Oh maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon benieuwd ben wat voor spelers het zijn en hoe ze erin passen. Johnsen zag ik ook al wat leuke dingen doen gisteren, wie weet wordt dat watquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als ze bij Ajax verder kunnen ontwikkelen.
Welke kritiek is te makkelijk dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik sommige kritiek/haat veel te makkelijk vind, er zit een verschil tussen blinde haat en kritiek
Welke kritiek is makkelijk in jouw ogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Overmars het geweldig doet allemaal, wel dat sommige kritiek wat makkelijk is. Dat betekent niet dat ik geen enkele kritiek heb ofzo
Voor het overige verwijs ik effe naar DM
Ben ik het met je eens. Als bedrijf zijnde doet Ajax het meer dan goed. Opleiden.... Verkopen, inkopen en weer met winst verkopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verkopen is niet zo moeilijk als je producten gewild zijn. Verkopen is een kunst als je mensen producten weet aan te smeren voordat ze het willen hebben.
De inkomende transfers waren ook niet heel onaardig onder marcie.
Iedereen zou weg moeten willen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou het eigenlijk volkomen logisch vinden als Ziyech graag weg zou willen eigenlijk. Maar dat is hier vast al besproken.
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigensquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke kritiek is te makkelijk dan?
Zo simpel ligt het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. Als bedrijf zijnde doet Ajax het meer dan goed. Opleiden.... Verkopen, inkopen en weer met winst verkopen.
Mede doordat in en uitgaande transfers worden bewaakt door de RVC is sportief belang ondergeschikt aan financieel belang.
In mijn opinie valt er Marc weinig te verwijten. Die zit bij Ajax met handen en voeten gebonden achter zijn bureau.
Netto is al lang en breed begonnen met indekken, eerst dat onzinbericht van Dolberg de wereld in helpen en nu wilde hij Keizer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
Bovendien: wat pas echt veel geld kost is het niet halen van de CL.
Maar goed, dat Netto Keizer niet wilde hebben, maar Flappie en Vliegangst wel, laat misschien zien dat hij nog de minst schuldige is van dat trio.
Ik heb het geld voor mijn seizoenskaart teruggeëist wegens een wanprestatie. ze hebben geen deugdelijke dienst geleverd dat redelijkerwijs aan mijn verwachtingen voldoet.quote:
En, staat het al op je rekening?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het geld voor mijn seizoenskaart teruggeëist wegens een wanprestatie. ze hebben geen deugdelijke dienst geleverd dat redelijkerwijs aan mijn verwachtingen voldoet.
Het probleem ligt ook wel dieper dan hem. Maar wij als buitenstaanders moeten het beleid gewoon afrekenen op de uitkomst ervan en als we dan zien dat er weer geen linksback is mogen we dat zeggen. En wat de achterliggende redenen daarvan zijn zal allemaal welquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigens
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd worden
Netto was wel goed met Bosz. Ik geloof hem wel. Bergkamp weer totaal niet, en Sar stond blijkbaar aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Netto is al lang en breed begonnen met indekken, eerst dat onzinbericht van Dolberg de wereld in helpen en nu wilde hij Keizer niet
Ze moest me helaas nee verkopen ik zei, voordat ik haar over de balie heen trok, als jullie dat eens vaker deden dan stond ik hier gofferdomme niet.quote:
Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook wel dieper dan hem. Maar wij als buitenstaanders moeten het beleid gewoon afrekenen op de uitkomst ervan en als we dan zien dat er weer geen linksback is mogen we dat zeggen. En wat de achterliggende redenen daarvan zijn zal allemaal wel
Mja, dat overmars geen vrij spel heeft en hij daardoor ook niet alles voor elkaar krijgt streep ik gemakshalve maar weg tegen het ontbreken van enige vorm van lijstjes voor spelers die weggekocht worden. Overmars valt het minste te verwijten imo. Sar en Bergkamp samen met Spijkerman die Keizer erdoorheen drukken des te meer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigens
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd worden
En dat de selectie nooit op tijd rond is. Dat ze middelmaat in de selectie laten, niet tijdig anticiperen. En dat ze zich dan verschuilen achter excuses dat niemand wil komen (maar goed hier heeft de RvC ook wel schuld aan met alles wat ze blokkeren)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doen
Oké.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze moest me helaas nee verkopen ik zei, voordat ik haar over de balie heen trok, als jullie dat eens vaker deden dan stond ik hier gofferdomme niet.
Wat ben jij een slechte troll zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Wotte het volgende:
Ik zou het overigens wel redelijk vinden dat de huidige situatie wordt geëvalueerd, knelpunten worden aangewezen en hierop verbeteringen worden geïmplementeerd. De uitkomsten worden publiekelijk gepresenteerd met een excuusbrief van twee a4'tjes. Plus gratis bier bij alle thuiswedstrijden.
ik vindtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelovigen nog minder erg vindt.
binnenkort opvolger van keizerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Toch gun ik Frankie deze ellende ook weer niet, alweer verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |