Oh dat heb ik dan even gemistquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil best wel, lekker relaxt, dat drukke heen en weer geloop is niets voor haar. Zet haar achter een buro en het komt vast goed.
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal er wel kleren op hebben staan. Ik kijk nooit op die webshop
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er maRkt ipv makt staan in de TT? Thank you.
Ze zegt het net, kan er niets aan doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijn
Dat soort dingen flikt ze altijd, roepen dat ze zo goed verkoopt. Ze liegt, as usual.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt het net, kan er niets aan doen
Of bedoelde ze dan misschien in totaal voor 4000 eurou?
Ze zat te kijken wat ze verkocht had op de webshop
* HiDiHo belt de krantquote:
Floor wil de financiën dus gaan doen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.
Dat was toch voorspeld hier vanmiddag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef Gooddeal het volgende:
Hoor weer eens? Heilige Beu met Chip en Bil over Floor en Mady.
En moeiteloos verder over Floor en Madi. Ze moeten uit elkaar gehaald worden.quote:
ze wordt met de dag lelijker! allemachtig zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Godsamme zeg ..... mijn eten komt meteen weer op. Stop dat gedrocht in een spoiler zeg ....
Leuk he, als ze zo over je spreken. En het maar raar vinden dat ze zo weinig standhouders kunnen vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Flikkers?...quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Mady ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Floor wil de financiën dus gaan doen?
Omzet geen winst..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:27 schreef Yaksa het volgende:
600 bezoekers, da's alleen al 3000 euro winst door de kaartverkoop.
Wie heeft er wel hard gewerkt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Floor en Madilia stonden behoorlijk verveeld achter hun kraampje.
Die houding nodigde nou niet bepaald uit om daar iets te kopen.
Ik heb ze geen enkele keer iets aan horen prijzen.
En halverwege de markt stond er telkens maar een en was de ander weg.
Floor wel.Madilia niet, die is super leuk met bezoekers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Klapskaats het volgende:
Rene en cemal zullen het wel zo draaien dat het allemaal wel meeviel.
Nu dacht ik altijd dat die mariekje de financiën liep te belazeren, maar zo erg als rene en cemal was hij zelfs volgens mij nog niet eens.
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dusquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef snetje het volgende:
Ja Chipp begint al weer over Floor en Madi ...mensen hebben gezegd dat ze zich verschuilen...
ik zei het al, madi en floor zijn de pineut en ik denk dat johan ook de lul isquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Daar begint het gelul over Mady en floor al weer.
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenoverquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Kraamhuur?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenover
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhoudersquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Batsbak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.
Ach ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhouders
Een krent is ze ... de markt ook zo zuinig mogelijk gehouden zodat er voor de bezoeker geen bal aan was..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Zo voorspelbaar en zo in en in vies......hoe pesten we die twee weg......en dan al die workshops over pesten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat was toch voorspeld hier vanmiddag.
ok whatever, het was geen letterlijk streamverslag, maar komt op hetzelfde neer, of niet??quote:
Hoe weet zij dat ze op andere markten niks krijgen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
madi wil het doen, maar volgens rene is zij geen utopiaan, heeft ze zich nog niet bewezen en doet minder dan bo in een rolstoelquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die doet toch zakgeld. Maar eigenlijk was ik een beetje in de war met dat gedoe met Madi, waar Rene nu zo'n probleem mee heeft. Floor geeft hij liever een schop. Floor vindt in ieder geval leuk wat ze doet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Het zegt alles over dat bagger utopia volk. Ik zou er niks mee te maken willen hebben, met zulke lui.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en zo in en in vies......hoe pesten we die twee weg......en dan al die workshops over pesten.
Stelletje treiterbakken. Zit te koken van woede.
terwijl de andere dames met hun haar en makeup bezig waren hadden Madi en Floor al aardappels geschild broodjes gesmeerd en waren beslag aan het maken toen de eerste is kwam kijken wat er te doen viel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Preciesquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Floor financiën? Die gaat er toch uit over een maand?
Waar komt dat verhaal dan vandaan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Floor financiën? Die gaat er toch uit over een maand?
Ja, en haar voormalige geldschieter.quote:
Nog steeds geen druppel water gezien.quote:
is ook helemaal niet een voldongen feit, mss gaat die Beu er wel uit, dat is net zo zeker als datquote:
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook helemaal niet een voldongen feit, mss gaat die Beu er wel uit, dat is net zo zeker als dat
Anders kan ze niet meer terug naar de gemeentequote:
gister heb ik haar gecapped, helemaal nat van het waterquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds geen druppel water gezien.
Dit is echt het ranzigste wijf wat in Utopia gezeten heeft.
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze niet lang bleef i.v.m. haar baan, ik meende een half jaartjequote:
Ow ja daar zat eventueel een addertjequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders kan ze niet meer terug naar de gemeente
Alle inkomsten voor zo'n markt is omzet. Kaartjes, verkoop van spullen en drank. Na aftrek van alle kosten, directe en indrecte en omzetbelasting heb je echt Winst.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Juist, en misschien hadden ze ook liever over de markt gelopen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
terwijl de andere dames met hun haar en makeup bezig waren hadden Madi en Floor al aardappels geschild broodjes gesmeerd en waren beslag aan het maken toen de eerste is kwam kijken wat er te doen viel.
eventueel ja.....................quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ja daar zat eventueel een addertje
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gister heb ik haar gecapped, helemaal nat van het water
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.
het zit je echt dwars hequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.
Ik blijf hopen optimistischquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eventueel ja.....................
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.
Hoop dat bezoekers tegen Madi en Floor hebben gezegd dat ze letterlijk en figuurlijk een smerig wijf is.
ik heb hetzelfde, kan een mooie kont best waarderen, maar bij haar denk ik aan poepende billen, omgeslagen schaamlippen, en een lucht!quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.
Hoop dat bezoekers tegen Madi en Floor hebben gezegd dat ze letterlijk en figuurlijk een smerig wijf is.
Ja, die cel misstaat haar niet. Geknipt voor haar, zo met dat peukje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Bill heb ik altijd het idee dat ze voor hoer zit.![]()
in die cel.
Het heet niet voor niets de Batsboothquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Bill heb ik altijd het idee dat ze voor hoer zit.![]()
in die cel.
Hoor ik nu dat ze ze alle twee paar schoenen heeft gehouden??quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef pullup het volgende:
Moet nu wel lachen om Romy ookWat een verhaal
Net zo makkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze ze alle twee paar schoenen heeft gehouden??
Die van vorig jaar en het allernieuwste model.
Die wordt aangestoken door dat lompe stuk vreten waar ze dagelijks naast ligt te meuren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds geen druppel water gezien.
Dit is echt het ranzigste wijf wat in Utopia gezeten heeft.
kip ei verhaal, mss is dat hun enige klik?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:48 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die wordt aangestoken door dat lompe stuk vreten waar ze dagelijks naast ligt te meuren.
Intiemerig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Thnx even Floor 2x aankruizenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-173
zo ................. had er iemand een kater?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
jaja om 10 uur online gezet grotere leugenaars als utopia bestaan er nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Die snapt Linda helemaalquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kleppen over dijeneuzel
ik ben zo ik ben wie ik ben
dame ..vrijwilliger over de vetjes
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Baal er ook vanquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijne erbij, die stinkhoer op 2 moet kelderen.
Floor verdiend het helemaal niet om hoog te eindige, wat voegt dat mens toe 0,0quote:
Schatje, jij was gisteren klaar met Madi toen ze met Bats zat te heulen.quote:
Wat voegt de rest toe, ook helemaal niks eigenlijksquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Floor verdiend het helemaal niet om hoog te eindige, wat voegt dat mens toe 0,0
Ook niets, maar die Floor nog wel het minstquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voegt de rest toe, ook helemaal niks eigenlijks
nee hoor, ik zei dat ik het haar vergaf juistquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, jij was gisteren klaar met Madi toen ze met Bats zat te heulen.
Vind ik niet, ze is apart dat dan weer welquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niets, maar die Floor nog wel het minst
Oh oké, dan heb ik dat verkeerd opgeslagen in het brein. Vergeef mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, ik zei dat ik het haar vergaf juist
Vind het een raar wijf, lui, ligt altijd op der nestquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik niet, ze is apart dat dan weer wel
ja baal er wel van, maar ze kan geen kwaad doen in mijn ogenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oké, dan heb ik dat verkeerd opgeslagen in het brein. Vergeef mij.
o ja das waar ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, jij was gisteren klaar met Madi toen ze met Bats zat te heulen.
Ze kan precies doen waar ze wel en niet zin in heeft. Een van de mogelijke kenmerken die nodig zijn om een Utopia te hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Floor verdiend het helemaal niet om hoog te eindige, wat voegt dat mens toe 0,0
Jawel, net gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef IkFok het volgende:
Kun je geen 2x meer stemmen 1x op ip thuis en 1x op 4g.
Dat doen ze allemaalquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan precies doen waar ze wel en niet zin in heeft. Een van de mogelijke kenmerken die nodig zijn om een Utopia te hebben
Ja Struis, op Floor dus, die stem van je.quote:
Nee Struis, nie doennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Struis, op Floor dus, die stem van je.
neeeee, is niet waar, ik baalde ervan, maar zei ook dat ik het haar vergafquote:
Nee hoor, de meesten doen er op een of andere manier nog schijnheilig over of verzinnen verplichtingen voor zichzelfquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, en dat is dat ze allemaal niets doen
te laatquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Struis, op Floor dus, die stem van je.
Goed zo struissiequote:
Volgende week dan dubbel ja?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Die Geile Ducktail moet iig van 2 af.. Lang leven Kleurtje![]()
[ afbeelding ]
dat moet echt jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Die Geile Ducktail moet iig van 2 af.. Lang leven Kleurtje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:01 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind het allemaal niks, daarom ga ik op Chipp![]()
![]()
ook helemaal goed, alles behalve Beuquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:01 schreef kkka3 het volgende:
![]()
Ik weet precies wat ze verdiend hebben.. ¤6500,,, en mocht dat niet zo zijn dan zorgen Geheime Machten er gewoon voor dat het wél ¤6500 is..quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer dondert dat kraam volk eens op, we willen weten wat ze verdiend hebben
Net alsof die stemmen een ruk uitmakenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik zou bijna op Bats gaan stemmen NB, eerlijk waar, die vind ik nog behapbaarder dan Beu!
Er kan mega mee gesjoemeld worden merk ik....quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof die stemmen een ruk uitmaken
Krijg je dan niet te zien bovenaan: Thank you, we already counted your vote?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:04 schreef Klapskaats het volgende:
Ik ben er dus nu wel achter dat er met dat stemmen zwaar gefraudeerd kan worden.
Heb net 3(!) keer kunnen stemmen .....
Veel meer zal het ook niet zijn. En dan omzet geen winstquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze verdiend hebben.. ¤6500,,, en mocht dat niet zo zijn dan zorgen Geheime Machten er gewoon voor dat het wél ¤6500 is..
neequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En niemand doet er iets mee, dus....quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er kan mega mee gesjoemeld worden merk ik....
Nope. Ik heb 1x via internet ex. gestemd, 1x via firefox, en 1x via google chrome.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Krijg je dan niet te zien bovenaan: Thank you, we already counted your vote?
Oh via chrome kan ook nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:07 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 1x via internet ex. gestemd, 1x via firefox, en 1x via google chrome.
flash backquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En niemand doet er iets mee, dus....
Kan niet, ik stem via chrome, probeerde het niet via IE maar krijg te zien dat ik al gestemd hebquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh via chrome kan ook nog![]()
Struis je kan nog
Ja het zou leuk zijn als de bewoners de uitslagen horenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flash back
met dat gezeik over dat stemmen DGK_Jaap en Brain![]()
Dat doen ze nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja het zou leuk zijn als de bewoners de uitslagen horen
Verdomt.. nog een FleurtjeKleurtje .. via Edgequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Struis je kan nog
Moi ook. Hij begint te stijgen zag ik. De enige die het duidelijk ziet en zn mening geeft tegen de mensen zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:01 schreef kkka3 het volgende:
![]()
DOen ze wel, hoor ze vaak genoeg zeggen die staat op 1 of die staat op 2quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ze weten het wel hoor, vaak zat gezien, gefluisterdquote:
Is dat zo? Ik hoorde dat wel eens via bezoek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOen ze wel, hoor ze vaak genoeg zeggen die staat op 1 of die staat op 2
Verdorie jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet, ik stem via chrome, probeerde het niet via IE maar krijg te zien dat ik al gestemd heb
Euh, erboven staat dat je stem al geteld is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt.. nog een FleurtjeKleurtje .. via Edge![]()
[ afbeelding ]
Stop het tellen mensonquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Thank you for voting!
Jacco 40.6%
Floor 13.61%
Beau 13.5%![]()
Bas 6.53%![]()
Noah 5.42%![]()
Johan 4.2%
Chipp 3.76%
Romy 3.21%
Billy 2.21%
Madilia 2.21%
Cemal 1.55%
René 1.33%
Linda 1%
Fay 0.55%
Demi 0.32%
mooi dat gaat 3 keer Johan wordenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Struis je kan nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort het ze vaak genoeg zeggen/fluisteren tegen elkaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoorde dat wel eens via bezoek.
Ohh de gluiperdsquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, erboven staat dat je stem al geteld is.
Ik heb dat nog nooit gehoord maar als dat zo is is het wel zo leuk om dat in een centraal te doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOen ze wel, hoor ze vaak genoeg zeggen die staat op 1 of die staat op 2
Ik heb geen idee, maar deste beterquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het ze vaak genoeg zeggen/fluisteren tegen elkaar
Ja, dat zou leuk zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehoord maar als dat zo is is het wel zo leuk om dat in een centraal te doen
Elke dinsdagmorgen 9uur met de beamer, en daarna nog wat bloopers van die debielenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehoord maar als dat zo is is het wel zo leuk om dat in een centraal te doen
nou dan kan je je avond wel volplannen, tis een grote blooperquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke dinsdagmorgen 9uur met de beamer, en daarna nog wat bloopers van die debielen
laten zien van de afgelopen week.
Ommerdenomquote:
Strak plan..ik zeg stel het voor in centraalquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke dinsdagmorgen 9uur met de beamer, en daarna nog wat bloopers van die debielen
laten zien van de afgelopen week.
Tis wat. Linda is er maar druk meequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:16 schreef snetje het volgende:
Linda heeft gisteren Jacco, Bas, Rene en Chipp al met blikjes zien lopen...
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:17 schreef DKUp het volgende:
Beaulus stopt even geil wat "friet" in haar geile smoel...
Dat mens is echt de realiteit kwijt....quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:18 schreef Dotteke het volgende:
Jacco wil morgen geen gezeik, hij is jarig
Hij ziet het alweer gebeuren met het centraal
"Hoezo", zegt Linda. "we hebben toch een goede markt gedraaid".
[ afbeelding ]
Opportunistisch polletje elke week.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:19 schreef Poesjuh het volgende:
Thank you for voting!
Jacco 40.04%
Floor 14.57%
Beau 13.14%
Bas 6.43%
Noah 5.27%
Johan 4.2%
Ik heb dit keer Noah gestemd. Lijkt me nu het handigst om Bas nog te verslaan
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:17 schreef DKUp het volgende:
Beaulus stopt even geil wat "friet" in haar geile smoel...
Ik sta ook nog eens achter mijn stemquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opportunistisch polletje elke week.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stel ook voor Le Luifel om te dopen in "Linda's Burgers"
Eindelijk wel eentje die namen noemt...quote:
Kan ook "Twins Burgers" maar dan moeten de twins er staanquote:
Bij alle twee inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Krijg je dan niet te zien bovenaan: Thank you, we already counted your vote?
Alleen mobiel op 4G werkt altijd extraquote:
Zo zie ik haar juist helemaal nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Eindelijk wel eentje die namen noemt...
incl stripshow van Cemal en Johan?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen mobiel op 4G werkt altijd extra![]()
Op Floor stemmen mensen
Ja duh, mensen die ze niet leuk vinden gaan ook niet heen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:26 schreef Dotteke het volgende:
Iedegeeeeeeeeeeeeen vond ons supeg leuk
Mazzelaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Joke43 het volgende:
Ligt het aan mij?? Kan die Beau niet horen!!
beter voor jequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Joke43 het volgende:
Wat is daar de reden van ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:28 schreef Dotteke het volgende:
KOmenden twee drie markten is er zeker geen muziek zegt Chipp ook bij de fair niet
word er letterlijk onpasselijk vanquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Joke43 het volgende:
Geen idee, denk dat er misschien maar een aantal evenementen versterkt mag plaatsvindenquote:
Straf, omdat ze met de kookwedstrijd te lang waren doorgegaan. Is hun lezing.quote:
Wat een onzin...quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straf, omdat ze met de kookwedstrijd te lang waren doorgegaan. Is hun lezing.
Dat je als 'volwassene' dat pikt.quote:
Weten we nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:32 schreef zodeju het volgende:
En, heeft Bas een goede omzet gehaald???
Ja daar hadden Fritsie en ik het al over gehad, het was te verwachten...Niet goed afgekoeld..quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:33 schreef pullup het volgende:
Mensen vonden de patat niet lekker
Hij was taai
Die heeft ook echt geen plezier...quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Floor zit er weer gezellig bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |