Je onderschrift zegt veel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tja kan ook andere betekenis hebben toch?Je weet het niet
hmmm bacon en kaas is wel echt de perfecte comboquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bacon kaas blijkbaar, klinkt niet zo chill maar vind ze wel lekker.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:43 schreef BoneThugss het volgende:
Gras is groen, je moeder smaakt zuur.
Gr.
Kijk iemand die wel smaak heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmmm bacon en kaas is wel echt de perfecte combo
Jij bent de perfecte comboquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmmm bacon en kaas is wel echt de perfecte combo
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk iemand die wel smaak heeft.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:43 schreef BoneThugss het volgende:
Gras is groen, je moeder smaakt zuur.
Gr.
Maywheater gaat sws winnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog maar vijf uurtjes tot Mayweather McGregor lol.
Nee dat doe ik eigenlijk nooit, maar ik zou het zeker op Mayweather zetten ook al krijg je er een stuk minder voor.quote:
Op jouquote:
En hoe gaat die winnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik eigenlijk nooit, maar ik zou het zeker op Mayweather zetten ook al krijg je er een stuk minder voor.
Ik hoop door niet te snel McGregor neer te slaan, beetje lullig als het de eerste ronde al zo ver is.quote:
quote:
Mayweather is een ongeslagen bokskampioen, McGregor een UFC vechter.quote:
Zeerr zeker.quote:
Lol hij is wel een beetje gestoord.quote:
Denk ook Mayweather, maarja het hoeft maar raak te zijn en je ben nokkie dus kan allebei de kanten opquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoop door niet te snel McGregor neer te slaan, beetje lullig als het de eerste ronde al zo ver is.
Wie denk jij dat er gaat winnen dan?
Ik ga voor McGregorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mayweather is een ongeslagen bokskampioen, McGregor een UFC vechter.
Ja dat is zeker waar, een goede rake en het kan over zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk ook Mayweather, maarja het hoeft maar raak te zijn en je ben nokkie dus kan allebei de kanten op
Oeiiiquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeerr zeker.
Huissie gekocht, ik![]()
Maarja grage enzo
En met de bijbehorende mindset jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol hij is wel een beetje gestoord.
Moet ook wel in de UFC denk ik.
Ga je kijken?quote:
Betaal me blauwquote:
Mooie stadquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeerr zeker.
Huissie gekocht, ik![]()
Maarja grage enzo
UFC is ook wel een bizarre sport.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En met de bijbehorende mindset ja
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
UFC is ook wel een bizarre sport.
Kom gerust een keer langs, dan gaan we samen wiet rokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Paar keer op stap geweest![]()
![]()
![]()
Hahaha wtf.quote:
Liever Utrecht, daar studeert m'n broertje.quote:
Ik rook niet meer...maar drink wel bier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kom gerust een keer langs, dan gaan we samen wiet roken![]()
Duur mang, zo'n huis
Begin er dan meequote:
Kom dikke jonko roken, ik ben altijd met 20 negersquote:
Zonder die 20 negers klinkt het beter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kom dikke jonko roken, ik ben altijd met 20 negers![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zonder die 20 negers klinkt het beter.
Hou opquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Noracist trouwens.
Klinkt gewoon wat intimiderend en zo.
Ja dat is, dat is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou optegenwoordig mag je niks meer zeggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zonder die 20 negers klinkt het beter.
Weltrusten, bijna altijd ready.quote:
Ik niet, bones wel.quote:
Baas.quote:
Boontje is achter zijn loontje aan.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boontje is achter zijn loontje aan.
05:30quote:
Ik vind boksen echt een mooie sport.quote:
In SPT/boksen zijn er al aardig wat mensen die de stream gekocht hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben benieuw hoe druk het hier dan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |