na het zoveelste knullige balverlies.
Had toch een paar oke passjes en kaatste in de 16 best oke, over het algemeen zwaar ondermaats.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Pereiro tergend slecht, zo traag in zijn aannames en laks.
Ik zag hem net huilend wegrijden in z'n Mercedes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou jorrit slaapt vanavond niet hoor na die scheldpartij van Zoet
Gaf in de 42e minuut een goede assist op Pereiro maar die was weer aan het kutten. Daarna heeft Locadia volgens mij niks meer goed gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:12 schreef TehRocks het volgende:
Locadia begon heel lekker, maar was daarna echt de slechtste op het veld.
Die bal mag ie later geven, neemt niet weg dat Pereiro de bal niet goed genoeg aanneemt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gaf in de 42e minuut een goede assist op Pereiro maar die was weer aan het kutten. Daarna heeft Locadia volgens mij niks meer goed gedaan.
Deed het niet verkeerd, maar hij oogde wat afwezig. Volgens mij wil hij echt weg (net als Zoet).quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die bal mag ie later geven, neemt niet weg dat Pereiro de bal niet goed genoeg aanneemt.
Hoe vond je de Jong trouwens? Prima invalbeurt m.i.
Het geeft wel echt een verschil als je als ploeg een aanvaller hebt staan die gewoon z'n kopduels wint, creeerde daar gewoon 2 kansen mee. Vind het toch jammer dat ie weggaat ._.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deed het niet verkeerd, maar hij oogde wat afwezig. Volgens mij wil hij echt weg (net als Zoet).
Dus denk dat zowel de Jong als Zoet nog vertrekken.
Zoet was not amused over het afhouden van de transfer d.m.v. een hoge vraagprijs.
Vond Brenet aanvallend wel weer echt erbarmelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:38 schreef tja77 het volgende:
En komt er nog een LB? Of mag Paal het blijven doen? En wat als die geblesseerd raakt? Brenetje op links?![]()
Op rechts deed Brenet het redelijk.
Wat ga ik deze baas missenquote:jwillems15Ik heb van iedereen afscheid genomen, behalve nog van alle PSV supporters. Dus ik heb speciaal gewacht op het moment dat PSV mij een officiële afscheid zou geven, want jullie - de supporters hebben een grote rol in mijn carričre gespeeld. Ik weet nog het moment dat ik bij PSV kwam, Mart met me sprak en ik niks begreep waarbij ik hem 100x moest vragen: "wat zegt u?". En hij; begrijpt gij geen Brabants jonguh ! Hahaha ik wil alle supporters bedanken voor 7 mooie jaren waarbij ik ups en downs heb gehad en ze toch ten alle tijden achter me stonden. Dat ze het vertrouwen hielden in mij om tijdens wedstrijden mijn naam te zingen. Vele vonden me arrogant,maar ik ben juist iemand die altijd lacht.. Alleen als ik bezig ben met mijn sport dan wil ik eerlijk en oprecht zijn. En als ik op veld sta wil ik ten koste van alles winnen, maakt niet uit hoe en dat moet volgens mij een topsporters mentaliteit zijn, want daarvoor komen jullie naar het stadion - om karakter en een winnend team te zien spelen. Ik wil jullie allemaal nogmaals uit de grond van mijn hart bedanken voor alles !! En voor mijn gevoel was het spelen voor PSV, één van de beste keuzes uit mijn leven en daar hebben jullie een grote rol in gespeeld. Jullie zijn niet te vergeten en tenslotte wil ik nog het volgende zeggen; anders praat ik weer teveel hahahahaha; "Ik ben blij, trots en gezegend dat ik 2x de Supercup, 1x de Beker en 2 Kampioenschappen heb behaald met PSV". #eendrachtmaaktmacht
Die ging opeens goed spelen in de voorbereiding, mede daarom ging de deal niet door toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)baas_van_beroep.html
Jammer dat ie toen te duur was voor Brands
Zo die voorbereiding van die goal, ook lekker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)baas_van_beroep.html
Jammer dat ie toen te duur was voor Brands
Brands zal deze zomer geen records breken qua transferinkomstenquote:Luuk de Jong heeft zijn laatste wedstrijd voor PSV waarschijnlijk gespeeld. Het Algemeen Dagblad meldt dat de aanvaller ‘normaal gesproken’ een dezer dagen de overstap maakt naar Girondins Bordeaux daar de clubs in onderhandeling zijn over een transfersom.
De krant schrijft dat de club van trainer Phillip Cocu een transfersom zal ontvangen van ongeveer zes miljoen euro. Dat bedrag zal door variabelen nog op kunnen lopen. PSV hanteerde aanvankelijk een vraagprijs van acht miljoen, maar lijkt dus met minder genoegen te zullen nemen.
quote:Volgens het Algemeen Dagblad komen de biedingen van diverse clubs op Jeroen Zoet niet in de buurt van de vraagprijs van negen miljoen euro die PSV op de doelman heeft geplakt. Newcastle United zou inderdaad hebben geprobeerd Tim Krul in de deal te betrekken, maar dat zou PSV niet zien zitten.
Mijn hemel wat ben jij een azijnzeiker aan het worden zeg. Zo was jij toch niet altijd? Wat is er gebeurd in je leven dat alles zo zwartgallig moet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 07:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands zal deze zomer geen records breken qua transferinkomsten
Dan gaan Zoet en Arias straks ook nog voor een appel en een ei weg en kun je niks investeren. Mag je weer geflopte spelers ergens huren.
Op radio 1 hadden ze het over het dubbele van wat Benfica en Crystal Palace hebben geboden (6 miljoen).quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV minimaal 10 miljoen voor Zoet wil hebben.
Zoet is geen geweldenaar maar 6 miljoen is echt een jodenfooi in de huidige transfermarkt. Ik snap de opstelling van PSV wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Op radio 1 hadden ze het over het dubbele van wat Benfica en Crystal Palace hebben geboden (6 miljoen).
Ze gooide de prijs ineens omhoogquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die ging opeens goed spelen in de voorbereiding, mede daarom ging de deal niet door toch?
Zijn die te verkrijgen? Of is het gewoon een A4tje in het hoesje geschoven?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een FIFA hoesje met PSV erop, dat komt niet vaak voor (Alleen met Dzudszak destijds)
Ja, steelbox editionquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn die te verkrijgen? Of is het gewoon een A4tje in het hoesje geschoven?
Dat is opzich wel tof, jammer dat de slechtste fifa speler ooit reclame maaktquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, steelbox edition
https://www.psvfanstore.n(...)ontent=nieuwsbericht
Tsjah, hij is tenminste niet negatief op twitter over PSVquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is opzich wel tof, jammer dat de slechtste fifa speler ooit reclame maakt
True, ik ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah, hij is tenminste niet negatief op twitter over PSV
Je kan een potje tegen hem winnen bij een bestelling, als je hem dan alle hoeken van het veld laat zien nemen ze je misschien aan.quote:
2 handen op mijn rug, ps4 of xbox?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan een potje tegen hem winnen bij een bestelling, als je hem dan alle hoeken van het veld laat zien nemen ze je misschien aan.
Ik gok xboxquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
2 handen op mijn rug, ps4 of xbox?
Mwa, West Ham United heeft 3 miljoen geboden voor Zoet en dat is volgens Brands de enige concrete club. Uiteraard gaat PSV niet akkoord maar Zoet begint nu al in de media te morren dat PSV zijn transfer aan t blokkeren is en hem niet wil laten gaan. Meestal weet je dan wel hoe laat het is als een speler zich zo begint te gedragen. Als een keeper als Cillessen voor 15 miljoen vertrekt als tweede doelman dan mogen we voor Zoet echt wel minimaal 10 krijgen. Heeft zich in de Champions League wel bewezen. Het lijkt wel alsof alle clubs Zoet alleen voor een appel en een ei op willen halen. In de huidige markt is alles onder 10 miljoen een slap in the face.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn hemel wat ben jij een azijnzeiker aan het worden zeg. Zo was jij toch niet altijd? Wat is er gebeurd in je leven dat alles zo zwartgallig moet?
Als Brands vasthoudt aan de prijzen zoals die nu worden gehanteerd, dan gaat Arias niet onder de 15 miljoen en Zoet niet onder de 9 miljoen. Dat zijn prima prijzen voor een ploeg die vorig jaar derde is geworden, in Europa niets heeft laten zien en dit jaar al is uitgeschakeld voor dat Europa überhaupt wakker is.
En wat voor 'geflopte huurspelers' zie je liever niet komen? Jongens als van Ginkel en Guardado? Ja, dat niveau moet je niet willen inderdaad. Stel je voor dat we per ongeluk kampioen worden.
Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
9 Miljoen is ook wel een beetje veel voor Zoet
Keepers leveren altijd minder op.quote:
Het is een international en heeft zich in de Champions League bewezen. 3 miljoen wat West Ham United en Benfica bieden is gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keepers leveren altijd minder op.
PSV heeft veel tegen goals, ook al ligt dat ook aan de verdediging.. ik vind hem nou niet zo'n uitzonderlijk talent om te denken dat hij zoveel moet opleveren.
3 miljoen is ook lachwekkend, dat ben ik met je eens, maar ik vind 9 ook te veel. Maar ze zullen vast settlen voor 6.5/7.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is een international en heeft zich in de Champions League bewezen. 3 miljoen wat West Ham United en Benfica bieden is gewoon lachwekkend.
9 te veel? De transfermarkt is bijna dicht en het is geen 2010 meer, de transfermarkt is helemaal op hol geslagen joh.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 miljoen is ook lachwekkend, dat ben ik met je eens, maar ik vind 9 ook te veel. Maar ze zullen vast settlen voor 6.5/7.
Eindelijk iemand die t snaptquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
9 te veel? De transfermarkt is bijna dicht en het is geen 2010 meer, de transfermarkt is helemaal op hol geslagen joh.
'14-'15: 31 tegengoalsquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keepers leveren altijd minder op.
PSV heeft veel tegen goals, ook al ligt dat ook aan de verdediging.. ik vind hem nou niet zo'n uitzonderlijk talent om te denken dat hij zoveel moet opleveren.
Dit. En straks nog 50 miljoen voor die kneus Dolberg die er niks van kan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Propper, Zoet, Willems, de Jong, Guardado en Moreno = 42 miljoen.
Bij elkaar 86 CL wedstrijden en 272 interlands.
Davidson Sanchez = 45 miljoen. 0 CL wedstrijden en 2 interlands.
Brands rot op.
Waarbij je Moreno en Guardado niet mee kunt nemen in een eerlijke vergelijking, omdat ze zonder de afspraken over een coulante transfersom bij vertrek, in de eerste plaats nooit naar PSV waren gekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Brands rot op.
Neymar = 222 mil 0 ELquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Brands rot op.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-08-2017 om 23:15:39Jeroen Zoet blijft bij #PSV, dat hem niet laat gaan. Directie en keeper gaan na de interlandperiode zsm aan tafel. Zo meer op ed.nl reageer retweet
En Pröpper, Willems en de Jong er al een seizoen of langer het af laten weten. En steeds slechter speelden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarbij je Moreno en Guardado niet mee kunt nemen in een eerlijke vergelijking, omdat ze zonder de afspraken over een coulante transfersom bij vertrek, in de eerste plaats nooit naar PSV waren gekomen.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Brands rot op.
Vanuit jouw optiek snap ik dat je mij als alwetend beschouwt. Je post was weer van een zeldzame kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze betweter cq. allesweter is ook weer present zo te zien.
Je post was ook wel een beetje dommig, als ik zo vrij mag zijn. Je kunt toch niet zo'n optelsommetje maken? Het gaat om leeftijd, contractduur, schaarste, afspraken, toekomstplannen met de speler, motivatie speler, concurrentie van andere clubs, etc etcquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze betweter cq. allesweter is ook weer present zo te zien.
Dan nog doet Brands iets verschrikkelijk fout.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je post was ook wel een beetje dommig, als ik zo vrij mag zijn. Je kunt toch niet zo'n optelsommetje maken? Het gaat om leeftijd, contractduur, schaarste, afspraken, toekomstplannen met de speler, motivatie speler, concurrentie van andere clubs, etc etc
dolbergquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit. En straks nog 50 miljoen voor die kneus Dolberg die er niks van kan.
Nee, je kunt het onmogelijk goed doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan nog doet Brands iets verschrikkelijk fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |