absoluut maar dat TH kwam toch van hem, iets waar hij zelf nooit in plaats zou nemen, verder vind ik het wat vergezocht in het artikel dat democratische beslissingen per definitie fout zijn, er zijn in de voetballerij genoeg voorbeelden van bestuurders die in hun eentje foute beslissingen namenquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier zat ik gisteren ook aan te denken en toen begon ik hem eigenlijk heel erg te missen
Wat een man was hij![]()
een foute dictatoriale beslissing ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is helemaal grappig dat er gelekt is dat Marc OVermars tegen Keizer is en Overmars de spelers moet leveren aan Keizer....lekker werkbare situatie![]()
Is toch niet normaal?
Juist je technische directeur moet achter een aanstelling van een trainer zijn......
Gekkenhuis
Het beste zou zijn als een oliesjeik ofzo ajax zou opkopen en de totale macht zou hebben om iedereen die niet presteert eruit te trappen. Dat is de enige oplossing. Dit democratische gedoe kom je niet verder mee....
In bedrijfsstructuren is het gewoon dat de man die aan de top staat de beslissingen uiteindelijk neemt. Daar is geen sprake van democratie in de meeste gevallen. Elke beslissing die genomen wordt is 50 procent kans van slagen of niet slagen. Dit soort mensen laten zich alleen adviseren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
een foute dictatoriale beslissing ook niet
Als het vooraf bepaald is lijkt me dat een normale gang van zaken, Overmars is dus niet alleen verantwoordelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In bedrijfsstructuren is het gewoon dat de man die aan de top staat de beslissingen uiteindelijk neemt. Daar is geen sprake van democratie in de meeste gevallen. Elke beslissing die genomen wordt is 50 procent kans van slagen of niet slagen. Dit soort mensen laten zich alleen adviseren.
Als overmars verantwoordelijk is als technische directeur snap ik niet zo goed waarom assistent trainer bergkamp met de aanstelling van een hoofdtrainer te maken heeft
effe serieus dit is gewoon lachwekkend hoor...de assistent trainer gaat meebepalen.....en dat wordt dan TH genoemd.
Met dat laatste heb je in ieder geval gelijk hoor, slaat nergens op dat de derde assistent van een trainer echt zeggenschap heeft over wie de trainer wordt (en of hij eventueel ontslagen wordt of whatever)quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In bedrijfsstructuren is het gewoon dat de man die aan de top staat de beslissingen uiteindelijk neemt. Daar is geen sprake van democratie in de meeste gevallen. Elke beslissing die genomen wordt is 50 procent kans van slagen of niet slagen. Dit soort mensen laten zich alleen adviseren.
Als overmars verantwoordelijk is als technische directeur snap ik niet zo goed waarom assistent trainer bergkamp met de aanstelling van een hoofdtrainer te maken heeft
effe serieus dit is gewoon lachwekkend hoor...de assistent trainer gaat meebepalen.....en dat wordt dan TH genoemd.
Als je 12 man op de bank kunt zetten maakt het ook geen reet uit dat je 8 verdedigers meeneemtquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:26 schreef StarGazer het volgende:
Dus Cassierra en Muric blinken wekelijks uit in Jong Ajax en Keizer besluit om 8 (!) verdedigers in de selectie op te nemen voor VVV - uit
VVV uit altijd lastigquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:26 schreef StarGazer het volgende:
Dus Cassierra en Muric blinken wekelijks uit in Jong Ajax en Keizer besluit om 8 (!) verdedigers in de selectie op te nemen voor VVV - uit
Neemt niet weg dat het ridicuul is om zo weinig aanvallers in je selectie op te nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je 12 man op de bank kunt zetten maakt het ook geen reet uit dat je 8 verdedigers meeneemt
Park the bus je weetzelluf Mourinho stylequote:Op zondag 27 augustus 2017 11:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het ridicuul is om zo weinig aanvallers in je selectie op te nemen.
Oh dat had wel gekund op zich maar het is niet dat die 4 verdedigers op de bank daarvoor in de weg zitten ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het ridicuul is om zo weinig aanvallers in je selectie op te nemen.
Dat kan je op zich ook weer niet van hem verwachten, en hoe het in zijn gedachten was werkte het waarschijnlijk ook prima. Als hij zich er later nog mee had bemoeid had hij op z'n Cruijffiaans wel even uitgelegd wat er precies verkeerd gingquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut maar dat TH kwam toch van hem, iets waar hij zelf nooit in plaats zou nemen, verder vind ik het wat vergezocht in het artikel dat democratische beslissingen per definitie fout zijn, er zijn in de voetballerij genoeg voorbeelden van bestuurders die in hun eentje foute beslissingen namen
2 wedstrijden leuk spelen dan weer lekker hypen en volgend jaar op huurbasis naar Almere Cityquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:03 schreef Heeinz het volgende:
Ben ook wel benieuwd wanneer we Johnsen in het eerste gaan zien, lijkt me echt een heerlijke speler
Niet. Want dat zou betekenen dat de heilige Younes niet speelt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:03 schreef Heeinz het volgende:
Ben ook wel benieuwd wanneer we Johnsen in het eerste gaan zien, lijkt me echt een heerlijke speler
En op de vleugels. En als verdedigende middenvelder. En met een klasback in de centrale verdediging.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:33 schreef TheJanitor het volgende:
Mooi team zouden we hebben met 2 klasbakken op de back posities.
Dit zorgt er alleen voor dat er nooit 1 iemand is die de verantwoording op zich hoeft te nemen, maar altijd kan schermen met "we hebben deze beslissing genomen". Hierdoor kun je er ook niet 1 die niet presteert uittrappen. Probleem van ajax is dat iedereen die er zit zo hard mogelijk zijn best doet om er blijven te zitten en er niet wordt afgerekend op prestaties.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het vooraf bepaald is lijkt me dat een normale gang van zaken, Overmars is dus niet alleen verantwoordelijk.
Ik vind ook dat ze de verkeerde trainer hebben aangesteld maar het had ook andersom kunnen zijn en dan was het wel goed geweest?
dat ben ik wel met je eens, ik zeg toch ook niet dat dit de juiste manier is maar ze volgen wel de vooraf bepaalde proceduresquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit zorgt er alleen voor dat er nooit 1 iemand is die de verantwoording op zich hoeft te nemen, maar altijd kan schermen met "we hebben deze beslissing genomen". Hierdoor kun je er ook niet 1 die niet presteert uittrappen. Probleem van ajax is dat iedereen die er zit zo hard mogelijk zijn best doet om er blijven te zitten en er niet wordt afgerekend op prestaties.
RVC is ook helemala niet van van plan om deze cultuur te doorbreken. die doen net zo hard mee
Cruijff liet Ling toch wel dat TH doorlichten om te kijken of het echt goed werkt, kan best dat hij daarna maatregelen had willen nemen tot een aanpassing.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens, ik zeg toch ook niet dat dit de juiste manier is maar ze volgen wel de vooraf bepaalde procedures
wat hij wilde was een rode draad in het beleid door ex spelers de dagelijkse voetbalgang van zaken te laten bepalen en de balans te houden tussen opleiden, inkopen en ook het aanstellen/ontslaan van de trainer, de trainer is een passant en mag geen of iig niet teveel invloed hebben op het beleid.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff liet Ling toch wel dat TH doorlichten om te kijken of het echt goed werkt, kan best dat hij daarna maatregelen had willen nemen tot een aanpassing.
Ja maar misschien heeft Overmars uiteindelijk toch gewoon instemmend geknikt, maar ik vraag me echt af hoe die vergaderingen daar gaan. Kan iemand niet even stiekem een cameraatje plaatjes op De Toekomstquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat hij wilde was een rode draad in het beleid door ex spelers de dagelijkse voetbalgang van zaken te laten bepalen en de balans te houden tussen opleiden, inkopen en ook het aanstellen/ontslaan van de trainer, de trainer is een passant en mag geen of iig niet teveel invloed hebben op het beleid.
Wat ik vreemd vind is dat als ze met een besluit komen dat dan unaniem zou moeten zijn maar achteraf hoor je dan dat Overmars het er niet mee eens was, dat had niet naar buiten moeten komen
zegt genoeg over de achterkamertjes politiek die er binnen ajax gespeeld wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat hij wilde was een rode draad in het beleid door ex spelers de dagelijkse voetbalgang van zaken te laten bepalen en de balans te houden tussen opleiden, inkopen en ook het aanstellen/ontslaan van de trainer, de trainer is een passant en mag geen of iig niet teveel invloed hebben op het beleid.
Wat ik vreemd vind is dat als ze met een besluit komen dat dan unaniem zou moeten zijn maar achteraf hoor je dan dat Overmars het er niet mee eens was, dat had niet naar buiten moeten komen
dat bedoel ik, ze discussiëren en uiteindelijk zijn ze het eens.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar misschien heeft Overmars uiteindelijk toch gewoon instemmend geknikt, maar ik vraag me echt af hoe die vergaderingen daar gaan. Kan iemand niet even stiekem een cameraatje plaatjes op De Toekomst
Nee daar geloof ik ook niks van, en die Laudrup was dus ook een wat luie trainer bij Swansea en daar hebben ze hem ook ontslagen. Lijkt me ook niet echt geschikt voor deze selectie, en zal wel een vriend zijn van Overmars.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ze discussiëren en uiteindelijk zijn ze het eens.
Laudrup als naam uiteraard interessant maar die was echt niet naar Ajax gekomen
zeker maar het is Cruijff wel gelukt om de echte engnekken een beetje buiten het voetbal gebeuren te houdenquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zegt genoeg over de achterkamertjes politiek die er binnen ajax gespeeld wordt.
sinds dat belasting akkefietje staat er bij hem wel een streep door Ajax, of hij geschikt zou zijn weet ik eerlijk gezegd niet eens, heb hem niet meer gevolgdquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik ook niks van, en die Laudrup was dus ook een wat luie trainer bij Swansea en daar hebben ze hem ook ontslagen. Lijkt me ook niet echt geschikt voor deze selectie, en zal wel een vriend zijn van Overmars.
Ja dat ook nog, maar geeft wel weer aan hoe klein hun netwerk daarmee is. Al hebben ze met Bosz wel een goede keuze gemaakt, maar dat was ook niet heel lastig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds dat belasting akkefietje staat er bij hem wel een streep door Ajax, of hij geschikt zou zijn weet ik eerlijk gezegd niet eens, heb hem niet meer gevolgd
Veltman-De Ligt-Wöber-Viergever zal het wel worden na de interlands ja. Vier centrale verdedigers op een rijquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:27 schreef TheArt het volgende:
Na de interlandperiode neem ik aan dat Dijks definitief uit het elftal verdwijnt.
En Neres wordt helaas richting de uitgang gedirigeerd.
Iemand enig idee of die Wober een beetje snel is? Wel een serieus probleem met al die trage gasten achterin.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman-De Ligt-Wöber-Viergever zal het wel worden na de interlands ja. Vier centrale verdedigers op een rij
Geen idee, maar mag toch hopen dat ze iemand scouten die met ruimte in de rug kan spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Iemand enig idee of die Wober een beetje snel is? Wel een serieus probleem met al die trage gasten achterin.
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar mag toch hopen dat ze iemand scouten die met ruimte in de rug kan spelen.
Als je weer een wedstrijd van Ajax zonder Veltman wil zien kan je beter eerst vijf jaar in een vrieskist gaan liggen.quote:
Ja en ook het halen van Heikoquote:
Onze nieuwe rechtsback schijnt wel snel te zijn. Helaas is de captain onbetwist.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ook het halen van Heiko![]()
Maar een aankoop van 7,5 miljoen die ze al lang hebben gescout en dus blijkbaar erg van overtuigd zijn mag dat toch wel meer kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |