Oh dat heb ik dan even gemistquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil best wel, lekker relaxt, dat drukke heen en weer geloop is niets voor haar. Zet haar achter een buro en het komt vast goed.
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal er wel kleren op hebben staan. Ik kijk nooit op die webshop
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er maRkt ipv makt staan in de TT? Thank you.
Ze zegt het net, kan er niets aan doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand heeft haar de afgelopen maand met kleding bezig gezien en ze had echt niet voor ¤4000,- aan troep voor de verkoop klaarliggen.
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Even in de FB zetten voor het geval ze hier net even niet zijn
Dat soort dingen flikt ze altijd, roepen dat ze zo goed verkoopt. Ze liegt, as usual.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt het net, kan er niets aan doen
Of bedoelde ze dan misschien in totaal voor 4000 eurou?
Ze zat te kijken wat ze verkocht had op de webshop
* HiDiHo belt de krantquote:
Floor wil de financiën dus gaan doen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Rene zijn. Hij wil het niet, want zij heeft zijn ideeen gepikt, en ook nog geneukt met zijn aardsrivaal, Hoe durft ze.
Dat was toch voorspeld hier vanmiddag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef Gooddeal het volgende:
Hoor weer eens? Heilige Beu met Chip en Bil over Floor en Mady.
En moeiteloos verder over Floor en Madi. Ze moeten uit elkaar gehaald worden.quote:
ze wordt met de dag lelijker! allemachtig zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Godsamme zeg ..... mijn eten komt meteen weer op. Stop dat gedrocht in een spoiler zeg ....
Leuk he, als ze zo over je spreken. En het maar raar vinden dat ze zo weinig standhouders kunnen vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Flikkers?...quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
die flikkers van een standhouders, proberen het gewoon!volgens Beu
Mady ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Floor wil de financiën dus gaan doen?
Omzet geen winst..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:27 schreef Yaksa het volgende:
600 bezoekers, da's alleen al 3000 euro winst door de kaartverkoop.
Wie heeft er wel hard gewerkt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Floor en Madilia stonden behoorlijk verveeld achter hun kraampje.
Die houding nodigde nou niet bepaald uit om daar iets te kopen.
Ik heb ze geen enkele keer iets aan horen prijzen.
En halverwege de markt stond er telkens maar een en was de ander weg.
Floor wel.Madilia niet, die is super leuk met bezoekers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Yaksa het volgende:
Floor en Madilia stonden behoorlijk verveeld achter hun kraampje.
Die houding nodigde nou niet bepaald uit om daar iets te kopen.
Ik heb ze geen enkele keer iets aan horen prijzen.
En halverwege de markt stond er telkens maar een en was de ander weg.
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Klapskaats het volgende:
Rene en cemal zullen het wel zo draaien dat het allemaal wel meeviel.
Nu dacht ik altijd dat die mariekje de financiën liep te belazeren, maar zo erg als rene en cemal was hij zelfs volgens mij nog niet eens.
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dusquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen zegt tegen Chipp dat Floor en mad zich verscholen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef snetje het volgende:
Ja Chipp begint al weer over Floor en Madi ...mensen hebben gezegd dat ze zich verschuilen...
ik zei het al, madi en floor zijn de pineut en ik denk dat johan ook de lul isquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Daar begint het gelul over Mady en floor al weer.
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenoverquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Kraamhuur?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenover
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhoudersquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit specifieke geval staan er geen kosten tegenover
Batsbak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De grootste oplichter ben je vergeten te noemen.
Ach ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze krijgen, ook al doen ze niets, geld van standhouders
Een krent is ze ... de markt ook zo zuinig mogelijk gehouden zodat er voor de bezoeker geen bal aan was..quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was mijn draai eraan, maar ze zei wel, "zie je, ze proberen het gewoon, op andere margten krijgen ze niets" ondankbaar volk in haar ogen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |