Oh dat heb ik dan even gemistquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil best wel, lekker relaxt, dat drukke heen en weer geloop is niets voor haar. Zet haar achter een buro en het komt vast goed.
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal er wel kleren op hebben staan. Ik kijk nooit op die webshop
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er maRkt ipv makt staan in de TT? Thank you.
Ze zegt het net, kan er niets aan doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijn
Dat soort dingen flikt ze altijd, roepen dat ze zo goed verkoopt. Ze liegt, as usual.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt het net, kan er niets aan doen
Of bedoelde ze dan misschien in totaal voor 4000 eurou?
Ze zat te kijken wat ze verkocht had op de webshop
* HiDiHo belt de krantquote:
Floor wil de financiën dus gaan doen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.
Dat was toch voorspeld hier vanmiddag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef Gooddeal het volgende:
Hoor weer eens? Heilige Beu met Chip en Bil over Floor en Mady.
En moeiteloos verder over Floor en Madi. Ze moeten uit elkaar gehaald worden.quote:
ze wordt met de dag lelijker! allemachtig zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Godsamme zeg ..... mijn eten komt meteen weer op. Stop dat gedrocht in een spoiler zeg ....
Leuk he, als ze zo over je spreken. En het maar raar vinden dat ze zo weinig standhouders kunnen vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Flikkers?...quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Mady ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Floor wil de financiën dus gaan doen?
Omzet geen winst..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:27 schreef Yaksa het volgende:
600 bezoekers, da's alleen al 3000 euro winst door de kaartverkoop.
Wie heeft er wel hard gewerkt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Floor en Madilia stonden behoorlijk verveeld achter hun kraampje.
Die houding nodigde nou niet bepaald uit om daar iets te kopen.
Ik heb ze geen enkele keer iets aan horen prijzen.
En halverwege de markt stond er telkens maar een en was de ander weg.
Floor wel.Madilia niet, die is super leuk met bezoekers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Klapskaats het volgende:
Rene en cemal zullen het wel zo draaien dat het allemaal wel meeviel.
Nu dacht ik altijd dat die mariekje de financiën liep te belazeren, maar zo erg als rene en cemal was hij zelfs volgens mij nog niet eens.
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dusquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef snetje het volgende:
Ja Chipp begint al weer over Floor en Madi ...mensen hebben gezegd dat ze zich verschuilen...
ik zei het al, madi en floor zijn de pineut en ik denk dat johan ook de lul isquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Daar begint het gelul over Mady en floor al weer.
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenoverquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Kraamhuur?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenover
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhoudersquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Batsbak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.
Ach ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhouders
Een krent is ze ... de markt ook zo zuinig mogelijk gehouden zodat er voor de bezoeker geen bal aan was..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Zo voorspelbaar en zo in en in vies......hoe pesten we die twee weg......en dan al die workshops over pesten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat was toch voorspeld hier vanmiddag.
ok whatever, het was geen letterlijk streamverslag, maar komt op hetzelfde neer, of niet??quote:
Hoe weet zij dat ze op andere markten niks krijgen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
madi wil het doen, maar volgens rene is zij geen utopiaan, heeft ze zich nog niet bewezen en doet minder dan bo in een rolstoelquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die doet toch zakgeld. Maar eigenlijk was ik een beetje in de war met dat gedoe met Madi, waar Rene nu zo'n probleem mee heeft. Floor geeft hij liever een schop. Floor vindt in ieder geval leuk wat ze doet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Het zegt alles over dat bagger utopia volk. Ik zou er niks mee te maken willen hebben, met zulke lui.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en zo in en in vies......hoe pesten we die twee weg......en dan al die workshops over pesten.
Stelletje treiterbakken. Zit te koken van woede.
terwijl de andere dames met hun haar en makeup bezig waren hadden Madi en Floor al aardappels geschild broodjes gesmeerd en waren beslag aan het maken toen de eerste is kwam kijken wat er te doen viel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Preciesquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Floor financiën? Die gaat er toch uit over een maand?
Waar komt dat verhaal dan vandaan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Floor financiën? Die gaat er toch uit over een maand?
Ja, en haar voormalige geldschieter.quote:
Nog steeds geen druppel water gezien.quote:
is ook helemaal niet een voldongen feit, mss gaat die Beu er wel uit, dat is net zo zeker als datquote:
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook helemaal niet een voldongen feit, mss gaat die Beu er wel uit, dat is net zo zeker als dat
Anders kan ze niet meer terug naar de gemeentequote:
gister heb ik haar gecapped, helemaal nat van het waterquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds geen druppel water gezien.
Dit is echt het ranzigste wijf wat in Utopia gezeten heeft.
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze niet lang bleef i.v.m. haar baan, ik meende een half jaartjequote:
Ow ja daar zat eventueel een addertjequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders kan ze niet meer terug naar de gemeente
Alle inkomsten voor zo'n markt is omzet. Kaartjes, verkoop van spullen en drank. Na aftrek van alle kosten, directe en indrecte en omzetbelasting heb je echt Winst.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Juist, en misschien hadden ze ook liever over de markt gelopen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
terwijl de andere dames met hun haar en makeup bezig waren hadden Madi en Floor al aardappels geschild broodjes gesmeerd en waren beslag aan het maken toen de eerste is kwam kijken wat er te doen viel.
eventueel ja.....................quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ja daar zat eventueel een addertje
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gister heb ik haar gecapped, helemaal nat van het water
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.
het zit je echt dwars hequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je een week niet meer. Ook niet je ogen van slaap ontdoen, washand onder je oksels door of langs je ongestelde volgeblafte flamoes.
Ik blijf hopen optimistischquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eventueel ja.....................
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.
Hoop dat bezoekers tegen Madi en Floor hebben gezegd dat ze letterlijk en figuurlijk een smerig wijf is.
ik heb hetzelfde, kan een mooie kont best waarderen, maar bij haar denk ik aan poepende billen, omgeslagen schaamlippen, en een lucht!quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan aan niks anders meer denken als ik dat wijf zie.
Hoop dat bezoekers tegen Madi en Floor hebben gezegd dat ze letterlijk en figuurlijk een smerig wijf is.
Ja, die cel misstaat haar niet. Geknipt voor haar, zo met dat peukje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Bill heb ik altijd het idee dat ze voor hoer zit.![]()
in die cel.
Het heet niet voor niets de Batsboothquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Bill heb ik altijd het idee dat ze voor hoer zit.![]()
in die cel.
Hoor ik nu dat ze ze alle twee paar schoenen heeft gehouden??quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef pullup het volgende:
Moet nu wel lachen om Romy ookWat een verhaal
Net zo makkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze ze alle twee paar schoenen heeft gehouden??
Die van vorig jaar en het allernieuwste model.
Die wordt aangestoken door dat lompe stuk vreten waar ze dagelijks naast ligt te meuren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds geen druppel water gezien.
Dit is echt het ranzigste wijf wat in Utopia gezeten heeft.
kip ei verhaal, mss is dat hun enige klik?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:48 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die wordt aangestoken door dat lompe stuk vreten waar ze dagelijks naast ligt te meuren.
Intiemerig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |