quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:30 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. noodgang / 5053
2. devzero / 5021
3. Handleiding / 4838
4. aloa / 4305
5. haags_kwartiertje / 4260
6. FlippingCoin / 4052
7. Stien_Struis / 4020
8. Martin_marvellous / 3462
9. Pharkus / 3034
10. Homijn / 3016
11. CarltonBanks / 2813
12. magnetronkoffie / 2628
13. MichaelScott / 2528
14. Pg_up / 2008
15. _--_ / 1885
16. KoningPils / 1649
17. mtchel112 / 1516
18. Hdero / 1365
19. hemarookworst / 1220
20. Zolderkamer / 1053
21. HerrFritz / 1027
22. Tassendief / 1007
23. appartementencomplex / 990
24. Borrelnootje00 / 925
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 764
27. Geerd / 734
28. PartyHard / 359
29. Rodgrod / 323
30. PierreTT / 280
31. Cousin_Eddy / 272
32. -
33. DKUp / 241
34. Halcon / 196
35. -
36. de_boswachter / 158
37. bondage / 130
38. Spriet4 / 122
39. ijs_beer / 77
40. trein2000 / 77
41. racerdkb / 65
42. I. / 64
43. Sjemmert / 59
44. Maureentje / 56
45. BoneThugss / 55
46. Durmada / 54
47. richolio / 48
48. remlof / 45
49. 1marcelfilms / 43
50. vogeltjesdans / 39
Bondage heeft zijn tool wat veranderd, waardoor ik niet meer zelf de ranks erbij hoef te zetten, maar wel van 32 en 35 lege plekken moest maken (daar stonden namen die ik altijd uit de lijst verwijder). Moet daar nog even een oplossing voor vinden.
quote:
pics or it didn't happenquote:
het was gewoon een suggestie voor iedereenquote:
Voor mij nog wat vroeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
is het tijd voor een wijntje?
of te vroeg
fuck it #yoloquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor mij nog wat vroeg.
Maar goed, het is na twaalf uur.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
fuck it #yolo
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:20 schreef DKUp het volgende:
Ik kreeg bijna last van een epileptische aanval
Nee, de vis kwie-kwiequote:
Ice Cube is wel leuk.quote:
Zo vroeg al vis aan het eten?quote:
Ik ontbijt soms ook met visquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo vroeg al vis aan het eten?
quote:
Ah oké, gezond bezig.quote:
Hmmm ik doe dat precies andersom.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:28 schreef Spriet4 het volgende:
Eet ontbijt als een koning, lunch als een prins en dineer als een arme
Advies voor een gezonde voedingsgewoonte.
Altijdquote:
Doen veel mensenquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm ik doe dat precies andersom.
avonds heb ik juist altijd meer zinquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:29 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Doen veel mensen
's Avonds moet je juist licht eten.
waarom "moet" dat volgens jou?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:29 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Doen veel mensen
Waarom dat dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:29 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Doen veel mensen
Nee door meer calorieën in te nemen dan je verbrand.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:32 schreef Martin_marvellous het volgende:
dik worden komt door te weinig groente & beweging.
Je "moet" mijn slechte gewoonte om "moet" te zeggen niet al te letterlijk nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:31 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
waarom "moet" dat volgens jou?
ja snelle stofwisseling denk ik want bunker echt vaakquote:
Alsof dat totaal onverwacht is of zo.quote:
waarom is die gewoonte "slecht", dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:32 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Je "moet" mijn slechte gewoonte om "moet" te zeggen niet al te letterlijk nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's Morgens heb je meer energie nodig omdat je nog een hele dag voor je hebt, dus dan verbrandt je sneller calorieen en vetten ed. 's Avonds ga je al gauw slapen en dan gaat de energie of alles wat je binnenkrijgt zich ophopen, helaas vaak ook tot vetquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Komt toch gewoon neer op voldoende macro en micro nutriënten binnenkrijgen?
teveel ijs en kleurstoffen zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja snelle stofwisseling denk ik want bunker echt vaak
vaak eten = niet veel maar veel kleine beetjesquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:35 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
teveel ijs en kleurstoffen zeker.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
waarom is die gewoonte "slecht", dan?Omdat mensen erover struikelen en boos worden omdat ze denken dat ik ze commandeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
Maar stel je neemt een auto, waarin je alleen overdag naar je werk gaat, en je tankt hem s'morgens vol, of je tankt hem s'avonds vol, uiteindelijk zal die tank niet qua inhoud verschillen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:35 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
's Morgens heb je meer energie nodig omdat je nog een hele dag voor je hebt, dus dan verbrandt je sneller calorieen en vetten ed. 's Avonds ga je al gauw slapen en dan gaat de energie of alles wat je binnenkrijgt zich ophopen, helaas vaak ook tot vet
Een mens is geen auto!quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar stel je neemt een auto, waarin je alleen overdag naar je werk gaat, en je tankt hem s'morgens vol, of je tankt hem s'avonds vol, uiteindelijk zal die tank niet qua inhoud verschillen toch?
You and me baby ain't nothin' but mammalsquote:
Maar we zijn wel aan de natuurwetten gebonden.quote:
er is ook een andere theorie over. je hebt je energie 'sochtends nodig voor fysieke krachtsinspanning, als je eerst veel eet, moet het lichaam haar energie verdelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:35 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
's Morgens heb je meer energie nodig omdat je nog een hele dag voor je hebt, dus dan verbrandt je sneller calorieen en vetten ed. 's Avonds ga je al gauw slapen en dan gaat de energie of alles wat je binnenkrijgt zich ophopen, helaas vaak ook tot vet
Niet een auto. Die heeft geen stofwisselingquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar we zijn wel aan de natuurwetten gebonden.
ik las eerst kleine beestjes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vaak eten = niet veel maar veel kleine beetjes
Ehm.. Is dat niet wat ik typte?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
er is ook een andere theorie over. je hebt je energie 'sochtends nodig voor fysieke krachtsinspanning, als je eerst veel eet, moet het lichaam haar energie verdelen.
Nouwja ik denk er anders over.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:38 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Niet een auto. Die heeft geen stofwisseling
wat jij typt is een groot ontbijt, (omdat je veel moet werken bijv.)quote:
Cypress Hill?quote:
Vele mensen doen het ook als jij en ze zijn ook gewoon gezondquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja ik denk er anders over.
Het is ook maar net wat voor je werkt en wat prettig is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:43 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Vele mensen doen het ook als jij en ze zijn ook gewoon gezond
Dus zoveel zal het niet schelen als je geen last hebt of, zoals ik , een beetje rekening moet houden met eten
Owquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
wat jij typt is een groot ontbijt, (omdat je veel moet werken bijv.)
wat ik typ is dat je je lichaam belast met veel eten 's morgens, en dat het juist ten koste gaat van krachtsinspanning die dag.
Ah ja dat was het.quote:
Idd. Ik heb eigenlijk geen problemen met af en toe 's avonds veel eten, maar altijd dan gaat mijn baas een beetje zuur kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat voor je werkt en wat prettig is.
Je baas?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:46 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Idd. Ik heb eigenlijk geen problemen met af en toe 's avonds veel eten, maar altijd dan gaat mijn baas een beetje zuur kijken
klopt. maar over het algemeen zijn mensen hetzelfde opgebouwd, dus met name het spijsverteringsstelsel werkt ongeveer hetzelfde individuele voorkeuren verschillen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:44 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ow
Ik vraag me af wat waar is. Zal wel per mens verschillen, denk ik.
Ja, ik show kleding en lingeriequote:
Oh ivm met het overgewicht? Ik dacht door het eten an sich lol.quote:
Dat zie je dan ook aan de verschillende matenquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
klopt. maar over het algemeen zijn mensen hetzelfde opgebouwd, dus met name het spijsverteringsstelsel werkt ongeveer hetzelfde individuele voorkeuren verschillen.
Maar ik eet gewoon taartquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ivm met het overgewicht? Ik dacht door het eten an sich lol.
definieer 'gezondheid'.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:50 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Dat zie je dan ook aan de diversiteit maten
'n bokkenlul.quote:
Zo is dat.quote:
Niet ziek, goed gewicht, stralend uiterlijk.quote:
Yes!quote:
oké. en toch kun je met bijv. make-up e.d. een schijn geven die er niet is in werkelijkheid.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:52 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Niet ziek, goed gewicht, stralend uiterlijk.
Wat heeft dat met gezondheid te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:53 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
oké. en toch kun je met bijv. make-up e.d. een schijn geven die er niet is in werkelijkheid.
dat de dingen die jij noemt om uiterlijke verschijning gaat, maar niet persé met gezondheid te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:54 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met gezondheid te maken?
Ben je al wakker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:55 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dat de dingen die jij noemt om uiterlijke verschijning gaat, maar niet persé met gezondheid te maken heeft.
quote:betekent dit dat je meer dan één lunches & ontbijten neemt?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vaak eten = niet veel maar veel kleine beetjes
voorbeeld; iemand die perfect gezond 'lijkt' kan ineens dood in elkaar zakken vanwege 'n hartaanval. hij was dus blijkbaar niet gezond.quote:
recalcitrant tot op het bot.quote:
quote:
Ai dat is niet zo best.quote:
maar zonder regelmaat raakt je lichaam toch van streek, zou je zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja.
Ik hou van etenmaakt me gelukkiger
Zou je zeggen ja maar gaat ook om balans qua eten, probeer wel zo gezond mogelijk te etenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
maar zonder regelmaat raakt je lichaam toch van streek, zou je zeggen.
wat is voor jou 'n gezonde maaltijd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja maar gaat ook om balans qua eten, probeer wel zo gezond mogelijk te eten
Zo vers mogelijk als het kan, veel fruit groente en zo divers mogelijk (dus niet elke dag hetzelfde).quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
wat is voor jou 'n gezonde maaltijd?
eet je vooral borrelnootjes en is de groente/fruit-maaltijd slechts 1 keer per dag?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo vers mogelijk als het kan, veel fruit groente en zo divers mogelijk (dus niet elke dag hetzelfde).
Ik eet echt zelden borrelnootjesquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:27 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
eet je vooral borrelnootjes en is de groente/fruit-maaltijd slechts 1 keer per dag?
ik heb geen voorkeur voor fruit, dus liever groente met rijst bijvoorbeeld. en dat dan twee keer per dag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik eet echt zelden borrelnootjesIk koop het nooit zelf en als ik het eet op een feestje bij iemand.
ochtends meestal kwark met fruit erin, tussendoor eet ik zelden chipsmeestal fruit dan. groente bijna altijd met het avondeten.
En wat is jou definitie van gezond eten dan?
Sow.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik heb geen voorkeur voor fruit, dus liever groente met rijst bijvoorbeeld. en dat dan twee keer per dag.
als extra kopje thee of soepje.
dit is het basis-principe, de varieren kan oneindig door verschillende soorten groenten, ambachtelijke produkten, dan weer 'n kaasje erbij en dan weer noten, noem maar op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sow.
Maar dat elke dag dan? Of zit er wel variatie in
Ja preciesquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:39 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dit is het basis-principe, de varieren kan oneindig door verschillende soorten groenten, ambachtelijke produkten, dan weer 'n kaasje erbij en dan weer noten, noem maar op.
het gaat erom dat het natuurprodukten zijn.
ik eet niet elke dag zuiver gezond. alleen jij vroeg wat mijn idee bij gezond eten is, dit dus.quote:
Ja, ik ook niet hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:42 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik eet niet elke dag zuiver gezond. alleen jij vroeg wat mijn idee bij gezond eten is, dit dus.
Is dat jouw partijquote:
Nee, maar ik waardeer hun aandacht voor het dierenwelzijn.quote:
Er bestaan bijna geen plofkippen meer. Dus je kunt gerust slapen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, maar ik waardeer hun aandacht voor het dierenwelzijn.
Was dat maar zo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Er bestaan bijna geen plofkippen meer. Dus je kunt gerust slapen.
Nou, in elk geval niet in mijn vaste supermarkt Jumbo.quote:
Maar wel bij de McDonalds en zo, en dat is dan nog in Nederland, en dan gaat het alleen nog maar over plofkip.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Nou, in elk geval niet in mijn vaste supermarkt Jumbo.
huehuehuehuequote:Op zondag 27 augustus 2017 14:51 schreef MichaelScott het volgende:
Is een plofkip een kip met een Syrische migratieachtergrond?
Hoogopgeleid? Denk het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:51 schreef MichaelScott het volgende:
Is een plofkip een kip met een Syrische migratieachtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |