abonnement Unibet Coolblue
pi_173412158


[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 26-08-2017 23:40:06 ]
pi_173412177
Dubbel 8)7
pi_173412377
"scheetje" :r :r
pi_173413424
Saaie aflevering, kunnen we niet een seizoen zonder Sjambre des doods in Frankrijk doen?
pi_173417327
Wat een aardige mensen die twee. Ik gun het ze wel. In twee jaar tijd hebben ze toch aardig wat voor elkaar gekregen zonder veel hulp van buitenaf en/of aannemers en een abnormaal budget.

Die vrouw is een tikkelje te vrolijk, maar ach, in deze momenteel sombere wereld mag dat ook wel.

Die emotionele uitbarsting voor de camera, dat begrijp ik wel. Dat zat er aan te komen en zou iedereen wel eens te maken mee kunnen krijgen bij zo'n project. Het is denk ik een kwestie van doorzetten en dat de moed je bij tegenslagen of vermoeidheid wel eens in de schoenen zou kunnen zakken zal vrij normaal zijn.
pi_173417364
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een aardige mensen die twee. Ik gun het ze wel. In twee jaar tijd hebben ze toch aardig wat voor elkaar gekregen zonder veel hulp van buitenaf en/of aannemers en een abnormaal budget.

Die vrouw is een tikkelje te vrolijk, maar ach, in deze momenteel sombere wereld mag dat ook wel.

Die emotionele uitbarsting voor de camera, dat begrijp ik wel. Dat zat er aan te komen en zou iedereen wel eens te maken mee kunnen krijgen bij zo'n project. Het is denk ik een kwestie van doorzetten en dat de moed je bij tegenslagen of vermoeidheid wel eens in de schoenen zou kunnen zakken zal vrij normaal zijn.
Ik heb in NL een huis gekocht. Dat huis stond op een stuk grond dat ik erg graag wilde. Het huis heb ik laten afbreken en volledig opnieuw laten opbouwen. Ik heb zelf niks gedaan qua uitvoering. Daar heb ik al grijze haren aan overgehouden, dus ik kan me bij een klus als deze heel goed voorstellen dat het zwaar kan zijn.

Zou alleen nou niet persé voor de camera breken.
pi_173417472
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb in NL een huis gekocht. Dat huis stond op een stuk grond dat ik erg graag wilde. Het huis heb ik laten afbreken en volledig opnieuw laten opbouwen. Ik heb zelf niks gedaan qua uitvoering. Daar heb ik al grijze haren aan overgehouden, dus ik kan me bij een klus als deze heel goed voorstellen dat het zwaar kan zijn.

Zou alleen nou niet persé voor de camera breken.
Tja, ze hebben ongetwijfeld verplichtingen voor de cameraploeg waaronder samenvatten hoe het verloopt. Als daarbij dan pijnlijke gevoelens omhoog komen krijg je dit voor de camera.

Het is niets waar ze zich voor moet schamen overigens. Het is menselijk en ergens ook wel goed voor de kijkers. Door dat emotionele component te verwerken in de serie besef je als kijker toch wel dat de beslissing om deze stap te nemen niet eenvoudig is en dat je ook nog eens stevig in je schoenen moet staan en door moet zetten als je er eenmaal aan begonnen bent.

Velen leven op een roze wolkje en denken dat even wel te kunnen fixen.
Veel mensen kijken naar dit programa uit leedvermaak, kun je ook opmaken uit de posts van veel leden hier.

Ik kijk niet uit leedvermaak en ervaar vaak bewondering (wanneer ze slagen) of medelijden (wanneer het bergafwaarts gaat). Zelfs met de kinderen leef ik mee. Die moeten maar opeens naar een andere school, andere vrienden maken en zich een andere taal aanleren. Wat we hier zien is denk ik absoluut niet eenvoudig.

Goed wat betreft je huis. _O_
pi_173417614
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tja, ze hebben ongetwijfeld verplichtingen voor de cameraploeg waaronder samenvatten hoe het verloopt. Als daarbij dan pijnlijke gevoelens omhoog komen krijg je dit voor de camera.

Het is niets waar ze zich voor moet schamen overigens. Het is menselijk en ergens ook wel goed voor de kijkers. Door dat emotionele component te verwerken in de serie besef je als kijker toch wel dat de beslissing om deze stap te nemen niet eenvoudig is en dat je ook nog eens stevig in je schoenen moet staan en door moet zetten als je er eenmaal aan begonnen bent.

Velen leven op een roze wolkje en denken dat even wel te kunnen fixen.
Veel mensen kijken naar dit programa uit leedvermaak, kun je ook opmaken uit de posts van veel leden hier.

Ik kijk niet uit leedvermaak en ervaar vaak bewondering (wanneer ze slagen) of medelijden (wanneer het bergafwaarts gaat). Zelfs met de kinderen leef ik mee. Die moeten maar opeens naar een andere school, andere vrienden maken en zich een andere taal aanleren. Wat we hier zien is denk ik absoluut niet eenvoudig.

Goed wat betreft je huis. _O_
Klopt, hoeven ze zich ook niet voor te schamen. Maar toch zou ik het zelf niet zo snel op camera doen. Maar dat ligt misschien meer aan mij..!

Ik kijk niet uit leedvermaak, maar ik kan van sommige naïviteit wel ‘genieten’.
Ontsnappen uit een druk (40u p/w) werkend leven om rust te vinden in een b&b 8)7

Ow, en thanks ;)!
  Moderator / Miss SHO zondag 27 augustus 2017 @ 19:04:36 #259
22592 crew  Ole
pi_173428386
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173429269
quote:
"Ik heb hier een kloteleven maar je dromen achterna jagen in het buitenland maakt je ook niet gelukkig"
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:02:07 #261
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173442731
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een aardige mensen die twee. Ik gun het ze wel. In twee jaar tijd hebben ze toch aardig wat voor elkaar gekregen zonder veel hulp van buitenaf en/of aannemers en een abnormaal budget.

Dat heeft die man niet in z'n eentje gedaan. Ik zag ook regelmatig her en der andere werklui. Inderdaad hele aardige mensen; wat een mooie en lieve vrouw ook. Toch had ik ook hier de indruk dat ze het in eerste instantie als vakantie zagen; door het dak kon je de hele sterrenhemel zien maar dat was hen niet opgevallen.
pi_173442779
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef MCH het volgende:
Saaie aflevering, kunnen we niet een seizoen zonder Sjambre des doods in Frankrijk doen?
Zaterdag wordt het vast beter. 8-)
pi_173450206
Terugkijken dus niet de moeite?
pi_173450242
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Terugkijken dus niet de moeite?
Jawel
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:47:16 #265
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_173455558
damn wat is zij cute, ik ben kneiterverliefd op haar
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:48:09 #266
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_173455563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:41 schreef Studiotje het volgende:

Gut was was ze leuk O+ (vanaf 23:45)
ja ik herinner me dat, was knal verliefd op haar lol en nu nog erger
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:19:19 #267
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173471296
Kraampje:


Onze helden van ik vertrek:
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173531722
Ze hebben de verbouwing flink onderschat maar het is wel mooi geworden.
pi_173550604
Nou ik ben benieuwd. :)
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2017 @ 21:18:39 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173550961
Ik ook. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:22:34 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173551025
Rioolopzichter Alex en voetreflextherapeut Martina emigreren in deze nieuwe aflevering van Ik vertrek naar Hongarije. Ze verbouwen een oude boerderij, maar twijfelen of het een camping of een spiritueel centrum moet worden.

Na twaalf jaar Ik vertrek op televisie, lijkt het aannemelijk dat nieuwe emigranten geleerd hebben van de fouten die hun voorgangers maakten. Niets is minder waar in deze nieuwe aflevering. Deze keer vertrekken de 54-jarige rioolopzichter Alex en de 53-jarige voetreflextherapeut Martina naar Hongarije.



Fouten
Aan het begin vallen direct drie fouten op. Het stel valt voor de omgeving van het Tiszameer omdat het lijkt op de Biesbosch, dus de vraag dringt zich op waarom ze dan weg willen uit hun woonplaats Oosterhout. Ze kopen vlakbij het meer een boerderij zonder zeker te weten wat ze er mee willen doen - ze twijfelen tussen een naturistencamping of een spiritueel centrum. En dan besluiten ze ook nog de hele verbouwing zelf te doen. Wordt de emigratie desondanks een succes?

http://www.tvgids.nl/ik-v(...)rije/artikel/155554/

Meid is lekker op leeftijd voor een naturisten camping :D
pi_173551108
Nou, hopelijk weer eens een ouderwetse aflevering vol leedvermaak. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2017 @ 21:33:53 #273
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173551258
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na twaalf jaar Ik vertrek op televisie, lijkt het aannemelijk dat nieuwe emigranten geleerd hebben van de fouten die hun voorgangers maakten. Niets is minder waar in deze nieuwe aflevering. Deze keer vertrekken de 54-jarige rioolopzichter Alex en de 53-jarige voetreflextherapeut Martina naar Hongarije.
Echt? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_173551279
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Echt? :o
Vorige week ook al een nieuwe geweest.
  ESF Reporter zaterdag 2 september 2017 @ 21:35:12 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_173551281
Dit móet toch haast een topaflevering worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')