Oké, doet niks af aan het altijd ergens anders naar wijzen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Altijd? Ken je het Nederlandse spreekwoord: "de pot verwijt de ketal dat hij zwart ziet"? En in dit geval is de pot juist nog veel zwarter.
Dat jij zo in de verdediging schiet bewijst mijn punt alleen maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Altijd? Ken je het Nederlandse spreekwoord: "de pot verwijt de ketal dat hij zwart ziet"? En in dit geval is de pot juist nog veel zwarter.
In dit geval wel legitiem mijns inziens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, doet niks af aan het altijd ergens anders naar wijzen.
Nee, verre van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In dit geval wel legitiem mijns inziens.
Nee hoor, je bent gewoon Hypocriet, met capital H.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat jij zo in de verdediging schiet bewijst mijn punt alleen maar.
Jij hebt hier eerder gepost onder een andere naam volgens mij. Ook zo'n huwelijksverhaal en een hoop gereis. En een halve verloofde. Mooie huizen en dure auto's, de hele mikmak.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn make up en geurtjes zijn op!!! Moet dus naar Europa om weer in te slaan. Heb ook weer kleding nodig en aangezien je hier niks hebt...
Oké chef.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon Hypocriet, met capital H.
En hoe liep dat af?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij hebt hier eerder gepost onder een andere naam volgens mij. Ook zo'n huwelijksverhaal en een hoop gereis. En een halve verloofde. Mooie huizen en dure auto's, de hele mikmak.
Hmmm, raar verhaal.quote:
Wat een defaitistische logica is dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef PSVCL het volgende:
vegetariers zijn fucking dom:: het slachten en eten van vlees blijft gewoon doorgaan
wat heeft het dan voor zin om geen vlees te eten
Het hoereren is dus nog goed afgelopen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
maar ja ongesteld uitgerekend vandaag!!! Grrrr.
Dat je je al neerlegt bij nederlaag/dat het toch niet helpt.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat je je al neerlegt bij nederlaag/dat het toch niet helpt.
Natuurlijk heeft één vegetariër heel weinig invloed op het grote geheel, maar om het dan maar te laten vind ik heel zwak. Een betere wereld begint bij je zelf.
Voor het eerst een zinnige reactie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef PSVCL het volgende:
vegetariers zijn fucking dom:: het slachten en eten van vlees blijft gewoon doorgaan
wat heeft het dan voor zin om geen vlees te eten
Leuk, zulke sfeerfoto's. Shokran.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Onderweg naar stad en dan zie je dit...
http://imgur.com/a/zzW1u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |