Ik hoop door niet te snel McGregor neer te slaan, beetje lullig als het de eerste ronde al zo ver is.quote:
quote:
Mayweather is een ongeslagen bokskampioen, McGregor een UFC vechter.quote:
Zeerr zeker.quote:
Lol hij is wel een beetje gestoord.quote:
Denk ook Mayweather, maarja het hoeft maar raak te zijn en je ben nokkie dus kan allebei de kanten opquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoop door niet te snel McGregor neer te slaan, beetje lullig als het de eerste ronde al zo ver is.
Wie denk jij dat er gaat winnen dan?
Ik ga voor McGregorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mayweather is een ongeslagen bokskampioen, McGregor een UFC vechter.
Ja dat is zeker waar, een goede rake en het kan over zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk ook Mayweather, maarja het hoeft maar raak te zijn en je ben nokkie dus kan allebei de kanten op
Oeiiiquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeerr zeker.
Huissie gekocht, ik![]()
Maarja grage enzo
En met de bijbehorende mindset jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol hij is wel een beetje gestoord.
Moet ook wel in de UFC denk ik.
Ga je kijken?quote:
Betaal me blauwquote:
Mooie stadquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeerr zeker.
Huissie gekocht, ik![]()
Maarja grage enzo
UFC is ook wel een bizarre sport.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En met de bijbehorende mindset ja
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
UFC is ook wel een bizarre sport.
Kom gerust een keer langs, dan gaan we samen wiet rokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Paar keer op stap geweest![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |