Naja, dat is ergens wel wat hypocriet maar wel begrijpbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:43 schreef 8777 het volgende:
[..]
Als ik het diertje bij leven heb gezien kan ik hem niet meer opeten. Traumatische ervaring in m'n jonge jaren.
Dat is juist kwalijk, het is goed als men hetgeen ze eten eens zouden zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:43 schreef 8777 het volgende:
[..]
Als ik het diertje bij leven heb gezien kan ik hem niet meer opeten. Traumatische ervaring in m'n jonge jaren.
Mijn pa fokte vroeger konijnen, en die werden ook opgegeten, maar hadden ze niet tegen mij gezegd dat het onze eigen konijnen waren die ik smakelijk naar binnen zat te werken. Ben er nu nog van over de zeik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Naja, dat is ergens wel wat hypocriet maar wel begrijpbaar.
Zou je dan een schaap slachten om het weg te gooien?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mensen, ik eet geen vlees. Maar slachten is een verplichting voor elke moslim en daar heb ik me aan te houden.
Dan kun je op z'n minst die dieren fatsoenlijk verzorgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mensen, ik eet geen vlees. Maar slachten is een verplichting voor elke moslim en daar heb ik me aan te houden.
Ik schreef zou. Maar laat maar trouwens, ander gaat het hele topic eraan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, weggegooid? Ik geef het aan armen, familie etc. Het is verplicht om te slachten.
Anyway, wie zegt dat ze niet verzorgd worden? Touw is noodzaak anders rennen ze weg.
Oo en dan gaat het niet door? Jammer, maarja volgende keer beter?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Baal enorm. Zou het gebed morgen meemaken maar ja ongesteld uitgerekend vandaag!!! Grrrr.
Wat praat jij nou? Heb je enig idee hoe er omgegaan wordt met dieren in de bio-industrie in Nederland? Wat jij waarschijnlijk eet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan kun je op z'n minst die dieren fatsoenlijk verzorgen.
En dat zegt jouw glazen bol vandaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat praat jij nou? Heb je enig idee hoe er omgegaan wordt met dieren in de bio-industrie in Nederland? Wat jij waarschijnlijk eet?
Ik weet zeker dat deze dieren een beter leven gehad hebben.
Ah oké, succes dan maar met alles en zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, helaas niet toegestaan mee te bidden met de massa morgen. Had dat graag eens willen meemaken. Ik kan wel gewoon ernaast gaan zitten, maar meebidden helaas niet. Net zoals vandaag vasten. Vanochtend opgestaan en niks gegeten want zou vasten ( vandaag is de dag van arafah, de dag dat Allah de islam voltooid heeft). In middagen naar toilet en huppa daaar ging het vasten. Balen maar goed. Morgen wel zien hoe mijn neef de schapen gaat slachten. Als ik het durf.
mad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat praat jij nou? Heb je enig idee hoe er omgegaan wordt met dieren in de bio-industrie in Nederland? Wat jij waarschijnlijk eet?
Ik weet zeker dat deze dieren een beter leven gehad hebben.
Klopt het niet dan? (eerlijk antwoord graag)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dat zegt jouw glazen bol vandaag.
Ok, bedankt
Nee het slaat nergens op om altijd maar ergens anders naar toe te wijzen, maar goed...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
ik houd slechts een spiegel voor.
Altijd? Ken je het Nederlandse spreekwoord: "de pot verwijt de ketal dat hij zwart ziet"? En in dit geval is de pot juist nog veel zwarter.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het slaat nergens op om altijd maar ergens anders naar toe te wijzen, maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |