Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Niet allang Fox4 kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:58 schreef Wicky15 het volgende:
Leo heeft er zin in.
Of zal ik zappen naar Fox4?
Fox 4 is genietenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:58 schreef Wicky15 het volgende:
Leo heeft er zin in.
Of zal ik zappen naar Fox4?
Ik denk dat het wat anders is. Het kan nooit dat ze hier niet op voorbereid waren (zie wedstrijd tegen Pacman) daar ging het goed.quote:
jammer weer ditquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga trouwens kijken zonder fok, dus tot over een paar rondes
Ik vergeef jequote:
money money money and weaponsquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:00 schreef Aiciu het volgende:
Even het geluid uit bij het amerikaanse volkslied.
foxsports.nlquote:
Dit.quote:
Wel minder geworden.quote:
tena lady nodig ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:02 schreef bijstandboy het volgende:
Ik heb een stream in mijn broekje nu
Terechte klachtquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Zangers en zangeressen die hun eigen overdreven twist aan een volkslied moeten geven
Klinkt nergens naar.quote:
Viel me ook een beetje tegen.quote:
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Fox via ace? Af en toe refreshen en bidden
Ik juich dan ook altijd bij bijvoorbeeld NASCAR als ze een wat minder bekende zanger(es) hebben die het volkslied vervolgens gewoon netjes, in één goedlopend tempo zingt zonder rare fratsen en uithalenquote:
Nekschot geven. Ik vind volksliederen altijd wel een mooi iets, maar ben compleet allergisch voor dit soort types die het volkslied willen gebruiken om hem zo langzaam mogelijk te zingen. Mooiste versies zijn voor mij altijd gewoon met een orkest (Super Bowl 39).quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Zangers en zangeressen die hun eigen overdreven twist aan een volkslied moeten geven
Wat een amateursquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:04 schreef Jimbo het volgende:
en dan het zal geluid gebruiken ipv het geluid van t filmpje
en dat voor dat geldquote:
Die blonde jongedame bedoel je ?quote:
Nou vind ik een nekschot ook wel een tikkie overdreven. Liever de microfoon uitzetten ofzo, of ze het niet nog eens laten doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nekschot geven. Ik vind volksliederen altijd wel een mooi iets, maar ben compleet allergisch voor dit soort types die het volkslied willen gebruiken om hem zo langzaam mogelijk te zingen. Mooiste versies zijn voor mij altijd gewoon met een orkest (Super Bowl 39).
Zou kopenquote:
met dat dieet zou ik ook geconstipeerd zijnquote:
ik heb m in 't zwartquote:
boss babyquote:
The gimp.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:08 schreef DaMook het volgende:
Je moet iets als iemand anders het koekiemonster pakje ingepikt heeft.
Hey die van NL werkt weer goed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Floy is de sub cuck met gag pijp masker.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja haha
Elke avond standaard outfit voor je zekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Bivakmuts met je pet er boven op, niks mis mee
ziekquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:10 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels ruim over de 61 miljoen ingezet (op één site slechts, uiteraard)
[ afbeelding ]
hier hopelijk ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Conor gaat mij rijk maken boys. Mark my words
fixed fightquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:10 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels ruim over de 61 miljoen ingezet (op één site slechts, uiteraard)
[ afbeelding ]
quote:
Heb liever de engelse, maar goed om te weten mocht ie eruit klappenquote:
ja om de belt op te halenquote:
Ja de Engelse werkt hier echt matig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb liever de engelse, maar goed om te weten mocht ie eruit klappen
HAHAHAHA JE ZEI JODENquote:
je loopt nu achterquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de Engelse werkt hier echt matig.
Ja kinderachtig wel.quote:
nu de middelvinger nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:12 schreef Keyos het volgende:
Hij doet gewoon even het dansje van Ron Jans na.
Nee, en foxsportquote:
McGregor stond op 8-9 aan het begin, flink op hem ingezet inderdaadquote:
Hier ook! Good fightquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:12 schreef Jimbo het volgende:
ok tyouch gloves en ik spreek jullie als 't over is
kusjedoei
Bye bbyquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:12 schreef Jimbo het volgende:
ok tyouch gloves en ik spreek jullie als 't over is
kusjedoei
Kan je kopen, 8 euro dacht ikquote:
Viel mij ook op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:13 schreef skysherrif het volgende:
Die judge kijkt alleen maar naar connor als ie de regels uitlegt.
Dat is toch de niet bokser, dus tsja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:14 schreef Keyos het volgende:
The game is rigged als je als scheids bij het uitleggen van de regels alleen maar kijkt naar Conor.
verdachtquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:13 schreef skysherrif het volgende:
Die judge kijkt alleen maar naar connor als ie de regels uitlegt.
Ik ook. De stream die ik nu kijk heeft meer vertraging dan Fylax' moeder die zich door een deur moet persenquote:
Zit hier ergens iets bij?quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. De stream die ik nu kijk heeft meer vertraging dan Fylax' moeder die zich door een deur moet persen
Viel me ook al op, maar Conor is een mannetje en dat laat ´ie zien ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:18 schreef Smoofie het volgende:
Conor wel met mma houding. Grappig. Niet orthodox
Allemaal netjes in pak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Heerlijk om die figuren op de eerste ring te zien.. je ziet dat ze er flink geld op ingezet hebben
moet je niet zo gierig doen en gewoon betalenquote:
Of beter je best om een goede stream te vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
moet je niet zo gierig doen en gewoon betalen
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:22 schreef Amarantha het volgende:
Heeft McGregor nou een bloemkooloor?
Denk ik ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:21 schreef Jimbo het volgende:
zal toch niet de distance gaan dit
maar verdomme floys kijkt de kat uit de boom, conor zn truukendoos is dadelijk leeg, en bam dan komt floys.
www.joop.nlquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:22 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je ergens zien wie er op punten voor staat?
neequote:Op zondag 27 augustus 2017 06:22 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je ergens zien wie er op punten voor staat?
Waardoor is hij dan leeg?quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:22 schreef tja77 het volgende:
Mayweather wacht rustig af, over een paar rondes is McGregor leeg.
Lijkt me ook een lastige gewoonte om mee te kappen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 06:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij moet daar echt mee stoppen.. maar dat is echt een ingeprogrammeerde move vanuit mma.
Klopt. Zeker als je uit die tak komt en ineens onder andere regels moet vechtenquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook een lastige gewoonte om mee te kappen.
echterkant van t hoofd rakenquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:25 schreef heywoodu het volgende:
Wat doet McGregor wat niet mag, dat hameren?
Er staat niks op over de bokswedstrijd.quote:
Ja sorry was sarcasmequote:Op zondag 27 augustus 2017 06:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat niks op over de bokswedstrijd.
Hij heeft idd door dat conor moeite heeft met het niet gebruiken van hammerblows, maar die linker van conor is heerlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 06:27 schreef Keyos het volgende:
Lijkt nu net alsof Floyd een disqualify aan het uitlokken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |