Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Uiteraardquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als die hem goed raakt kan het ook zo over zijn.
Voor de show.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef Jimbo het volgende:
davis staat te wankelen lijkt het wel.... ging net toch echt veel beter
Heb meer het idee dat ie een showtje opvoert.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef Jimbo het volgende:
davis staat te wankelen lijkt het wel.... ging net toch echt veel beter
nja hij krijgt goede tikken... lijkt mij niet fijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb meer het idee dat ie een showtje opvoert.
quote:
Is gewoon een aai over de bolquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja hij krijgt goede tikken... lijkt mij niet fijn
Nou, doei.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
Lol,zet ik de tv aan is er een hele andere wedstrijd bezig die nog een uur duurt ofzo
Daar ga ik dus NIET op wachten.
lijkt op je avatarquote:
Doeiquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
Lol,zet ik de tv aan is er een hele andere wedstrijd bezig die nog een uur duurt ofzo
als je de tv nou aanhoud dan zie je op deze zender vandaag 2 lege aRENa's !quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijd zelf staat pas rond 6u gepland. Dat wist je toch wel?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:05:05ESPN's Sal Palantonio reporting that they are delaying Mayweather-McGregor fight to deal with PPV issues. reageer retweet
aan houdtquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de tv nou aanhoud dan zie je op deze zender vandaag 2 lege aRENa's !
pff als t zo doorgaat is game of thrones seizoen 7 eerder afgelopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:24 schreef superniger het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:05:05ESPN's Sal Palantonio reporting that they are delaying Mayweather-McGregor fight to deal with PPV issues. reageer retweet
ok ggmmquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de tv nou aanhoud dan zie je op deze zender vandaag 2 lege aRENa's !
KingRoland zei 5 uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf staat pas rond 6u gepland. Dat wist je toch wel?
0600 ofzoquote:
Fok zit te fokken. Het is dat je het zegt, maar ik had m'n ava gisteren nog veranderdquote:
hue hue had hij je ff mooi bij je neus te pakkenquote:
Las het net ja. Godverdommequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:24 schreef superniger het volgende:
Ffs.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:24 schreef superniger het volgende:
Misschien wel helemaal niet meerquote:
Dan weet je zeker dat er geen toeschouwers komenquote:
Je moet er wat voor over hebben tochquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf staat pas rond 6u gepland. Dat wist je toch wel?
Hij is weer geflopt (haha). Maar nee, 6.quote:
uit bedoelde ikquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat er geen toeschouwers komen
7 als dr echt een delay isquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is weer geflopt (haha). Maar nee, 6.
Ik heb er vrouwtjes voor laten lopen op stap, omdat ik wist dat ik naar huis wilde onder een dekentje met hotwings boksen kijken. Totally worth it.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben toch
Dat haal ik niet denk ik om tot dan wakker te blijvenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
7 als dr echt een delay is
dan had ik gvd net zo goed kunnen gaan slapen
Dat was ik ook van plan, om tegen 0700 in je bed te liggenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil toch wel uiterlijk 07:00 in bed liggen als het even kan.
Me tweequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil toch wel uiterlijk 07:00 in bed liggen als het even kan.
True. Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, probeer ik nog ff niet aan te denkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
7 als dr echt een delay is
dan had ik gvd net zo goed kunnen gaan slapen
Nou jeetje oké dan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, om tegen 0700 in je bed te liggen
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, om tegen 0700 in je bed te liggen
[ afbeelding ]
Chickenwings met fipronil?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb er vrouwtjes voor laten lopen op stap, omdat ik wist dat ik naar huis wilde onder een dekentje met hotwings boksen kijken. Totally worth it.
doet pijn hequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, probeer ik nog ff niet aan te denken
'meh te makkelijkquote:
#stillgotitquote:
die andere daarentegenquote:
Beter stoppen ze iedereen die 5 uur zei in een kooi met floyd en connor, moet ik nog naar deze 2 nobuddies kijken terwijl ik nog had kenne slapequote:
idd, dat uurtje slaap had je spelling ten goede gekomenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beter stoppen ze iedereen die 5 uur zei in een kooi met floyd en connor, moet ik nog naar deze 2 nobuddies kijken terwijl ik nog had kenne slape
Lucky bastard, those bitches would've kicked the sh*t out of you.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb er vrouwtjes voor laten lopen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, dat uurtje slaap had je spelling ten goede gekomen
geef koffiequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, dat uurtje slaap had je spelling ten goede gekomen
Ze verzekerden me zonder. Maar als ik tot 7 moet wachten maakt het me allemaal ook niks meer uit eigenlijk. Zolang ik maar in een diepe droomloze slaap val.quote:
Sorry hoor dat ik besta.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:30 schreef Jimbo het volgende:
Waarom opeens al die mods enzo hier.
Nu is het niet meer leuk
expresschoc ook goed ?quote:
linkquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:30 schreef mtchel112 het volgende:
Komt het hierna? Net in paniek een andere stream kunnen opzetten die werkt. Is altijd weer een gezeik
ik zei toch al, ging fout bij de geboortequote:
foxsports.nlquote:
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei toch al, ging fout bij de geboorte
Waarom trek je je iets aan van kleurtjes ? Zijn ook gewoon mensenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:30 schreef Jimbo het volgende:
Waarom opeens al die mods enzo hier.
Nu is het niet meer leuk
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei toch al, ging fout bij de geboorte
ohja dat moet je inleveren bij je mod-schapquote:
en nu ?quote:
ik heb een hekel aan kleurtjesquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom trek je je iets aan van kleurtjes ? Zijn ook gewoon mensen. OF heb je iets te verbergen
![]()
.
Hihi racistquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu ?
[..]
ik heb een hekel aan kleurtjes
Sowquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu ?
[..]
quote:
oh ben je dr zo éénquote:
Timmeeehhhhh timmeeehhhhhhhquote:
Niet als je al geen leven hadquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja dat moet je inleveren bij je mod-schap![]()
ja man, helemaal aan regenboog pieten.quote:
Bedankt voor de virusquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:32 schreef FlippingCoin het volgende:
http://live2all.me/boxing(...)conor-mcgregor-live/
Geen idee of die werkt.
Ik was ooit donkerblauwquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu ?
[..]
meisjes plagen....quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo één.. Wow jeetje je bent wel vet lief voor mij.
how does one kill.... something that has no life...quote:
Oké.quote:
funfact, ik heb ook 2x in de crew gezetenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was ooit donkerblauw.
Niet dat ik iets kon, maar was wel leuk dat ik een avondje eruitzag als een FA inc tag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |