Pff, als Moderator moet ik het goede voorbeeld geven, er zit niets ernstigs achter die spoilerquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat ik sting al heel wat jaartjes ken
Niks mis meequote:
Ik ken jou buiten jouw ''functie'' dus ben al bekend met jouw sadistische trekjes, vriend.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, als Moderator moet ik het goede voorbeeld geven, er zit niets ernstigs achter die spoiler
trustuhquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afgelopen nacht weinig slaap gehad, dus nu op tijd erin.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, missyquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afgelopen nacht weinig slaap gehad, dus nu op tijd erin.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ken jou buiten jouw ''functie'' dus ben al bekend met jouw sadistische trekjes, vriend.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de spin zegt dat niks.
Uh huhuhu.. Huhuhu..quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een "huisspin", hij bouwt zijn web bij mijn morning glory en wordt steeds groter.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een "huisspin", hij bouwt zijn web bij mijn morning glory en wordt steeds groter.
ken je van die mensen die dan met een spuitbus door het huis en de tuin gaan om ze allemaal te vermoorden? Zo was ik namelijk vorig jaar nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hele tuin hangt hier vol spinnenwebben en kruisspinnen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ken je van die mensen die dan met een spuitbus door het huis en de tuin gaan om ze allemaal te vermoorden? Zo was ik namelijk vorig jaar nog
Ik sta wel vaak in mijn keuken van "Oohhh.. wauw!quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beavis and butthead lachje. Omdat morning glory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |