Hier kon hij dan niet zo gek veel aan doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd, hoevaak staat die Becker buitenspel
Deze keer niet nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kon hij dan niet zo gek veel aan doen
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsiorquote:
Fijnproevers kijken naar Ado-Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsior
Jij weetquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Fijnproevers kijken naar Ado-Heerenveen.
Hier zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat iemand ene neuk geeft om Heracles-Excelsior
Die liep warmquote:
hafcfan misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.
Wacht maar af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meer dan 0 punten zit er niet in.
Ieder voor zich, God voor ons allen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De tijden dat GGMM en ik op 1 lijn zaten zijn lang vervlogen tijden.
Ow, ik dacht dat je in de war was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die liep warm
Toen viel de 0-1 dus zal hij wel weer zijn gaan zitten
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben bang dat Ado er nog meer om de oren gaat krijgen vanavond
Er is daar niet echt sprake van een revolutie, dus de hogere heren bij ADO kunnen vrolijk verder gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Ben bang dat Ado er nog meer om de oren gaat krijgen vanavond
Rommelen ook maar wat aan daar zo. Die John van Zweden zouden ze binnen moeten halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is daar niet echt sprake van een revolutie, dus de hogere heren bij ADO kunnen vrolijk verder gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk naar Heracles - Excelsior.Waarom in vredesnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |