Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Uiteraardquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als die hem goed raakt kan het ook zo over zijn.
Voor de show.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef Jimbo het volgende:
davis staat te wankelen lijkt het wel.... ging net toch echt veel beter
Heb meer het idee dat ie een showtje opvoert.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef Jimbo het volgende:
davis staat te wankelen lijkt het wel.... ging net toch echt veel beter
nja hij krijgt goede tikken... lijkt mij niet fijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb meer het idee dat ie een showtje opvoert.
quote:
Is gewoon een aai over de bolquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja hij krijgt goede tikken... lijkt mij niet fijn
Nou, doei.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
Lol,zet ik de tv aan is er een hele andere wedstrijd bezig die nog een uur duurt ofzo
Daar ga ik dus NIET op wachten.
lijkt op je avatarquote:
Doeiquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
Lol,zet ik de tv aan is er een hele andere wedstrijd bezig die nog een uur duurt ofzo
als je de tv nou aanhoud dan zie je op deze zender vandaag 2 lege aRENa's !quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijd zelf staat pas rond 6u gepland. Dat wist je toch wel?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:05:05ESPN's Sal Palantonio reporting that they are delaying Mayweather-McGregor fight to deal with PPV issues. reageer retweet
aan houdtquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de tv nou aanhoud dan zie je op deze zender vandaag 2 lege aRENa's !
pff als t zo doorgaat is game of thrones seizoen 7 eerder afgelopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:24 schreef superniger het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:05:05ESPN's Sal Palantonio reporting that they are delaying Mayweather-McGregor fight to deal with PPV issues. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |