Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook wel dieper dan hem. Maar wij als buitenstaanders moeten het beleid gewoon afrekenen op de uitkomst ervan en als we dan zien dat er weer geen linksback is mogen we dat zeggen. En wat de achterliggende redenen daarvan zijn zal allemaal wel
Mja, dat overmars geen vrij spel heeft en hij daardoor ook niet alles voor elkaar krijgt streep ik gemakshalve maar weg tegen het ontbreken van enige vorm van lijstjes voor spelers die weggekocht worden. Overmars valt het minste te verwijten imo. Sar en Bergkamp samen met Spijkerman die Keizer erdoorheen drukken des te meer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigens
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd worden
En dat de selectie nooit op tijd rond is. Dat ze middelmaat in de selectie laten, niet tijdig anticiperen. En dat ze zich dan verschuilen achter excuses dat niemand wil komen (maar goed hier heeft de RvC ook wel schuld aan met alles wat ze blokkeren)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doen
Oké.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze moest me helaas nee verkopen ik zei, voordat ik haar over de balie heen trok, als jullie dat eens vaker deden dan stond ik hier gofferdomme niet.
Wat ben jij een slechte troll zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Wotte het volgende:
Ik zou het overigens wel redelijk vinden dat de huidige situatie wordt geëvalueerd, knelpunten worden aangewezen en hierop verbeteringen worden geïmplementeerd. De uitkomsten worden publiekelijk gepresenteerd met een excuusbrief van twee a4'tjes. Plus gratis bier bij alle thuiswedstrijden.
ik vindtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelovigen nog minder erg vindt.
binnenkort opvolger van keizerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Toch gun ik Frankie deze ellende ook weer niet, alweer verloren
Ik wel, want anders denkt hij echt nog dat hij een geweldige visie heeft. Beter dan dat het een paar keer flink niet lukt, en dan naar je eigen kwaliteiten kijken en proberen het te verbeteren waar het kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Die komt nooit meer aan t werk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel, want anders denkt hij echt nog dat hij een geweldige visie heeft. Beter dan dat het een paar keer flink niet lukt, en dan naar je eigen kwaliteiten kijken en proberen het te verbeteren waar het kan.
In Nederland zijn er nog altijd mensen die wel fan van hem zijn.quote:
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Misschien moet hij een keer een Van Bastentje doen en zijn conclusies trekken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Of een goede aanvallende assistent nemen. Verdedigen lukt nog wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien moet hij een keer een Van Bastentje doen en zijn conclusies trekken.
Verdedigen lukt alleen omdat op risico nemen de doodstraf staat bij Frank.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of een goede aanvallende assistent nemen. Verdedigen lukt nog wel.
Als je zonder risico goed kan verdedigen lijkt mij dat enkel positief. Zoals Veltman doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verdedigen lukt alleen omdat op risico nemen de doodstraf staat bij Frank.
Zo'n bullshit dit weer. Een Eriksen kreeg gewoon een vrije rol waarin hij mocht doen wat hij wou. Je moet er alleen wel de spelers voor hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verdedigen lukt alleen omdat op risico nemen de doodstraf staat bij Frank.
Frank's droommiddenveld bestond gewoon uit Poulsen, Siem en Zimling. En Gudelj. Pit!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n bullshit dit weer. Een Eriksen kreeg gewoon een vrije rol waarin hij mocht doen wat hij wou. Je moet er alleen wel de spelers voor hebben.
Lekker btje Frank bashen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank's droommiddenveld bestond gewoon uit Poulsen, Siem en Zimling. En Gudelj. Pit!!
Een middenveld van een jonge Klaassen, Poulsen en Siem ooit tegen Utrechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank's droommiddenveld bestond gewoon uit Poulsen, Siem en Zimling. En Gudelj. Pit!!
Mijn oogballen zijn nog steeds niet hersteld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank heeft 4.5 jaar van mijn leven gestolen.
Maar dat lag niet aan Frank hoor! Had hij de beschikking over 11 Messi's dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn oogballen zijn nog steeds niet hersteld.
Frank heeft ook die derde ster op je shirt gezet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank heeft 4.5 jaar van mijn leven gestolen.
Wel domme wissel tegen de graafschap destijds.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:51 schreef Toto69 het volgende:
Frank speelde resultaatvoetbal, Peter speelde aanvallend en mooi voetbal, Marcel speelt ... voetbal. Tja, vul het maar in.
Frank heeft gewoon 'degelijke' resultaten behaald met Ajax ondanks het (vooral in de latere seizoenen) minder mooie voetbal. Dat gehaat snap ik ook niet zo heel goed, soms lijkt het wel of hij iemands moeder geneukt heeft
Ja absoluut. Maar over het totaalplaatje bekeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel domme wissel tegen de graafschap destijds.
Frank had tete iig niet laten gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja absoluut. Maar over het totaalplaatje bekeken.
Tete zat bij Frank ook al op de bank in zijn laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frank had tete iig niet laten gaan.
Kwam toen wel terug van een blessure. En dat waren echt de laatste paar wedstrijden waar het om ging toen tete terugkwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete zat bij Frank ook al op de bank in zijn laatste wedstrijden.
En Tete wilde zijn contract niet verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |