Hier kon hij dan niet zo gek veel aan doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd, hoevaak staat die Becker buitenspel
Deze keer niet nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kon hij dan niet zo gek veel aan doen
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsiorquote:
Fijnproevers kijken naar Ado-Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsior
Jij weetquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Fijnproevers kijken naar Ado-Heerenveen.
Hier zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsior
Die liep warmquote:
hafcfan misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.
Wacht maar af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meer dan 0 punten zit er niet in.
Ieder voor zich, God voor ons allen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De tijden dat GGMM en ik op 1 lijn zaten zijn lang vervlogen tijden.
Ow, ik dacht dat je in de war was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die liep warm
Toen viel de 0-1 dus zal hij wel weer zijn gaan zitten
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben bang dat Ado er nog meer om de oren gaat krijgen vanavond
Er is daar niet echt sprake van een revolutie, dus de hogere heren bij ADO kunnen vrolijk verder gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben bang dat Ado er nog meer om de oren gaat krijgen vanavond
Rommelen ook maar wat aan daar zo. Die John van Zweden zouden ze binnen moeten halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is daar niet echt sprake van een revolutie, dus de hogere heren bij ADO kunnen vrolijk verder gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk naar Heracles - Excelsior.Waarom in vredesnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik ga ook schakelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het wel gespeeld is bij ADO - Heerenveen
Ik zou voor Heracles-Excelsior in deze fase van het seizoen de tv überhaupt niet aanzettenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het wel gespeeld is bij ADO - Heerenveen
Je zit er wel vaker naast, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Hm, sorry haags. Ik zat niet goed met mijn voorspelling
Mocht het nog 0-4 worden, dan weet ik niet of ik medelijden moet hebben of gewoon moet genieten.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit er wel vaker naast, weet ik uit betrouwbare bron
Het is geen geheim dat ik duidelijk over ballen beschik dan jij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou voor Heracles-Excelsior in deze fase van het seizoen de tv überhaupt niet aanzetten
Terwijl je toch zou denken dat hij ernstig depressief zou moeten zijn, gezien het feit dat het leukste gedeelte uit z'n leven al achter de rug is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:14 schreef Klummie het volgende:
Evertgod is nog best enthousiast voor zijn leeftijd.
Zelden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit er wel vaker naast, weet ik uit betrouwbare bron
De kilometervergoeding zal genot zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou denken dat hij ernstig depressief zou moeten zijn, gezien het feit dat het leukste gedeelte uit z'n leven al achter de rug is.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Klummie het volgende:
Ik ben wat ouder maar vroegâh draaide ze bekerwedstrijden altijd om als de profclub thuis lootte.
Enig idee waarom dat tegenwoordig niet meer gedaan wordt?
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nd-live-te-zien.htmlquote:Als een amateurclub een betaaldvoetbalclub treft in de 1e ronde, zal de amateurclub altijd thuis spelen.
Dan moet je eerder schakelen. Hij is reeds gevangen. De wedstrijd is zo slaapverwekkend dat het in de rust zeker beelden op gaat leveren van deze kleine baas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Welke Heracles - Excelsior kijk jij onlogisch? Geen muis gezien.
Omdat het nergens op slaat denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Klummie het volgende:
Ik ben wat ouder maar vroegâh draaide ze bekerwedstrijden altijd om als de profclub thuis lootte.
Ik ook niet. Ik zie alleen een degradatiespook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Welke Heracles - Excelsior kijk jij onlogisch? Geen muis gezien.
Ah oke. Ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je eerder schakelen. Hij is reeds gevangen. De wedstrijd is zo slaapverwekkend dat het in de rust zeker beelden op gaat leveren van deze kleine baas.
Ja eerste ronde maar daarna ook altijd en tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nd-live-te-zien.html
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie alleen een degradatiespook.
je moeder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
Welke beesten op het veld zouden deze wedstrijd nog interessanter kunnen maken?
Ik begin!
Waterbuffel.
Waar was dat dan goed voor?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:17 schreef Klummie het volgende:
Ik ben wat ouder maar vroegâh draaiden ze bekerwedstrijden altijd om als de profclub thuis lootte.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
Welke beesten op het veld zouden deze wedstrijd nog interessanter kunnen maken?
Ik begin!
Waterbuffel.
quote:
Vol huis voor de amateurs, beetje nostalgie. Geen reiskosten voor de amateurs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waar was dat dan goed voor?
Maar het is voor amateurs ook wel een belevenis om in De Kuip te spelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:20 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vol huis voor de amateurs, beetje nostalgie. Geen reiskosten voor de amateurs.
Doe maar, dan doe je Haags ook een plezier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:22 schreef GGMM het volgende:
Oei, een dilemma.
Zal ik terug schakelen naar ADO of niet?
Eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Stelling: KingRoland is een adequate mod.
Ja, mwa, ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Stelling: KingRoland is een adequate mod.
Was het alleen niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Becker buitenspel, je verwacht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:25 schreef Klummie het volgende:
capuchon_jongen en banaantje zijn nu mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado wordt wel vaker genaaid.
Tijd voor een nieuwe competitie opzetquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
capuchon_jongen en banaantje zijn nu mad.
Jawel, maar vandaag geen zin in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:29 schreef Wicky15 het volgende:
Haags ga je niet meer naar het stadion?
Nep supporter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar vandaag geen zin in.
Owquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar vandaag geen zin in.
Ik voorspel alvast een uitwedstrijd voor ADO.quote:
Waar zijn die goudvissen gebleven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast een uitwedstrijd voor ADO.
verzopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waar zijn die goudvissen gebleven?
Hij wordt 73.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Als Evert bij die eerste corner al niet zag dat de keeper mee was is er toch wat aan de hand
NAC mag wel ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Liever Roda, WillemII Excelsior of NAC
Excelsior pakt regelmatig punten tegen grote clubs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roda en Excelsior moeten eruit, die voegen niks toe aan de competitie
Wat aan de saaie kant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
NAC mag wel ja.
Met de rest van die clubs heb ik weinig problemen.
Maar die club leeft totaal niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excelsior pakt regelmatig punten tegen grote clubs.
Maar dan voegen ze wel wat toequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die club leeft totaal niet.
Niet qua uitstraling van de competitie, met hun veel te kleine stadion en weinig fans.quote:
Goed beleid is belangrijk JR-Stylequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet qua uitstraling van de competitie, met hun veel te kleine stadion en weinig fans.
Maar wel respect voor hun beleid en dat ze er telkens in blijven ja.
Dat wel. Maar ze horen gewoon in de JL thuis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet qua uitstraling van de competitie, met hun veel te kleine stadion en weinig fans.
Maar wel respect voor hun beleid en dat ze er telkens in blijven ja.
Jawel, maar dan hoop ik eerder dat clubs als Cambuur of GAE terugkomen met goed beleid. Waar ook meer potentie is qua sponsoren en die kunnen doorgroeien, waardoor de competitie in het geheel beter wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed beleid is belangrijk JR-StyleHet zou jammer zijn als dat afgestraft wordt.
Ja, dat is een utopiequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan hoop ik eerder dat clubs als Cambuur of GAE terugkomen met goed beleid. Waar ook meer potentie is qua sponsoren en die kunnen doorgroeien, waardoor de competitie in het geheel beter wordt.
Veruit de irritantste speler in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:35 schreef yats het volgende:
Die weghorst, wat een naar mannetje is dat toch. Continu bij de scheidsrechter klagen en om kaarten vragen en zelf keer op keer uitdelen. Ik hoop dat hij heel snel een keer een echte Italiaanse verdediger treft.
KOM SNEL NAAR MIJN LEUKE TOPIC!quote:
Gezellig samen met Twente. Ik ben voor.quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar kun je geen plaatjes van imgur plaatsen.
Net nog gedaan. Als je net hebt geüpload moet je op 'Get share links' klikken, dan de Forumcode copypastenquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je de link gebruiken naar de afbeelding zelf zoals hij nu in je post staatquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je moet naar het directe plaatje, niet het plaatje in de template van de site plaatsen..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Of gewoon rechtermuisknop en afbeeldingsurl kopierenquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net nog gedaan. Als je net hebt geüpload moet je op 'Get share links' klikken, dan de Forumcode copypasten
Klassequote:Op zondag 27 augustus 2017 12:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je de link gebruiken naar de afbeelding zelf zoals hij nu in je post staat
3 kaarten in 3 wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Binnen 1 minuut geel pakken
Ik doe het hem niet na
Volgende week is er geen Eredivisiequote:Op zondag 27 augustus 2017 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week schorsingje pakken ja toch
Frankrijk-Nederlandquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor interlandaids danWe zijn net begonnen jezus
Ja. Donderdag op bezoek in Frankrijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor interlandaids danWe zijn net begonnen jezus
quote:
Kansloos...quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja. Donderdag op bezoek in Frankrijk.
Je zegt het.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat Willem II niet volhouden overigens
Inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat Willem II niet volhouden overigens
Dat komt 'ie ook welquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Deze moet wel op naam van Toornsta bitte hoor
Deze post heb ik eerder gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:49 schreef Tagliano het volgende:
Maar vooral de flanken open laten als je tegen Feyenoord speelt
Ik stel voor dat Dickie 4-2-3-1 gaat spelen, met als aanvalslinie Robben - Van Persie - Sneijder en dan voorin Janssen.. Wijnaldum en Strootman als controleurs.. Rechtsback Tete, de Vrij/Hoedt en Blind als linksback.. Keepertje Stekelenburg..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daarna gaat iedereen het gooien op een gebrek aan fysiek
Genot
Met deze hitte krijg je straks zo'n heerlijk stroperige tweede helft.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat het al zo vroeg is gespeeld
2-0 bevestigde wel redelijk het puntquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze post heb ik eerder gezien
Nee gewoon 5-3-2:quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Dickie 4-2-3-1 gaat spelen, met als aanvalslinie Robben - Van Persie - Sneijder en dan voorin Janssen.. Wijnaldum en Strootman als controleurs.. Rechtsback Tete, de Vrij/Hoedt en Blind als linksback.. Keepertje Stekelenburg..
Sta je 5-0 voor met rust en ga je zitten voor meer goals in de tweede helft en blijft het uiteindelijk 6-0 of 5-1quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met deze hitte krijg je straks zo'n heerlijk stroperige tweede helft.
Of hopen dat Feijenoord doorzet à la Eagles thuis
Die heb ik al wel eens gepost maar nooit aangepastquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien toch eens een opstellinkje dumpen
Robin is alweer geblesseerdquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Dickie 4-2-3-1 gaat spelen, met als aanvalslinie Robben - Van Persie - Sneijder en dan voorin Janssen.. Wijnaldum en Strootman als controleurs.. Rechtsback Tete, de Vrij/Hoedt en Blind als linksback.. Keepertje Stekelenburg..
Schoudertje..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Robin is alweer geblesseerd
Roda is sterker dan Willem Deux..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik stop met kijken. Genoeg schijt gezien van onze backs weer. Dit gaat een lastig jaar worden.
Gelukkig hebben we nog Roda.
Dit zijn de diehards, mensen. Die stoppen gewoon met kijken als het niet bevalt na een klein half uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik stop met kijken. Genoeg schijt gezien van onze backs weer. Dit gaat een lastig jaar worden.
Zag het opzich wel aankomen. Volledig nieuw team en in voorbereiding al pure schijt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:59 schreef hafcfan het volgende:
W2 kan er echt helemaal niets van. Heb ik me aardig op verkeken.
Kunnen ze samen met nac weee naar de jl.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zag het opzich wel aankomen. Volledig nieuw team en in voorbereiding al pure schijt.
Gaat een stormlooptopic worden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL / Deponeer hier uw opstelling voor tegen Frankrijk, a.s. donderdag..
Successupporterquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk het ook..quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat een stormlooptopic worden.
Misschien moet je vragen of mensen hun opstelling kunnen toelichten, dat geeft meer ruimte tot discussie.quote:
Het zal me jeuken..quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of mensen hun opstelling kunnen toelichten, dat geeft meer ruimte tot discussie.
Gewaagde stelling.quote:
Ajax zou hoe dan ook leeggekocht worden, Psv is Psv... Waarom niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie had dat 2 maand terug verwacht.
Denken dat het bij Ajax alleen aan leeggekocht worden ligtquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax zou hoe dan ook leeggekocht worden, Psv is Psv... Waarom niet?
Goed gezegd, geef hem er van langs!quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat het bij Ajax alleen aan leeggekocht worden ligt
Gaat Ajax nog paniekaankopen doen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat het bij Ajax alleen aan leeggekocht worden ligt
Het middenveld nog wel prima, die verdediging gaat nergens over en die aanval muah. Neres kan je beter nu al weg doen, die verkrachten ze totaal.quote:
Hij is nog aan het wennen..quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld nog wel prima, die verdediging gaat nergens over en die aanval muah. Neres kan je beter nu al weg doen, die verkrachten ze totaal.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gaat Ajax nog paniekaankopen doen?
NAC gaat het wel redden, denk ik.. Roda ook..quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog een flinke strijd om de onderste plekken. Willem II, ADO, Sparta, NAC, Roda... allemaal brandhout.
Twente ook als ze zo doorgaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog een flinke strijd om de onderste plekken. Willem II, ADO, Sparta, NAC, Roda... allemaal brandhout.
Voeg daar Twente ook maar aan toe.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, dat is er eentje. Deed het in zijn eerdere periode bij Ajax wel aardig toch?quote:
Uiteraard, op 3 na gaat iedereen het redden. Maar wat een armoede zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
NAC gaat het wel redden, denk ik.. Roda ook..
Dat vond ik wel meevallen, als rechtshalf was hij echt een verschrikking.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, dat is er eentje. Deed het in zijn eerdere periode bij Ajax wel aardig toch?
Maar het beste is er wel van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |